Привіт,
ви повинні зосередитися на тому, що зараз не так з документом в першу чергу. Зв'яжіться з казино і знайдіть рішення, це найпростіший спосіб. Набагато краще, ніж чекати розвитку скарги , чесно кажучи.
«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів , ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам.
Наперед дякую за терпіння та розуміння».
Дай мені знати, як справи.
Hello,
you should focus on what is now wrong with the document in the first place. Contact the casino and seek the solution, this is the easiest way. Far better than waiting for the complaint to develop, to be honest.
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you.
Thank you in advance for your patience and understanding."
Let me know how it goes.
Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.