Це цікаво.
Є кілька речей, які мені здалися підозрілими.
По-перше: той самий бренд не означає одне й те саме казино, тому, згідно з логікою казино, ми всі можемо грати лише в одному казино в межах усієї групи . Ні - в моїх книгах.
По-друге: оператор сказав, що спілкувався з вами через чат, то де пояснення? Я згоден з підтвердженням електронною поштою.
Нарешті: спільна покерна мережа, гаразд, що це означає для звичайних гравців?
Це взагалі незрозуміло, і казино має зробити все можливе, щоб пояснити, щоб уникнути непорозумінь!
That's interesting.
There are several things I found suspicious.
Firstly: the same brand does not mean the same casino, so according to the casino's logic, we can all play only in one casino within the whole group. Nope - in my books.
Secondly: the operator said it was communicated with you via chat, so where is the explanation? I agree confirmation email would be in order.
Finally: shared Poker network, ok what does that mean for casual players?
This is unclear at all, and the casino should do its best to explain to avoid misunderstandings!
Автоматичний переклад.