ГоловнаФорумВідповідальна граПовторна активація після постійного самовиключення

Повторна активація після постійного самовиключення

6 міс. тому від Domlaw
|
2 923 переглядів 11 відповідей |
|
6 міс. тому

Доброго ранку, я сумніваюся в наступному.


Мене відновили після постійного самовідсторонення без запиту. Проте 6-місячний термін минув.

Чи можна видалити самовиключення без запиту гравця?


Оскільки повторна активація також є поперечною, я намагаюся зрозуміти, який сайт повторно активував мене, але всі кажуть мені, що це було зроблено на іншій платформі. Я зареєстрований на основних італійських сайтах AAMS


Є подібний досвід?

Автоматичний переклад.
Domlaw
6 міс. тому

Добрий ранок. Чи можу я запитати, яке саме казино повторно активувало ваш обліковий запис? На мою думку, цього ніколи не повинно статися, якщо ви подали запит на постійне самовиключення в казино або навіть у дочірніх казино.🤷‍♀️

Якщо ви вважаєте, що вам потрібно, щоб наша група розгляду скарг втрутилася, повідомте нам, і ми спробуємо допомогти вам у цій ситуації. Ми чекатимемо вашої відповіді тут.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Доброго ранку, Ромі, саме в цьому суть, я не впевнений, хто це зробив.


Дозвольте мені пояснити краще, розмовляючи за допомогою багатьох сайтів. Усі погоджуються з датою початку самовиключення (15.11.2021) і його закінчення (вересень 2022), але всі кажуть мені, що запит був зроблений іншому дилеру.

Лише один сайт (bwin) повідомив мені, що вони припинили самоізоляцію 16.05.2022 (рівно через 6 місяців після її початку), але я не маю доказів, що це були вони, і вони не хочуть надсилати мені докази . Складність полягає в тому, що я більше не маю доступу до адреси електронної пошти, пов’язаної з обліковими записами

Як я вже казав, усі інші сайти погоджуються із припиненням самовиключення у вересні 2022 року

Я вважаю, що першим кроком є зрозуміти (можливо, через adm?), хто припинив моє самовиключення, або попросити Bwin відстежити мій запит на відкликання, але я впевнений, що я не робив цього

Знову дякую

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Що стосується команди розгляду скарг, абсолютно так

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Просто для оновлення, я відновив електронну адресу, і я не маю зв’язку щодо повторної активації облікового запису

Автоматичний переклад.
Domlaw
6 міс. тому

Привіт і дякую за ваші публікації.

Це справді безладна ситуація, як я міг би сказати, і мені дуже шкода, що ви потрапили в це.

Ви можете спробувати зв’язатися з нашим трамваєм зі скаргами, хоча я не зовсім впевнений, що вони зможуть вам допомогти, чесно кажучи. Я не хочу подавати жодних надій, справді. Спробуйте надіслати електронний лист на адресу complaints@casino.guru описуючи вашу проблему, і, сподіваємося, команда зможе вам допомогти. Повідомте нам, будь ласка, як ви пройшли.🙏

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я розумію твоє розчарування, брате, все буде добре!

Автоматичний переклад.
ANystrom
6 міс. тому

У мене є одна порада: якщо ви відповідаєте певному гравцеві, ви можете скористатися кнопкою «відповісти», оскільки вона сповістить його, що ви йому відповіли, а в деяких випадках, якщо цього вимагає ситуація, ви можете скоротити час для відповідь. Але, як я вже сказав, це лише рекомендація. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Привіт, я прошу вас закрити мій акаунт casinoguru. Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
Anonymized609
6 міс. тому

Не проблема взагалі. Зараз ваш обліковий запис закрито назавжди. Будьте здорові.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Добре, дякую за пропозицію, тепер я знатиму. вибачте :(

Автоматичний переклад.
ANystrom
6 міс. тому

Немає за що вибачатися, це була лише ідея, якщо ви відповідаєте комусь конкретному.

Крім того, у вас коли-небудь були проблеми з самовиключенням?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого