ГоловнаФорумВідповідальна граПоради щодо відповідального ставлення до азартних ігор: давайте поділимося нашими порадами

Поради щодо відповідального ставлення до азартних ігор: давайте поділимося нашими порадами (Сторінка 2)

 від Collinsraf
|
5 737 переглядів 37 відповідей |
|
1 2

Я хотів би отримати деякі думки від людей тут на форумі. Якщо можна поділитися своєю історією.

Я був гравцем у казино більше року, і я зустрів одного, який здавався досить перспективним. Ось тут і почалося моє нещастя.

Я зустрів це казино, і саме тут я зрозумів, що маю серйозну проблему з азартними іграми.

Я кілька разів заходив у чат, щоб попросити закрити мій обліковий запис. Я не згадав чітко про проблему азартних ігор, тому що ті, у кого є проблеми з азартними іграми, соромляться про це говорити.

Я кілька разів просив закрити рахунок після того, як програв багато грошей, і в чаті вони завжди були уважними, розповідаючи про деякі інструменти відповідальної гри, такі як ліміти депозитів, ліміти ставок, пауза, але вони ніколи не розповідали мені про можливість самовиключення.

Дівчина в чаті, мабуть, проаналізувала мій обліковий запис гравця та запропонувала мені «заблокувати ігри в казино на невизначений термін», зберігаючи зону ставок на спорт.

Цього аргументу було достатньо, щоб я залишався активним у казино.

Питання 1 - Що мається на увазі під невизначеним періодом часу? У моєму словнику це означає без кінцевої дати


Пізніше я зрозумів, що цей метод був таким же, як нічого, тому що все, що мені потрібно було зробити, це увійти в чат і подати запит на розблокування зони казино, і я знову мав би казино. Я навіть блокував і розблоковував зону казино десятки разів на день.

2-е запитання. Чи не зобов’язані співробітники чату та інші співробітники казино пройти навчання, щоб виявляти гравців, які демонструють схильність до азартних ігор? На мою думку, якщо їх навчити робити це, вони можуть легко побачити, що гравець, який просить заблокувати казино кілька разів на день, або параноїк, або має проблеми з азартними іграми, і повинен діяти, щоб захистити його.


Після кількох програшів і кількох прохань закрити мій обліковий запис вони запропонували VIP-менеджера.

Він пропонує мені 500 євро і гарантує всю підтримку світу. Він пропонував мені кешбек за збитки тощо... Ну, для людини, яка є залежною, це дає зір сліпому.


Ми з цим суперпрофесійним менеджером по роботі з обліковими записами подружилися, і мені ставало все важче визнавати, що я повністю залежний. Коли я деякий час не вносив депозит, він з’являвся з кількома безкоштовними обертаннями або кількома євро... і все починалося спочатку.


Я набрався сміливості відмовитися лише тоді, коли вони змінили менеджера мого облікового запису, і навіть з цим мені довелося відмовитися протягом довгих вихідних, тому що я не хотів, щоб він переконав мене залишитися знову, тому що він це зробить.


3 питання - чи нормальний весь цей процес? Чи все це законно? Чи все це дозволена практика?

НА ЖАЛЬ, ЦІ ПОВІДОМЛЕННЯ НЕ МАЮТЬ ЗНАЧЕННЯ, ОСКІЛЬКИ ДІЙСНО ВАЖЛИВА ФРАЗА « Я ХОЧУ ВИКЛЮЧИТИ СЕБЕ, БО Я ЗАЛЕЖНА» .

НА ЖАЛЬ, ТІ СПІВРОБІТНИКИ КАЗИНО, ЯКІ ЗАЯВЛЯЮТЬСЯ, ЩО ЇХ НАВЧИЛИ БУТИ ПИЛЬНИМИ ТА ЗАХИЩАТИ ГРАВЦЯ, ЦЕ НЕ БІЛЬШЕ, КІМ СЛОВА, БО В КІНЦІ ВСЕ ЦЕ ПРО ЦІЛІ ВЕЛИКИХ КАЗИНО.


Якщо ви можете допомогти мені відповісти на ці 3 запитання, я буду вдячний.

Автоматичний переклад.

привіт ще раз

Я не можу надати прямого досвіду, тому що я ніколи не був у такій посаді, але я б відповів на тему. Представлення бізнес-стандартів, тому що ніщо в житті не буває одностороннім.

Нещодавно я опублікував запитання в наших профілях у соціальних мережах: чи можете ви відрізнити закриття облікового запису від постійного самовиключення? Як на мене, ваш досвід дуже близький до цієї теми.

Я чудово розумію, що будь-кому може бути соромно визнати явні факти втрати контролю над азартними іграми. сумно

люди закривають свої акаунти з багатьох причин, і відповіді онлайн-казино на такі запити можуть значно відрізнятися. Тому ви повинні мати чітке розуміння того, чому ви хочете закрити свій обліковий запис, а потім діяти відповідним чином, повідомляючи службу підтримки.

Покладатися на ваше припущення, що кожен окремий працівник чату може проаналізувати вашу історію ігор, не просто нереально, але й дуже небезпечно.

Закриття облікового запису можна легко скасувати, тому самовиключення не згадує про азартні ігри. Крім того, працівник казино, швидше за все, спробує залучити вас залишитися, запропонує інструменти для азартних ігор або використає інші методи, щоб запобігти шкоді, але все одно переконає вас залишитися. Це вирішальний момент. Вони просто не повинні сприймати прохання так серйозно, поки ви чітко не сформулюєте залежність. Така заява має змінити все.

На жаль, так, якщо гравець ухиляється від того, щоб сказати, що він зазнав шкоди від азартних ігор, те, що зробило казино, не звучить для мене таким дивовижним.

Я не кажу, що все було добре; Я, наприклад, не бачив, як до вас ставився цей менеджер. Як на мене, це звучить дещо дивно, але я не можу нікого судити, не знаючи повного контексту.

Юристи, мабуть, сказали б, що це законно, але ми тут не юристи.

Для того, щоб краще зрозуміти всю ситуацію, нам потрібно було б побачити часову шкалу та конкретні чати, я думаю. І все-таки, якщо ви вважаєте, що, наприклад, казино своїм підходом змусило вас діяти під тиском, ви можете зібрати докази та надати це через скаргу.


У будь-якому випадку це дуже вірно з точки зору безпеки:

«НА ЖАЛЬ, ЦІ ПОВІДОМЛЕННЯ НЕ МАЮТЬ ЗНАЧЕННЯ, БО ЩО ДІЙСНО ВАЖЛИВО, ЦЕ ФРАЗА «Я ХОЧУ ВИКЛЮЧИТИ СЕБЕ, БО Я ЗАЛЕЖНА».


Я помітив кілька гравців, які подали скарги через те, що казино закрили свої акаунти, щоб запобігти шкоді від азартних ігор. Ці гравці стверджують, що жодних знаків ніколи не було, і вони ніколи про це не просили.

Це, на мою думку, демонструє, наскільки важлива відкрита та зрозуміла комунікація.


Автоматичний переклад.
Radka

Дуже дякую за ваше розуміння.

Але легко зрозуміти, як казино, про яке йде мова, навіть проігнорувало фразу «Я хочу виключити себе через залежність від азартних ігор».

У серпні минулого року я скористався довгими вихідними, коли мій ViP-менеджер був у від’їзді, щоб подати запит на самовиключення, і навіть тоді вони не закрили обліковий запис, сказали, що це неможливо, оскільки я був vip-клієнтом і мені довелося чекати, поки мій vip-менеджер закриє його.

Коли він приїхав, він прийшов з бонусом і переконав мене залишитися.

Пізніше я попросив негайно відмовитися, стверджуючи, що це моє право.

Я попросив повернути кошти, мені було відмовлено, мені довелося залучити комісію kahnawake Gaming, потім вони припустили помилку та повернули мені лише суму, внесену після запиту на самовиключення.


Я кажу вам це лише для того, щоб ви мали приклад того, як навіть із запитом на самовиключення вони проігнорували мене.


Потім я дізнався, що деякі з платежів, здійснених цьому казино, були здійснені за допомогою бенефіціарів, які не мають відношення до казино, наприклад:

Topcom

Ad wadata lda

Мої дати

Keygo

Трірампа

тощо...

У будь-якому випадку, потрапивши в цей світ казино, відчуваєш себе як у темну мережу

Автоматичний переклад.
cgouveia

привіт

Я бачу. Тема закриття рахунку в казино суттєво змінюється разом із специфікою.

Що, на мій погляд, завжди залишається, це те, чи виражає гравець свою залежність і як. Я намагався зазначити, що окремий запит на самовиключення без жодної згадки про залежність, швидше за все, закінчиться процесом утримання. Як ситуація з VIP-менеджером, наприклад.

Тепер здається, що ви заявили про залежність або негайну шкоду від азартних ігор, що завжди добре під час втрати контролю. Однак, як я припустив, ці ситуації дуже делікатні; не існує міжнародних сценаріїв для можливих сценаріїв, тому казино має покладатися на власні стандарти, а гравці, як правило, покладаються на власні очікування.

Отже, запит на самовиключення в багатьох ситуаціях вважається звичайним запитом на закриття облікового запису, якщо тільки гравець не попросить про постійне самовиключення через залежність від азартних ігор. Тут пусковим механізмом є залежність, а не можливість самовиключення.

Для платіжних систем це досить поширений спосіб обробки депозитів. Я вже бачив певну активність у ланцюжку про неправильне використання торговельних кодів, це досить актуальна тема, чи не так?


Автоматичний переклад.
Radka

Це законна процедура? Чи не порушує це правила AML?

Автоматичний переклад.
cgouveia

Не знаю, про що конкретно має йти мова.

Ну, я сказав вам, що ми не юристи, тож вам слід запитати спеціалістів із юридичних питань, якщо вас турбує законність і ПВК.

Юридичні питання виходять за межі мого кола знань, а також за межі сфери знань Casino Guru.

Автоматичний переклад.
cgouveia

Чи є у вас журнали чату, які підтверджують вашу претензію?


якщо ви подаєте запит на самовиключення та заявляєте про проблеми з азартними іграми. Тоді будь-яке казино (навіть шахрайське) моментально заблокує ваш рахунок.


Я говорю з власного досвіду, тому буду радий, що ви доведете, що я не правий

Змінено
Автоматичний переклад.
Charlie_Manchester

Дякуємо за відповідь,

У мене є відкрита скарга на казино, якому, незважаючи на регулювання, знадобилося 13 днів, щоб закрити мій рахунок.


Але в звіті, який я зробив вище, після того, як я попросив про самовідсторонення, вони попросили мене дочекатися VIP-менеджера, і він повернув мене.

Однак я завжди просив закрити рахунок, але мені завжди щось давали, або бонус, або vip-менеджера, або щотижневий кешбек тощо.

Я навіть просив, щоб мене блокували в зоні казино десятки разів на день і щоб мене розблокували. На жаль, казино не вжило жодних заходів і запропонувало мені самовиключитися. Я багато висловив своєму VIP-менеджеру. Я дозволив, щоб мене завели на поле дружби... і на цьому все закінчилося

Автоматичний переклад.
cgouveia

Це справедлива думка, але якщо ви скажете, що конкретно згадали проблеми з азартними іграми, тоді казино не займе 13 днів, щоб закрити рахунок.

З іншого боку. VIP-менеджер казино не ваш друг і ніколи ним не буде. Вони там, щоб експлуатувати вас якомога більше і витягнути з вас якомога більше грошей.

Вибачте, що виглядаю цинічно, але після того, як я провів багато років у глибині відчаю, який є залежністю від азартних ігор, я просто не можу прийняти, що будь-яке казино діятиме таким чином.

Я грав у тисячах казино, і кожного разу, коли я виключав і згадував про залежність, мій обліковий запис негайно блокувався

Автоматичний переклад.
Charlie_Manchester

https://casinoguru-int.com/pt/palmslots-casino-o-encerramento-da-conta-do-jogador

І це досі не вирішено.

Це приклад, в іншому казино я подав запит на самовиключення, вони не закрили рахунок, і лише коли я залучив комісію kahnawake Gaming, вони повернули депозити після самовиключення

Автоматичний переклад.
cgouveia

Ви, здається, уникаєте моментів, які я піднімаю у своїх відповідях.

Яка допомога вам потрібна від форуму?

Підтримка, яка допоможе вам подолати проблеми з азартними іграми чи проблеми, які у вас, здається, є з гральною комісією?

Ви живете в Канаді?

Автоматичний переклад.

Я живу в Португалії.

Моя проблема в іграх

Автоматичний переклад.
cgouveia

Отже, чому ви продовжуєте згадувати комісію Kahnawake Gaming?

Вони базуються в Канаді.

Ви грали в казино з Канади.


З якими іграми у вас проблеми

Змінено
Автоматичний переклад.
Charlie_Manchester

Ні. Але це регулятор деяких казино, що працюють у Європі.

Наприклад

22bet

Леон

Дев'ять казино


тощо

Автоматичний переклад.
cgouveia

Так, це добре. Але все ще не впевнений, що саме ви тут шукаєте.

ви, здається, насправді не берете участь у повідомленнях.

якщо ви втратили свої гроші в казино, вам потрібно прийняти це і відпустити їх. Ніхто не винен у тому, що ви його втратили, крім вас самих.

намагаючись залучити комісію з ігор і банки, і це марна трата часу. Звинувачувати гру - марна трата часу.

Перша частина прийняття того, що у вас є проблеми з азартними іграми, полягає в тому, щоб припинити шукати когось чи щось, на що можна звинуватити.

візьміть на себе відповідальність, заберіть простір і зосередьтеся на русі вперед

Автоматичний переклад.

Мої слова точно залишають перевал у перевалі, продовжуй своє нове життя. Важко закрити обліковий запис у казино, але коли ви кажете, що у вас проблеми з азартними іграми, закриття вашого облікового запису займе час, оскільки це поширюється на всі казино, ваше ім’я буде занесено до чорного списку. Будь ласка, не дивіться на це як на те, що ви збентежені тим, що у вас є проблеми з азартними іграми, це хороший крок у правильному напрямку. Це як алкоголік, який сказав, що хоче кинути пити, він просить допомоги. Гра в казино — це лише удача, а дурість — тобі пощастить, якщо ти виграєш, і твоя дурість продовжується, якщо ти програєш 🫢😮‍💨.

Автоматичний переклад.

По-перше, переконайтеся, що у вас є дискреційний дохід для використання - це гроші, що залишилися після сплати податків, орендної плати, їжі, комунальних послуг, одягу, заощаджень тощо.

Коли ви входите в казино, правило 1% є хорошим місцем для початку [наприклад. якщо ви хочете грати за столом 10$, майте в наявності принаймні 1000$].

Якщо ви справді хочете збільшити свої долари, беріть участь у турнірах, оскільки невеликий бай-ін може дати вам набагато більше фішок, дасть вам значно більше ігрового часу, а конкуренція покаже вам, де ви слабкі, щоб ви покращилися.

Нарешті, пам’ятайте, що казино зробить усе можливе, щоб змусити вас витратити більше, ніж ви плануєте... тому не беріть додаткові гроші, кредитні картки чи інші джерела подальшого фінансування.

Автоматичний переклад.

Люблю тебе гра

Автоматичний переклад.

Мої слова точно залишають перевал у перевалі, продовжуй своє нове життя. Важко закрити обліковий запис у казино, але коли ви говорите, що у вас проблеми з азартними іграми, вам знадобиться час, щоб закрити ваш обліковий запис, тому що це поширюється на всі казино, ваше ім’я буде занесено до чорного списку, будь ласка, не дивіться на це як на те, що ви збентежені через те, що у вас є проблеми з азартними іграми, це хороший крок у правильному напрямку. Це як алкоголік, який сказав, що хоче кинути пити, він просить допомоги Гра в казино


Автоматичний переклад.
Charlie_Manchester видалив(-ла) публікацію
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого