Після закінчення періоду самовідсторонення я повернувся в онлайн-казино. Коли мій обліковий запис було повторно активовано, я отримав електронний лист із повідомленням, що встановлено щотижневий ліміт депозиту в розмірі 200 фунтів стерлінгів, щоб захистити мене як постійного клієнта. Але ніде в цьому електронному листі нічого не згадувалося про їхню «політику чистих депозитів» і не пояснювалося, як це працює. Я думав, що обмеження у 200 фунтів стерлінгів стосується всього, і я вірив, що вони дотримуватимуться того, що вони мені сказали.
Незабаром після повернення я виграв 2000 фунтів стерлінгів, які спочатку зняв. Однак потім мені дозволили повторно внести всі 2000 фунтів стерлінгів назад на мій рахунок без попереджень, обмежень чи перевірок. Це повністю суперечить тому, що вони сказали в їхній електронній пошті, і безпечнішим правилам азартних ігор, яких вони повинні дотримуватися, особливо для таких людей, як я, які щойно відмовилися від самовиключення.
Лише після того, як я зробив депозит і втратив усі 2000 фунтів стерлінгів, вони раптово вирішили призупинити мій рахунок і попросили мене зв’язатися з ними щодо моїх нещодавніх дій. Це дає зрозуміти, що вони діяли лише після того, як шкода вже була завдана. Вони не зробили жодних кроків, щоб захистити мене заздалегідь, хоча їхня політика говорить, що вони мали це зробити.
Я поскаржився і все це їм пояснив, надавши докази того, що сталося. Я сказав їм, що це неправильно, що мені дозволили внести стільки коштів за один раз, тоді як у їхній власній політиці та в електронному листі, який вони мені надіслали, говориться, що я встановлю суворіші обмеження. Я також зазначив, що вони ніколи мені нічого не говорили про це правило чистого депозиту, яке, здається, перекриває ліміти депозитів, які, як вони стверджують, існують для захисту таких людей, як я.
Я попросив відшкодувати 1900 фунтів стерлінгів, які я не мав змоги внести. Вони зволікали, кажучи, що розслідування все ще триває, але не давали мені належної відповіді.
Як людина, яка повернулася після самовиключення, я очікував, що вони серйозно сприймуть свою безпечну політику щодо азартних ігор і справді захистять мене. Натомість я відчуваю, що вони мене підвели, не дотримуючись обіцяних обмежень і не пояснюючи, як насправді працюють їхні правила. Тепер я без кишені через їхні помилки, і я не вважаю це справедливим.
Буду вдячний за будь-яку пораду чи інформацію (і так, я знаю, що це була моя вина, але проблемні гравці, які не можуть контролювати себе, повинні бути захищені відповідно до онлайн-казино та UKGC)
Нижче я прикріпив електронний лист, який вони мені надіслали, підтверджуючи видалення мого самовідсторонення, і їхні умови щодо збільшення лімітів депозитів після повернення після самовідключення
After finishing a self-exclusion period, I returned to an online casino. When my account was reactivated, I got an email saying a £200 weekly deposit limit had been set to protect me as a returning customer. But nowhere in that email did it mention anything about their "net deposit policy" or explain how it works. I thought the £200 limit applied to everything, and I trusted them to stick to what they’d told me.
Not long after returning, I won £2,000, which I initially withdrew. However, I was then allowed to redeposit the entire £2,000 back into my account with no warnings, restrictions, or checks. This completely goes against what they said in their email and the safer gambling rules they’re supposed to follow, especially for people like me who’ve just come off self-exclusion.
It was only after I’d deposited and lost the full £2,000 that they suddenly decided to suspend my account and ask me to contact them about my recent activity. This makes it clear they only acted after the damage was already done. They didn’t take any steps to protect me beforehand, even though their policies say they should have.
I complained and explained all of this to them, providing evidence of what happened. I told them it was wrong that I was allowed to deposit so much in one go when their own policies and the email they sent me said I’d have stricter limits in place. I also pointed out that they never told me anything about this net deposit rule, which seems to override the deposit limits they claim are there to protect people like me.
I’ve asked for a refund of the £1,900 that I shouldn’t have been able to deposit. They have been dragging their feet, saying their investigation is still ongoing but not giving me any proper answers.
As someone who came back after self-exclusion, I expected them to take their safer gambling policies seriously and actually protect me. Instead, I feel like they’ve let me down by not enforcing the limits they promised and by failing to explain how their rules really work. Now I’m out of pocket because of their mistakes, and I don’t think it’s fair.
Any Advice or info would be appreciated (and yes I know it was my fault but problem gamblers who cant control themselves are supposed to protected according to the online casinos and UKGC)
I have attached below the email they sent me when confirming removal of my self exclusion and their terms regarding increasing deposit limits after returning from self exclusion