ГоловнаФорумВідповідальна граКазино дозволило мені грати в азартні ігри, поки я просив допомоги щодо залежності

Казино дозволило мені грати в азартні ігри, поки я просив допомоги щодо залежності

1 рік тому від Mosco
|
3 636 переглядів 7 відповідей |
|
1 рік тому

Привіт! Кілька днів тому я зв’язався з казино і сказав, що мені потрібна допомога з моєю залежністю, оскільки я вношу великі суми для азартних ігор, але насправді я більше не хочу грати. Представники казино проігнорували моє прохання та переслали електронний лист. Але сьогодні мій обліковий запис не заблокували, і сьогодні я міг знову грати в азартні ігри. Я почуваюся хворим. Що я можу зробити в цій ситуації? Нарешті я отримав допомогу від іншого представника, щоб заблокувати себе на 100 років у всіх голландських онлайн-казино. Вони могли б запобігти всьому цьому, якби почули мій крик про допомогу раніше.

Автоматичний переклад.
Mosco
1 рік тому

Привіт,

це сумно, і я розумію ваше розчарування. На жаль, оператор чату зазвичай не може безпосередньо закрити ваш обліковий запис, тому натомість надається відповідна електронна адреса до відповідного відділу. Деякі казино навіть вимагають перевірки, щоб закрити ваш рахунок через залежність від азартних ігор. Щоб відповісти на цей електронний лист, потрібно навіть кілька днів, особливо під час свят.

Я щасливий, що інша людина допомогла тобі, звичайно!

Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога, будь ласка, відвідайте цей сайт , сподіваюся, ви знайдете там корисні поради.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я чітко заявив, що більше не хочу грати в азартні ігри, і агент у чаті не допоміг мені негайно заблокувати мій обліковий запис. Що й зробив інший, якби він допоміг мені того самого дня, цієї ситуації б не сталося. Інший живий агент буквально надіслав у чаті посилання, де я міг зареєструватися, щоб негайно заблокувати себе через веб-сайт уряду. Я заборонив себе на 100 років, ось наскільки серйозною була моя проблема.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Mosco
1 рік тому

Завжди добре повідомити казино про цю проблему, і я лише прокоментував ситуацію в цілому, тому я не можу пояснити, що завадило першому оператору допомогти вам безпосередньо, але загальний результат такий, як я пояснив. Це нормально, коли гравцеві надається електронний лист. Можливо, другий оператор був не звичайним, а високопоставленим працівником, який займався чатом під час різдвяних свят. Тільки казино може пояснити.

Проте мені шкода втрати.

Якщо вам потрібні додаткові коментарі, не соромтеся подати скаргу щодо цього.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Це був звичайний чат-агент, як і попередній.

Автоматичний переклад.
Mosco
1 рік тому

Чудово, що ти це точно знаєш.

Тепер, коли ви подали скаргу, будь ласка, співпрацюйте з Петронеллою.

Зараз я не маю відповідей на ці запитання:

«Чи вказали ви в цьому запиті, на який термін ви бажаєте призупинити дію вашого облікового запису та причину?»

Не соромтеся відповісти за цим посиланням на вашу скаргу

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Що ви маєте на увазі, вказуючи, як довго? Якщо хтось попросить про допомогу в чаті, пов’язаному з припиненням азартних ігор, він повинен допомогти вам заблокувати ваш обліковий запис. У той момент я не отримав жодної допомоги. Якщо людина зв’язалася з живим чатом і відчула, що це виходить з-під контролю, вона повинна діяти негайно. Як я вже сказав, коли інший агент надіслав мені всі посилання, які я сам забанив на 100 років, тож ви знаєте, як це було погано і чому я зробив це на 100 років. І за посиланнями, надісланими агентом, я дізнався про Gamban і встановив його на свої пристрої. Навіть мій банк має блокування азартних ігор, але транзакції від Unibet проходять разом із платежами iDeal, оскільки це не описано як гральна компанія.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Mosco
1 рік тому

Сподіваюся, ви розумієте, що необхідно згадати справжню причину, чому ви попросили заблокувати ваш обліковий запис. Ми повинні бути впевнені, що ви заявили, що бажаєте закрити свій рахунок через проблеми з азартними іграми. Отже, Петронелла запитала вас, як саме ви звернулися до оператора чату.

Це стандартна процедура, ми просто повинні бути впевнені. Тепер зрозуміліше? 🙂

Не кожен гравець, який просить закрити обліковий запис, страждає залежністю від азартних ігор, тому це необхідно вказати в розмові, щоб оператор чату міг діяти відповідно.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого