ФорумСпорт і ставки на спортОнлайн-казино забороняє користувачеві виконати ролловер, щоб він не міг зняти виграш

Онлайн-казино забороняє користувачеві виконати ролловер, щоб він не міг зняти виграш

2 р. тому від Pablohenriques
|
5770 переглядів 4 відповіді |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Я розповім свою історію з онлайн-казино BURNINGBET.COM (Сервіс працює за ліцензією № 8048/JAZ, виданою Antilephone, авторизованою та регульованою урядом Кюрасао).


Я роблю ставки на спорт, але історія, яку я збираюся розповісти, може статися і з гравцями казино.


Те, що Burningbet Casino робить зі мною, — це стара тактика, жертвою якої я був кілька разів в інших казино, і я впевнений, що багато хто ідентифікує себе з нею.


Вони заманили мене щедрим вітальним бонусом від 100% до 300 євро за ставки на спорт. ГАРАЗД. Я вніс 300 євро і отримав ще 300 як спортивний бонус.


Я люблю робити високі ставки. Зазвичай я роблю ставки, комбінуючи кілька варіантів на одному квитку. Минулої ночі (21.03.2022) удача посміхнулася мені, і після того, як я кілька разів ризикував своїм реальним балансом, мені вдалося виграти (з моїм бонусним балансом) дві ставки по 50 євро з коефіцієнтом понад 20,00 (50 євро X шанси) 20,00 = 1000 ).


Мій бонусний баланс зріс до понад 2000,00 євро. Але мені ще потрібно було виконати ще 3000 євро перекидання.


На мій подив, сьогодні вранці я ввійшов у свій обліковий запис і виявив, що моя максимальна ставка була обмежена на рівні 0,15 євро. Правильно, максимальна ставка 15 євроцентів. Оскільки у мене ще є понад 2 000 євро перекидання, це означає, що мені потрібно буде зробити ще 13 000 ставок за період менше ніж за 4 дні.


ПОВТОРИМ: 13 ТИСЯЧ СТАВОК МЕНШ НІЖ ЗА 4 ДНІ.


Оскільки в найближчі кілька днів не відбудеться 13 000 спортивних подій, це робить мій переворот абсолютно неможливим. І оскільки мій ролловер стає неможливим, я не зможу зняти жодного цента зі свого виграшу.


У цих головорізів є ідеальний привід не платити мені.


Вони просто стверджують, що оскільки я не завершив перенесення вчасно, мій бонусний баланс закінчився. Але вони не згадують, що я пропустив перекид лише тому, що мені завадило це зробити через абсурдне обмеження в 0,15 євроцента.


Я не порушував жодних бонусних правил і маю право на отримання цієї суми, тому що я також багато разів ризикував своїм реальним балансом. Оскільки я виграв з бонусом, я міг втратити все, і в такому випадку вони не повернуть мені реальні гроші.


Я не збираюся так легко відмовлятися від чогось, на що маю право.


Я намагався сперечатися з ними безпосередньо через чат. Але вони виглядають дурними і не виявляють інтересу до того, щоб трохи налаштувати речі.


Я знаю, що наступним кроком має бути пряма скарга до регулятора, з яким пов’язане казино на Кюрасао.


Наскільки я розумію, адреса електронної пошти регулюючого органу цього казино complaints@gaminglicences.com , але тут є користувач на сайті, який каже, що його скаргу на сайт, регулюваний тим самим органом, коли він надіслав, йому краще відповісти. скарга на compliants@emoore.com .


Хтось може допомогти мені якимись порадами?


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Pablohenriques
2 р. тому

Не дивно, що вони мають таку погану репутацію згідно з нашим веб-сайтом. Те, що ви описали, чітко показує, що вони намагаються зробити все, щоб переконатися, що вам не вдасться зробити ставку на бонус, але в той же час вони можуть сказати органу ліцензування, що ви просто не зробили ставку відповідно до їхніх умов.

З огляду на мій попередній досвід роботи з цим органом, я боюся, що вони приймуть міркування казино. Я також попросив свого колегу знайти найкращий спосіб зв’язатися з ними. Незабаром він має зв’язатися з вами.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Pablohenriques
2 р. тому

Привіт Пабло.

Дуже дякую, що поділилися своїм досвідом. Оскільки Burningbet Casino має ліцензію на Antillephone, будь ласка, виконайте наведені нижче дії.

Надішліть електронний лист на адресу complaints@gaminglicences.com, який містить вашу особисту інформацію (повне ім’я, країна проживання, вік). У вашій скарзі має бути зазначено назву казино, ім’я користувача та детальне пояснення проблеми. Не забудьте прикріпити всі корисні файли та документи, які підтверджують ваші претензії.

Після цього потрібно просто дочекатися відповіді. Майте на увазі, що це може зайняти багато часу (тижні, в окремих випадках навіть місяці).

Буду дуже вдячний, якщо ви повідомите нам про результат.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Пабло.

Дуже дякую, що поділилися своїм досвідом. Оскільки Burningbet Casino має ліцензію на Antillephone, будь ласка, виконайте наведені нижче дії.

Надішліть електронний лист на адресу complaints@gaminglicences.com, який містить вашу особисту інформацію (повне ім’я, країна проживання, вік). У вашій скарзі має бути зазначено назву казино, ім’я користувача та детальне пояснення проблеми. Не забудьте прикріпити всі корисні файли та документи, які підтверджують ваші претензії.

Після цього потрібно просто дочекатися відповіді. Майте на увазі, що це може зайняти багато часу (тижні, в окремих випадках навіть місяці).

Буду дуже вдячний, якщо ви повідомите нам про результат.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую Йозеф. Я роблю це.


Я створив іншу тему обговорення, де я буду повідомляти кожен крок своєї скарги. Сподіваюся, це допоможе іншим користувачам у майбутньому.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Пабло.

Дуже дякую, що поділилися своїм досвідом. Оскільки Burningbet Casino має ліцензію на Antillephone, будь ласка, виконайте наведені нижче дії.

Надішліть електронний лист на адресу complaints@gaminglicences.com, який містить вашу особисту інформацію (повне ім’я, країна проживання, вік). У вашій скарзі має бути зазначено назву казино, ім’я користувача та детальне пояснення проблеми. Не забудьте прикріпити всі корисні файли та документи, які підтверджують ваші претензії.

Після цього потрібно просто дочекатися відповіді. Майте на увазі, що це може зайняти багато часу (тижні, в окремих випадках навіть місяці).

Буду дуже вдячний, якщо ви повідомите нам про результат.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я вже мав усі свої скарги на обмеження моїх ставок, готові надіслати на електронну адресу complaints@gaminglicences.com.


Усі аргументи, скріншоти та документи були підготовлені для того, щоб я міг подати та ініціювати позов. Але саме в цей момент казино забанило мій рахунок і придумало інший спосіб не дати мені отримати те, на що я заслуговую.


Цього разу вони звинувачують мене в порушенні правила 3.29 спортивних правил Burningbet.


Тепер, окрім скарги на обмеження моїх ставок, мені доведеться захищатися від ще одного звинувачення з боку казино.


Я попросив Burningbet Casino надіслати мені більше інформації про звинувачення, яке вони висунули, і вони пообіцяли надіслати його в понеділок. Щоб я міг представити свій захист і долучити його до скарги.


Мені знадобиться більше часу, щоб підготувати свій захист і надіслати його до контролюючого органу, імовірно, я надішлю скаргу лише наприкінці наступного понеділка (28/03).



Я можу задати питання? Я читав дуже погані речі про регуляторний орган Antiillephone. З твого досвіду, ти думаєш, що добре розроблений захист може дати мені шанс отримати гроші? Або Antilephone дійсно є регулюючим органом, який незмінно схиляє свої рішення на користь казино?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого