ФорумЗагальнадискусіяпроазартніігриВиведення Mifinity на банківський рахунок

Виведення Mifinity на банківський рахунок (Сторінка 13)

1 рік тому від Joanna22
|
39118 переглядів 265 відповідей ||
1...12 13 14
Додати публікацію
Anonymized534
1 місяць тому

Мені просто потрібно завантажити своє посвідчення особи та підтвердження адреси, щоб підтвердити себе, чи я вже зробив це, чи мені також потрібно підтвердити банківський рахунок, і як це працює?

Автоматичний переклад.
christopher3
1 місяць тому

Ви можете завантажувати лише те, що вас вимагає програма. Це був деякий час тому, я використовував це. Я думаю, що в якийсь момент мені довелося завантажити виписку з банківського рахунку з кодом сортування та IBAN, щоб підтвердити, що це ви під час першого зняття коштів. Зазвичай для перевірки потрібно 24 години, але вони не працюють у вихідні. Я думаю, що під час верифікації ви повинні підтвердити банк, до якого йде переказ. Це найкраще, що я зараз пам’ятаю, і це має сенс. Процес перевірки Google Mifinity, який може дати вам остаточну відповідь, яку ви шукаєте.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, швидке запитання, скільки коштує зняття комісії з mifinty на мій Iban, тобто мій звичайний банківський рахунок. І скільки часу потрібно, поки гроші будуть на банківському рахунку

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Гей, я бачу, що nigeljc59 вже порадив тобі, оскільки він є тим, хто досить хороший у цій сфері. Тому, звичайно, якщо щось піде не так або у вас виникнуть проблеми, ви можете повернутися сюди та запитати знову, я вірю, що ви знайдете допомогу. Але я також думаю, що перевірити все, що потрібно, не повинно бути проблем.

Якщо щось станеться, сміливо пишіть.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт,


Чи є сервісний номер для Mifinity?


Шукав, але не знайшов.


Якщо ні, тривожні дзвіночки мають спрацювати.


На жаль, я не звернув на це уваги перед відкриттям рахунку.

Автоматичний переклад.
thomasschappeler
1 місяць тому

На жаль, як я бачив, найбільший фахівець з цього питання вже покинув наш форум, що мене дуже засмучує, тому що він давав досить слушні поради, особливо в цій темі.

Якщо ви не знайшли жодного такого номера, боюся, чи є вони взагалі. Але мені було цікаво, чи є у них служба підтримки клієнтів або електронна адреса, на яку можна їм написати. Обов'язково потрібен контакт.

Ви пробували його шукати? яка проблема у вас? 🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

До побачення,


З жовтня 2023 року я не можу отримати залишок.

Причиною цього є відсутність коду підтвердження моєї кредитної картки.

Я вже писав е-мейли, але маю розумну пропозицію

Я не міг знайти рішення.


Якщо код ніде не відображається, це не моя вина

з mifinity та емітентом кредитної картки вони обидва говорять про свій вихід і мене

мати пошкодження.


Ви запитуєте себе, чи клієнт насправді є клієнтом?



Автоматичний переклад.
thomasschappeler
1 місяць тому

О, з того, що я прочитав, ви прямо в центрі проблеми, і замість того, щоб вони намагалися допомогти вам її вирішити, у вас погане передчуття.

У будь-якому разі, коли ви зв’язалися з ними електронною поштою, що вони відповіли? Вони сказали вам, що ви повинні робити? Що вам сказав емітент картки? Вам має прийти код підтвердження, але він ніде не відображається?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

так, я описав ситуацію і постійно отримував повідомлення від mifinity, що картка саме така

дійсний з кодом підтвердження. Також неможливо видалити картку.


Я отримав документи про транзакцію з карткою від постачальника кредитної картки (хоча перевіреного коду не було).

можна побачити) і надіслав його в Mifinity.


Тоді я отримав лише повідомлення про те, що мені потрібен код підтвердження, а виплати не було

можливо.



Автоматичний переклад.
thomasschappeler
1 місяць тому

Я не знаю, що я можу вам порадити, оскільки я сам не маю досвіду роботи з Mifinity. Але мені здається неправильним, що служба підтримки просто відмовляється від вас і не намагається допомогти вам у чомусь, особливо коли це лише одне, і це код підтвердження. Вони повинні вміти її вирішувати і бути готовими до таких ситуацій. Я продовжував би намагатися з’ясувати це, бо не бачу іншого виходу. 🙁

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

добре, Данке


MfG

Автоматичний переклад.
thomasschappeler
1 місяць тому

Раджу оцінити Mifinity на Trustpilot. Опишіть своє розчарування в них. Зазвичай вони відповідають на цій платформі та запитують про вашу проблему. Можливо, це спрацює.

Удачі

Автоматичний переклад.
Biker
1 місяць тому

Я сподіваюся, що гравець прийме цю рекомендацію або вирішить проблему до того часу. Я не розумію, як це можливо, що служба підтримки не може вирішити або порекомендувати таке. Напевно, я б не використовував їх занадто багато. 😕

Автоматичний переклад.
Anonymized581
3 тиж. тому

Хм, я розумію, що ви, очевидно, у складній ситуації.

Однак вам доведеться вирішити цю ситуацію за допомогою Mifinity, оскільки вам потрібно отримати гроші на свій рахунок звідти. Коли ви надсилали документи, яка була проблема з відхиленими? Ви знаєте щось більше чи не маєте інформації? Служба підтримки повинна найкраще порадити вам і повідомити про те, що не так і що вам робити в цьому випадку.

Тож вам доведеться дочекатися відповіді та розібратися. Дайте мені знати, якщо вам це вдалося. 😕

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, мені потрібно надіслати в казино PDF-файл із історією транзакцій у MIFINITY. Як це зробити в MIFINITY? Скріншоти не приймаються. Хтось робив це раніше??

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Цікаве питання, яке цікавить і мене, і я марно намагався вирішити цю проблему. Якщо це не спрацює, то я краще тримаюся подалі від MIFINITY.

Можливо, у когось є життєздатне рішення.

Автоматичний переклад.
Biker
3 тиж. тому

Був гравець, який переважно знав, як допомогти своїми порадами щодо Mifinity, але його більше немає на форумі, і це наразі жаль. Я все одно кажу, що має бути підтримка, яка відповідає на ці питання і намагається допомогти, інакше взагалі марна підтримка. Чи пробували ви запитати їх або дізнатися будь-яку інформацію про те, що ви можете зробити?

Автоматичний переклад.
Anonymized581
3 тиж. тому

Принаймні хороші новини. Я бачу, що це зайняло майже тиждень, якщо ви вирішили його лише зараз, і це досить багато, щоб змінити лише обмеження. Я б, напевно, не надто часто використовував Mifinity, чесно кажучи. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
3 тиж. тому

Я проведу деякі дослідження та зв’яжуся зі службою підтримки клієнтів.

Автоматичний переклад.
Biker
2 тиж. тому

Обов’язково повідомляйте нам, коли щось дізнаєтеся, будь ласка. Будемо чекати на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Ви можете запитати дані транзакції на Mifinity у форматі PDF.

Ви входите в Mifinity

Попросити допомогу, перевести сторінку на місцеву мову,

Натисніть Загальні та надішліть відповідний запит у верхньому лівому куті після введення адреси електронної пошти.

Файли будуть надіслані вам електронною поштою.

Удачі

Автоматичний переклад.
1...12 13 14
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого