Привіт! Кілька днів тому я зв’язався з казино і сказав, що мені потрібна допомога з моєю залежністю, оскільки я вношу великі суми для азартних ігор, але насправді я більше не хочу грати. Представники казино проігнорували моє прохання та переслали електронний лист. Але сьогодні мій обліковий запис не заблокували, і сьогодні я міг знову грати в азартні ігри. Я почуваюся хворим. Що я можу зробити в цій ситуації? Нарешті я отримав допомогу від іншого представника, щоб заблокувати себе на 100 років у всіх голландських онлайн-казино. Вони могли б запобігти всьому цьому, якби почули мій крик про допомогу раніше.
Hello, I contacted the casino a few days ago that I needed help with my addiction as I deposit large amounts to gamble but I don't actually wanna gamble anymore. The casino representatives ignored my plea and forwarded an email. But my account wasn't blocked today and I could gamble again today. I feel sick. What can I do in this situation? I finally got help from another representative to block myself for a 100 years from all Dutch online casino's. They could've prevented all this if they heed my cry for help earlier.