ГоловнаФорумВідповідальна граЯ не можу самовиключитися на slotuna

Я не можу самовиключитися на slotuna

 від anastasiospsilos
|
264 переглядів 3 відповіді |
|

Я 17 разів намагався самовиключитися електронною поштою в службу підтримки, але завжди однаково. Вони запитують мене, чи хочуть продовжити самоізоляцію. А потім нічого не відбувається. 17 РАЗІВ

Автоматичний переклад.
anastasiospsilos

Цього не повинно статися ні з ким у жодному казино, і мені сумно це читати.

Якщо я можу запитати, чи ви чітко пояснили їм причину самовідсторонення?

Якщо причиною є проблеми з азартними іграми, і ви напишете їм цю інформацію, вони повинні негайно закрити обліковий запис.

Автоматичний переклад.

звісно я сказав причину. Що я не можу перестати грати і забагато втрачаю. І нічого не відбувається

Автоматичний переклад.
anastasiospsilos

Вибачте, але, на жаль, це не чітко сказано, хоча в казино повинні спостерігатися ознаки проблеми з азартними іграми.

Будь ласка, пам’ятайте, що дуже важливо написати це чітко та пояснити, що ви маєте проблеми з азартними іграми, якщо так.🙏

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого