ФорумВідповідальна граВідповідь Conivet на постійне блокування облікового запису

Відповідь Conivet на постійне блокування облікового запису

1 рік тому від mthimelb
|
3110 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Цей сайт допускає закриття облікових записів, але ви можете легко повторно відкрити їх через чат. Я хочу кинути грати в азартні ігри, але я не можу кинути це взагалі з цією системою, і навіть якщо я скаржуся, я отримую повідомлення, що «відповідний відділ зв’яжеться з вами після вирішення», і навіть через тиждень я не маю нічого не чув. Я думаю, що це занадто крихка система самоконтролю казино. Схоже, що шкода залежних від азартних ігор зростає, навіть на YouTube тощо, оскільки Conivet не реагує на постійне заморожування облікового запису. Я вважаю, що його потрібно покращити.

Автоматичний переклад.
mthimelb
1 рік тому

Для мене це також не дуже відповідально. Чи могли б ви також поділитися, якому казино не вдалося закрити ваш рахунок? Я б проголосував за Konibet Casino - виявив скаргу .

Можливо, у вас є близькі друзі, яких ви можете попросити змінити пароль вашого облікового запису, щоб переконатися, що ви не зможете отримати доступ до сайту? те саме стосується облікового запису електронної пошти, звичайно, змінити пароль сьогодні легко. Тимчасове рішення, але все ж - краще, ніж нічого.

Що ти сказав?




Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Цей сайт можна шукати та відновлювати за іменем користувача. Тому я не вважаю зміну паролів гарною ідеєю.

Автоматичний переклад.
mthimelb
1 рік тому

Жоден серйозний сайт не дозволяє гравцям входити без пароля.

Але якщо ви наполягаєте, я підозрюю, що змінив ім’я користувача.

Що ти зараз скажеш?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Це недійсна політика.

Автоматичний переклад.
mthimelb
1 рік тому

Будь ласка, поясніть, яку політику ви вважаєте недійсною?

У будь-якому випадку, ви намагалися змінити це тим часом?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

я спробую.

Автоматичний переклад.
mthimelb
1 рік тому

Добре для мене. Наразі залишимо питання щодо недійсної політики осторонь.

Натомість я чекаю на вашу інформацію про те, чи це спрацювало.

Автоматичний переклад.
mthimelb
1 рік тому

Чи пробували ви перевірити, чи є в казино параметри встановлення лімітів (наприклад, ліміт депозиту)? Я знаю, що це не вирішить вашу проблему повністю, оскільки рахунок залишається відкритим, але ви потенційно можете обмежити свої втрати до найнижчого мінімуму.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую тобі. Тут немає лімітів депозитів або ставок. Це теж проблема.

Автоматичний переклад.
mthimelb
1 рік тому

Я пам’ятаю, як перевіряв це тоді. Коли The Safety Index називався Casino Review, у частині про відповідальні інструменти для азартних ігор було сказано «жодних»...

На жаль, підходить. 🙁 Тим часом я ще раз перевірив вашу скаргу, але не зрозумів принтскрін. Чи можете ви повідомити, будь ласка, яку відповідь ви отримали від "admin@kuma-gaming.com"?

Що він говорить?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого