Привіт. Так, pin-up нічого не платить. Я новий гравець у pin up casino, 2-3 рази вони надсилали мої гроші, але тепер через 10-12 днів я не хочу завершувати виведення. вони мають лише одну відповідь "технічне питання" "питання оплати". створіть новий виведення та зачекайте до 24 годин. і вони скасовують це зазвичай через 12 годин, а потім відтворюють відтворюють відтворюють...
Hello. Yes pin up doesn't pay anything. i am new player on pin up casino, 2-3 times they send my money, but now 10-12 days then don't want to complete withdrawal. thay have only one answer "technical issue" "payment issue" . create new withdrawal and wait up to 24 hours. and they cancel it usually after 12 hours, and then recreate recreate recreate...
Привіт,
це здається таким несподіваним, можливо, є якась проблема з постачальником платежів, і казино не хоче ділитися цією проблемою з гравцями, щоб просто не злякати їх.
Hello,
it seems so sudden, maybe there is some issue with the payment provider and the casino does not want to share this problem with players simply not to freak them out.
якщо є якісь проблеми, як ви сказали, вони повинні закрити депозитні операції. або вони повинні повідомити всіх гравців, що до ??.??.2022 проблема з виведенням буде. кажуть, наберіться терпіння, зробіть новий висновок щодня, а точніше двічі на день. вони мають справу з шахрайством. це абсолютно так. дивіться повідомлення інших гравців. 2 слабкі місця тому, 1 місяць тому, 2 місяці тому, протягом усієї дати ви можете бачити повідомлення клієнтів про цю нескінченну проблему зняття коштів. все зрозуміло, як вони займаються шахрайством
if there is some issue as you said, they must close deposit operations. or they have to inform all players that, till the ??.??.2022 withdrawal problema will be. they say that, be patient , make new withdrawal, every day or rather twice in a day. thay deal in fraud. it is absolutly so. look other players posts. 2 weaks ago, 1 month ago, 2 month ago, for all date you can see customer posts about this endless withdrawal issue. everything is clear about how they deal in fraud
Привіт,
Я лише здогадуюсь, що може стати причиною проблеми. Ми всі знаємо, що було б найкраще чесно ставитися до гравців і ділитися всією важливою інформацією, щоб нікому не доводилося спекулювати.
Природно, що гравці здебільшого діляться негативними відгуками та своїми проблемами, за словами інших казино з затримкою платежів, Pin-Up набагато менше коментують.
Добре, що ви подали скаргу, якщо все-таки є щось темне, наша команда з розгляду скарг дізнається.
Якщо казино співпрацює, звичайно.
Hello,
I'm only guessing what may cause the problem. We all know that it would be best to treat players with honesty and share all relevant information so nobody has to speculate.
It's natural that players mostly share negative feedback and their problems, according to the other casinos with delayed payment, Pin-Up is far less commented on.
It's good you submitted the complaint, if there is something shady after all, our complaint team will find out.
If the casino cooperates, of course.
якщо є якісь проблеми, як ви сказали, вони повинні закрити депозитні операції. або вони повинні повідомити всіх гравців, що до ??.??.2022 проблема з виведенням буде. кажуть, наберіться терпіння, зробіть новий висновок щодня, а точніше двічі на день. вони мають справу з шахрайством. це абсолютно так. дивіться повідомлення інших гравців. 2 слабкі місця тому, 1 місяць тому, 2 місяці тому, протягом усієї дати ви можете бачити повідомлення клієнтів про цю нескінченну проблему зняття коштів. все зрозуміло, як вони займаються шахрайством
if there is some issue as you said, they must close deposit operations. or they have to inform all players that, till the ??.??.2022 withdrawal problema will be. they say that, be patient , make new withdrawal, every day or rather twice in a day. thay deal in fraud. it is absolutly so. look other players posts. 2 weaks ago, 1 month ago, 2 month ago, for all date you can see customer posts about this endless withdrawal issue. everything is clear about how they deal in fraud
Дозвольте мені вставити ваше оновлення:
"моя проблема вирішена. Я отримав gunds через кілька хвилин. дякую Гуру казино, дякую, pin up."
🙂
Allow me to paste your update:
"my problem is resolved. i have received gunds a few minutes agi. thanks Casino Guru, thanks pin up."
🙂
Привіт,
можливо, вам варто подати скаргу, Елдар зробив і отримав гроші, але в його випадку ми навіть не зв'язалися з казино, тому важко сказати, чи це був просто збіг.
Чи можу я знати, як довго ви чекали на свій виграш?
Hello,
maybe you should submit a complaint, Eldar did and got paid, however, in his case we even did not contact the casino, so it's hard to tell if it was just a coincidence.
May I know for how long have you been waiting for your winnings?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.