Цей сайт допускає закриття облікових записів, але ви можете легко повторно відкрити їх через чат. Я хочу кинути грати в азартні ігри, але я не можу кинути це взагалі з цією системою, і навіть якщо я скаржуся, я отримую повідомлення, що «відповідний відділ зв’яжеться з вами після вирішення», і навіть через тиждень я не маю нічого не чув. Я думаю, що це занадто крихка система самоконтролю казино. Схоже, що шкода залежних від азартних ігор зростає, навіть на YouTube тощо, оскільки Conivet не реагує на постійне заморожування облікового запису. Я вважаю, що його потрібно покращити.
This site does accept account closures, but you can easily reopen them via chat. I want to quit gambling, but I can't quit at all with this system, and even if I complain, I get a message that "the relevant department will contact you after dealing with it", and even after a week, I haven't heard anything. I think this is too fragile for a casino self-control system. It seems that the damage of gambling addicts is expanding, even on YouTube, etc., because Conivet will not respond to the permanent freeze of the account. I think it needs to be improved.
ここのサイトはアカウント閉鎖には応じますが、チャットで簡単に再開出来てしまいます。私はギャンブルを辞めたいのですがこのシステムでは一向に辞めれず、それを訴えても「関連部署にて対応後に連絡します」という連絡が来るだけで1週間経っても何の連絡もありません。これはカジノのセルフコントロールのシステムとしてあまりにも脆弱だと思います。YouTubeなどでもコニベットはアカウントの永久凍結に応じてくれない、とギャンブル依存者の被害が拡大しているようです。改善する必要があると思います。