Привіт, народ,
Я шукаю поради, хоча знаю, що справді отримаю багато критики.
Тож у двох різних випадках я виграв значну суму та вирішив зняти більшу частину, суми становили 1200 і 2000 фунтів стерлінгів.
У перший раз я отримав електронний лист, у якому повідомлялося, що мій депозит не виконано, і вони повернули суму депозиту на мій ігровий баланс.
Зайве говорити, коли я опустився до 1200, я продовжував намагатися компенсувати втрати, які привели мене до 1200.
Пізніше мені стало погано через дурість, але я не міг зупинитися. (залежність я знаю)
Ну, здогадайтеся, що.... Точно - знову те саме. намагався відкликати, скасував і все втратив.
Відтоді я знову подав понад 1000 фунтів стерлінгів, щоб спробувати повернути 2000 фунтів.
Отже, ми тут. Я знаю, що зіграв це, я знаю, що не повинен був, але цього не можна допустити.
Коли я здійснив успішне зняття з unibet, вони спочатку призупинили зняття - це було для запиту фотографій моєї банківської картки тощо, KYC.
Отже, вони можуть утримувати кошти, але вони вирішують цього не робити. Я впевнений, що я не єдина людина, яка була знайдена на цій посаді, мені цікаво, скільки вилучень вони скасовують щодня.
З сайту UKGC;
" Заборона на зворотне зняття коштів . Споживачі не повинні мати можливість скасувати свій запит на зняття коштів. Після того, як клієнт зробив запит на зняття коштів, він не повинен мати можливість внести кошти, використовуючи ці кошти. Цю вимогу було введено серед ряду додаткових заходів, необхідних Комісії для протидії потенційному впливу пандемії в травні 2020 року і тепер стає постійним».
Я вже поскаржився в unibet, і вони щойно обмежили мій обліковий запис і сказали мені звернутися до ecogra для ADR.
Яка думка всіх інших щодо цього? Марна трата часу з ними?
Крім того, я почуваюся досить погано з цього приводу, тому, якщо ви відчуваєте, що просто хочете прокоментувати, теж скажіть про мою провину або про те, що я повинен був знати краще, будь ласка, не скажіть.
Дякую
C
Hi Guys,
Im looking for advice although I know I will indeed get a lot of criticism.
So basically on two different occoasions I won a substantial amount and decided to withdraw the majority of it the amounts were £1,200 and £2,000.
On the first occasion I got an email that told me that my deposit had failed and they put the deposit amount back in my playable balance.
Needless to say when I got down to the 1,200 I carried on in an effort to recover the losses that brought me to 1,200.
I felt sick afterwards for been so stupid but I couldn't stop. (addiction I know)
Well guess what.... Exactly - The same thing again. attempted to withdraw, cancelled and lost it all.
Since then I lodged over £1,000 in total again to try and get back the £2,000.
So here we are I know I gambled it, I know I shouldn't have but this should not be allowed to happen.
When I made a successful withdrawal from unibet they initially put the withdrawal on hold - this was to request photos of my bank card etc KYC stuff.
So it is possible for them to hold the funds - but they choose not to. im certain im not the only person who has been found in this position, how many withdrawals do they cancel on a daily basis I wonder.
From the UKGC site;
"Ban on reverse withdrawals. Consumers must not be given the option to cancel their withdrawal request. Once a customer has made a request to withdraw funds, they should not be given the option to deposit using these funds. This requirement was introduced amongst a number of additional measures required by the Commission to counter the potential impact of the pandemic in May 2020 and now becomes permanent."
I have already complained to unibet and they have just restricted my account and told me to go to ecogra for ADR.
What is everyone else's views on this? Waste of time bothering with them?
Also I feel bad enough about this so if you feel like you just want to comment too say too my fault or that I should've known better please dont.
Thanks
C