ГоловнаФорумВідповідальна граВідповідь Conivet на постійне блокування облікового запису

Відповідь Conivet на постійне блокування облікового запису

 від mthimelb
|
3 928 переглядів 10 відповідей |
|

Цей сайт допускає закриття облікових записів, але ви можете легко повторно відкрити їх через чат. Я хочу кинути грати в азартні ігри, але я не можу кинути це взагалі з цією системою, і навіть якщо я скаржуся, я отримую повідомлення, що «відповідний відділ зв’яжеться з вами після вирішення», і навіть через тиждень я не маю нічого не чув. Я думаю, що це занадто крихка система самоконтролю казино. Схоже, що шкода залежних від азартних ігор зростає, навіть на YouTube тощо, оскільки Conivet не реагує на постійне заморожування облікового запису. Я вважаю, що його потрібно покращити.

Автоматичний переклад.
mthimelb

Для мене це також не дуже відповідально. Чи могли б ви також поділитися, якому казино не вдалося закрити ваш рахунок? Я б проголосував за Konibet Casino - виявив скаргу .

Можливо, у вас є близькі друзі, яких ви можете попросити змінити пароль вашого облікового запису, щоб переконатися, що ви не зможете отримати доступ до сайту? те саме стосується облікового запису електронної пошти, звичайно, змінити пароль сьогодні легко. Тимчасове рішення, але все ж - краще, ніж нічого.

Що ти сказав?




Змінено автором
Автоматичний переклад.
Radka

Цей сайт можна шукати та відновлювати за іменем користувача. Тому я не вважаю зміну паролів гарною ідеєю.

Автоматичний переклад.
mthimelb

Жоден серйозний сайт не дозволяє гравцям входити без пароля.

Але якщо ви наполягаєте, я підозрюю, що змінив ім’я користувача.

Що ти зараз скажеш?

Автоматичний переклад.
Radka

Це недійсна політика.

Автоматичний переклад.
mthimelb

Будь ласка, поясніть, яку політику ви вважаєте недійсною?

У будь-якому випадку, ви намагалися змінити це тим часом?

Автоматичний переклад.
Radka

я спробую.

Автоматичний переклад.
mthimelb

Добре для мене. Наразі залишимо питання щодо недійсної політики осторонь.

Натомість я чекаю на вашу інформацію про те, чи це спрацювало.

Автоматичний переклад.
mthimelb

Чи пробували ви перевірити, чи є в казино параметри встановлення лімітів (наприклад, ліміт депозиту)? Я знаю, що це не вирішить вашу проблему повністю, оскільки рахунок залишається відкритим, але ви потенційно можете обмежити свої втрати до найнижчого мінімуму.

Автоматичний переклад.

Дякую тобі. Тут немає лімітів депозитів або ставок. Це теж проблема.

Автоматичний переклад.
mthimelb

Я пам’ятаю, як перевіряв це тоді. Коли The Safety Index називався Casino Review, у частині про відповідальні інструменти для азартних ігор було сказано «жодних»...

На жаль, підходить. 🙁 Тим часом я ще раз перевірив вашу скаргу, але не зрозумів принтскрін. Чи можете ви повідомити, будь ласка, яку відповідь ви отримали від "admin@kuma-gaming.com"?

Що він говорить?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого