Привіт, Ebbezorro1956 🙂
Перевірка займає в середньому 2 робочих дні.
Ви можете зняти гроші в будь-який час, щойно пройдете повну верифікацію.
Все, що вам потрібно зробити, це завантажити свій ідентифікатор.
Якщо у вас виникли запитання, не соромтеся задавати ✌🏼✌🏽
Hello Ebbezorro1956 🙂
The verification takes an average of 2 working days.
You can withdraw the money at any time as soon as you are fully verified.
All you have to do is upload your ID.
If you have any questions don't hesitate to ask ✌🏼✌🏽
Hallo Ebbezorro1956 🙂
Die verifizierung dauert im Schnitt 2 werktage.
Das Geld kannst du dir jederzeit ausbezahlen sobald du vollständig verifiziert bist.
Du musst eigentlich nur deinen Ausweis hochladen.
Fals du Fragen hast zögern nicht diese zu stellen ✌🏼✌🏽
Привіт, Ebbezorro1956 🙂
Перевірка займає в середньому 2 робочих дні.
Ви можете зняти гроші в будь-який час, щойно пройдете повну верифікацію.
Все, що вам потрібно зробити, це завантажити свій ідентифікатор.
Якщо у вас виникли запитання, не соромтеся задавати ✌🏼✌🏽
Hello Ebbezorro1956 🙂
The verification takes an average of 2 working days.
You can withdraw the money at any time as soon as you are fully verified.
All you have to do is upload your ID.
If you have any questions don't hesitate to ask ✌🏼✌🏽
Hallo Ebbezorro1956 🙂
Die verifizierung dauert im Schnitt 2 werktage.
Das Geld kannst du dir jederzeit ausbezahlen sobald du vollständig verifiziert bist.
Du musst eigentlich nur deinen Ausweis hochladen.
Fals du Fragen hast zögern nicht diese zu stellen ✌🏼✌🏽
Привіт,
Я спробую тобі допомогти. Будь ласка, які дані здаються недійсними? Ви впевнені, що не помилилися?
Надішліть скріншот, якщо можете, і я подивлюся.
Hello,
I'll try to help you out. Which data seems to be invalid, please? Are you certain you have not made a mistake?
Send a screenshot if you can, and I'll take a look.
Привіт, там сказано, що код платформи обмежений, і я не можу запропонувати собі ввійти в обліковий запис.
Hello, it says that the platform code is limited and I cannot invite myself to log into the account.
Hola mi pone que el código de la plataforma está limitado y no puedo invitarme para entrar en la cuenta
Я дійсно міг би використати принт-скрін. Я відчуваю, що наш автоматичний перекладач трохи плутає з описом.
Чи можете ви зробити скріншот сторінки, поки ви намагаєтесь увійти?
I could really use the print screen. I feel our auto-translator is messing with the description a bit.
Can you please screenshot the page while you're trying to log in?
Добре, звернулися до служби підтримки? Здається, ваш обліковий запис заблоковано через стільки спроб змінити пароль.
Ok, have contacted the support? It seems your account is blocked due to so many attempts at password changes.
Ви повинні слідувати інструкціям. Зв’яжіться зі службою підтримки за вказаною електронною адресою: clientservices@mifinity.com
Ви це розумієте, будь ласка?
You must follow the instructions. Contact support via the given email: clientservices@mifinity.com
Do you understand that, please?
Підтримка, ймовірно, не дуже ефективна, але надсилати інший запит або продовжувати повідомляти про ту саму проблему, швидше за все, досить суперечливо. Я пропоную вам почекати, поки що в мене немає кращого варіанту. 🙁
The support is probably not very effective, but sending another request or keep reporting the same issue is most likely quite contradictory. I suggest you wait, for now, I have no better option. 🙁
Правда в тому, що я не знаю, що ще він робить, щоб змусити їх розблокувати мій обліковий запис і залишити код підтвердження для пароля 😢
The truth is I don't know what else it does to make them unlock my account and leave the verification code for the password sore 😢
La verdad ya no lo sé qué más hace para que ellos desbloquear mi cuenta y deja llaga el código de verificación para la contraseña 😢
Привіт.
Мені прикро, що проблема все ще турбує вас 🙁. Якщо ви вже багато разів зверталися до служби підтримки, я переконаний, що їм просто потрібен час, щоб відповісти.
Так, я можу легко уявити, як це має бути боляче, але я не маю інших ідей - вибачте...
Намагайтеся тримати голову високо.🤞🤞
Hello.
I'm sorry to see the issue is still troubling you 🙁. If you have contacted support many times before, I'm quite convinced it just needs some time for them to respond.
Yeah, I can easily imagine how painful it must be, but I do not have any other ideas - sorry...
Try to keep your head up.🤞🤞
Дякую, зараз його розблоковано👏👏👏👏👏Якби не ваша співпраця, я б не зміг, дякую 🫂
Thank you, it is now unlocked👏👏👏👏👏if it weren't for your collaboration I wouldn't be able to, thank you 🫂
Gracias ya está desbloqueada👏👏👏👏👏si no fuese por vuestra colaboración yo no podría gracias 🫂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.