Привіт,
мою скаргу кілька разів відхиляли, чого я не розумію.
Я просив закрити всю групу казино через залежність. У моєму випадку відповідь була наступною:
«Здебільшого це залежить від ліцензії казино, оскільки деякі з них мають правило, згідно з яким усі дочірні казино мають бути заблоковані, але це не так. Крім того, казино може відповісти на скаргу навіть без нашого запиту, тому вони могли опублікувати повідомлення у будь-якому випадку в інших скаргах.
Будь ласка, зверніться до органів влади, якщо ви бажаєте продовжити вирішення справи, оскільки тепер ми будемо змушені відхилити скаргу.
З найкращими побажаннями,
Нік
"
Які ліцензії CURACAO потребують закриття у всій Групі казино, якщо це вимагається?
Також я не розумію, де випадки підтверджувалися та пересилалися за тією самою ліцензією в минулому.....
З найкращими побажаннями
Hello,
my Complaint has been rejected several times what I dont understand.
I requested closure in the whole casino group because of addiction. THe answer in my case was the following:
"It mostly depends on the casino license as some of them have a rule where all sister casinos have to be blocked, but it is not this case. Also the casino can respond to the complaint even without us requesting them to so they may have posted in other complaints anyway.
Please contact the authorities in case you wish to continue resolving the case as we will be now forced to reject the complaint.
Best regards,
Nick
"
Which CURACAO Licences need a closure in the whole casino Group if its requested?
Also what I dont understand there where Cases confirmed and forwarded under the same licence in the past.....
Best regards