10 вересня 2024 року я подав запит на постійне самовиключення зі Stake , і згідно з політикою Stake, мені мало бути заборонено повторно реєструвати новий обліковий запис і продовжувати грати в азартні ігри. Однак, на мій подив, протягом періоду самовиключення я успішно перереєстрував обліковий запис 18 січня 2025 року, використовуючи ту саму особисту інформацію, і продовжив грати в азартні ігри. Більше хвилює те, що я втратив понад 2500 доларів на цьому новому обліковому записі після його реєстрації.
Відповідно до політики самовиключення Stake, платформа повинна гарантувати, що користувачі не зможуть повторно зареєструвати обліковий запис і продовжувати грати в азартні ігри протягом періоду самовиключення. Той факт, що я зміг створити новий обліковий запис і продовжити грати в азартні ігри, чітко вказує на те, що платформа не вжила достатніх заходів, щоб цього не сталося. Я вважаю, що Stake не виконав своїх захисних обов’язків відповідно до політики самовиключення.
Якщо самовиключення стосується лише раніше зареєстрованих облікових записів і не заважає користувачам використовувати ті самі особисті дані для повторної реєстрації нових облікових записів, тоді самовиключення стає безглуздим і не захищає користувача. Зважаючи на це, я хотів би вимагати від Stake відшкодування фінансових втрат, яких я зазнав через повторну реєстрацію нового облікового запису під час періоду самовиключення.
On September 10, 2024, I requested a permanent self-exclusion from Stake, and according to Stake’s policy, I should have been prohibited from re-registering a new account and continuing to gamble. However, to my surprise, during the self-exclusion period, I successfully re-registered an account on January 18, 2025, using the same personal information, and continued gambling. What's more concerning is that I lost over $2500 on this new account after registering it.
According to Stake's self-exclusion policy, the platform should ensure that users cannot re-register an account and continue gambling during the self-exclusion period. The fact that I was able to create a new account and continue gambling clearly indicates that the platform did not take sufficient measures to prevent this from happening. I believe Stake has failed to fulfill its protective duties under the self-exclusion policy.
If self-exclusion only applies to previously registered accounts and does not prevent users from using the same personal details to re-register new accounts, then self-exclusion becomes meaningless and does not effectively protect the user. In light of this, I would like to request a refund from Stake for the financial losses I incurred due to re-registering a new account during my self-exclusion period.