Якщо вам потрібна будь-яка допомога, будь ласка, не соромтеся просити про це.
Нам сумно бачити, що це відбувається з нашими користувачами.
If you need any help, please don't hesitate to ask for it.
It makes us sad to see this happening to our users.
Якщо вас це турбує, то вам обов'язково потрібно зробити перерву. Просто насолоджуйтесь грою, сон важливий. Добре, що ти тут, удачі
If this bothers you, then you should definitely take a break. Just enjoy the game, sleep is essential. It's good you're here, good luck
почніть вчитися контролювати свої емоції та думки, ви зможете більше насолоджуватися грою і особливо це не зашкодить вашому життю та часу. Удачі товариші
start learning to control your emotions and thoughts, you will be able to enjoy the game more and especially it will not harm your life and time. Good Luck mates
Я думаю, що це досить складно для когось. Думаю, якщо гравець не зможе з цим впоратися, я звернуся за професійною допомогою. Неприємно опинитися в цій ситуації, і я бажаю всім, хто в ній потрапив, якнайшвидше з неї вибратися.
I think this is quite difficult in someone's case. I guess if the player can't handle it, then I would seek professional help. It's not fun to find yourself in this situation and I wish everyone who is in it to get out of it as soon as possible.
Я б сказав, що це справді виснажує.
That must be really exhausting, I would say.
Мені щиро цікаво, чому ви формулюєте свою відповідь таким чином, а не спрямовуєте гравця на величезну кількість вмісту про відповідальну гру, який є на вашому сайті?
Наприклад
https://casino.guru/responsible-gambling
або в цьому випадку (який, IMHO, явно є криком про допомогу, вони буквально кажуть, що вони залежні)
https://casino.guru/problem-gambling-help-centers
Або принаймні вкажіть, що у верхній частині сторінки є посилання про пошук допомоги?
I'm honestly curious why you formulate your response in this way and not point the player towards the vast amount of Responsible Gambling content you have on your site?
For example
https://casino.guru/responsible-gambling
or in this case (which IMHO is clearly a cry for help, they literally say they're addicted)
https://casino.guru/problem-gambling-help-centers
Or at least point out that there's links about finding help at the top of this page?
Коли хтось просить допомоги, ми завжди поруч, але все одно дякуємо. Ми це цінуємо.
Whenever someone asks for help, we are always here, but thank you anyway. We appreciate it.
Отже, коли ти маєш час зробити щось інше? ти працюєш? Або мати сім'ю Шановний? дозволяє робити ці ігри лише для розваги 🙂
so, when do you have time to do something else? do you work? Or have a family Dear? lets makes this games only for fun 🙂
Замість подяки за запитання я хотів би отримати відповідь. 😉
Тому, будь ласка, дозвольте мені поставити запитання ще раз: тут хтось явно просив/просить допомоги, чому ви відповіли без жодної «допомоги»?
Instead of a thank you for asking a question, I'd rather have an answer. 😉
So please allow me to ask the question again: someone was/is clearly asking for help here, why did you respond without any 'help'?
вітаю. Ваша чудова відданість мене вражає; однак ваші припущення мене дуже розчаровують.
Ми робимо все можливе, щоб допомогти, якщо вважаємо, що хтось украй потребує; якщо ні, ми просто не бачимо потреби, тому запитуємо. Це просто форум.
"Я граю 24 години на добу, а ти граєш?" це не така рідкість, як ви думаєте, тому, на мій погляд, кричати про допомогу в будь-якому випадку було досить далеко.
Принаймні будьте об’єктивними. Наприклад, я вважаю ваше "занепокоєння" скоріше тролінгом. Це зручно? Гадаю, ні.
Пропоную рухатися далі.
Greetings. Your admirable commitment astounds me; however, your presumptions disappoint me greatly.
We do our best to help if we believe someone is in dire need; if not, we simply do not see the need, so we ask. This is just a forum.
"I play 24 hours a day and you do?" is not as uncommon as you might think, so in my opinion, it was pretty far to cry for help in any case.
At the very least, please be objective. For example, I consider your "concern" to be more of a trolling. Is that convenient? I guess it is not.
I suggest we move on.
Тролінг? Я задаю чесні запитання та даю реальні практичні пропозиції, засновані на багаторічному досвіді в індустрії iGaming. Я просто намагаюся допомогти вам покращити ваше обслуговування.
Заголовок цієї публікації: «Я залежний від цієї гри». І вони говорять про гру 24 години на добу. Більше грати буквально неможливо. Як ви можете сказати, що це не рідкість і не крик про допомогу?
Я працював в одному з найбільших онлайн-операторів у всьому світі, подібний допис або коментар призвели б до негайного та остаточного закриття облікового запису, навіть якщо це був «просто жарт».
PS, вибачте, що звинуватив вас у тому, що ви бот, я це відредагував.
Trolling? I'm asking honest questions and making real practical suggestions based on years of experience in the iGaming industry. I'm just trying to help you make your service better.
The title of this post: "I'm addicted to this game." And they speak of playing 24 hours in a day. It is literally impossible to play more. How can you say this is not uncommon nor a cry for help?
I've worked at one of the largest online operators worldwide, a post or comment like this would lead to immediate and permanent account closure - even if it was 'just a joke'.
PS, my apologies for accusing you of being a bot, I've edited that out.
Привіт,
О, тепер я бачу. Здається, ви переплутали нас із підтримкою онлайн-чату казино.
Як професіонал, я припускаю, що ви погодитеся, однак ми можемо переглянути інші дописи, які цей гравець зробив до цього часу; враховуючи історію, було б несправедливо чинити надмірний тиск на цього гравця. Виходячи з мого досвіду, назва теми не означає, що в ній беруть участь лише залежні учасники.
Ви помітили, як цей гравець скаржиться на відсутність послуг?
Ні. Замість інших тем він зазвичай продовжує публікувати свої ідеї.
Чи відгукнувся він на нашу пропозицію? немає
Хоча це чудово, що хтось із вашим стажем роботи стурбований, пам’ятайте, що це не казино. Крім того, що цей форум не перевіряється 24/7, гравці можуть обговорювати втрати грошей на цьому безкоштовному форумі. На відміну від казино, ми не можемо негайно вжити заходів, щоб запобігти потенційній шкоді, але якщо ми бачимо, що хтось гостро потребує, ми консультуємося з Шимоном – нашим керівником відповідального азартного бізнесу 👈.
Ви маєте рацію; якщо будь-який гравець каже, що казино підтримує це, необхідно негайно вжити заходів, щоб уникнути подальших програшів. Сподіваюся, тепер різниця очевидна.
Гравець явно не вкрай потребує, якщо він не відповідає на пряме запитання, особливо якщо наступного дня він продовжує обговорювати загальну тему в інших ланцюжках. Зауважте, що це навіть не чат, тому відповідь Ромі надійшла пізніше...🤷♂️
Хоча я ціную ваші зусилля, раджу вам наступного разу спершу запитати у паєра та пам’ятати, що ми не в казино, де існує безпосередній ризик втратити гроші. Якщо будь-який гравець попросить допомоги, він її отримає, щойно ми повернемося до його публікацій.
Будь ласка, ви розумієте різницю? Немає сенсу закривати обліковий запис гравця на форумі, оскільки це зовсім не обліковий запис казино. Насправді, для такого гравця є переваги, якщо обліковий запис залишається відкритим, щоб він міг поговорити про можливі важкі часи з іншими, звернутися за допомогою або отримати опіку. Не кажучи вже про те, що така швидкість у припущеннях, швидше за все, призведе до дуже роздратованих учасників форуму.
Hi there,
Oh, I see now. It seems you have mistaken us with casino live chat support.
As a professional, I assume you would concur that, however, we can review the other posts this player has made thus far; given the history, it would be unjust to place undue pressure on this player. Based on my experiences, the thread's name does not mean only addicted participants are involved.
Have you noticed this player complaining about a lack of services?
No. Instead in other threads, he normally continues to post his ideas.
Has he responded to our offer? No.
Although it is admirable that someone with your work history is concerned, please remember that this is not a casino. Aside from the fact that this forum is not "inspected 24/7," players can discuss money loss in this free forum. Unlike casinos, we are unable to take immediate action to prevent potential harm, but if we see someone in dire need, we consult with Šimon - our Responsible Gambling Lead 👈.
You are correct though; if any player says the casino supports this, immediate action is needed to avoid further losing. I hope the difference is now obvious.
The player is clearly not in dire need if he does not answer a straightforward question, particularly if he continues to discuss a general topic in other threads the next day. Kindly note this is not even live chat, thus the Romi's response did come later...🤷♂️
Although I appreciate your effort, I advise you to ask the palyer first the next time and keep in mind that we are not in a casino where there is an immediate risk of losing money. If any player asks for help, he will receive it once we get back to his posts.
Do you please understand the difference? It makes little sense to close a player's forum account because it is not a casino account at all. Actually, there are benefits for such a player to keep the account open so he can talk about possible hard times with others, seek help, or be taken care of. Not to mention being so quick in assumption will more likely result in very engry forum members.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
В даний час ви переглядаєте Казино Гуру в безпечному режимі, який дозволяє переглядати тільки контент, пов'язаний з ігровою залежністю й відповідальною грою. Якщо ви продовжите, ви вийдете з цього режиму.
Якщо ви відчуваєте, що з усіх сил намагаєтеся утримати контроль над своїми ігровими звичками, ми настійно рекомендуємо залишитися в безпечному режимі й звернутися по допомогу.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.