Ну, я б сказав, що слот = гра.
Ви можете побачити одну і ту ж гру/слот відразу в кількох категоріях, наприклад, «найпопулярніші» та «рекомендовані слоти». Оскільки цей слот/гра є популярним, то він автоматично додається відповідно до рекомендацій, можливо, залежно від налаштувань вашої країни.
АЛЕ, я не думаю, що ви можете знайти «клоновану» гру з нижчим RTP. Для мене це не мало б сенсу. Замість того, щоб відображати слот + клон із нижчим RTP, було б розумно відображати лише клоновану гру, інакше, я б сказав, це було б дуже підозріло.
У вас є якісь конкретні підозри?
Ви стикалися з чимось незвичайним?
Well, I'd say that slot = game.
You can see the same game/slot in several categories, such as "the most popular" and "recommended slots" at once. Because this slot/game is popular so it's automatically added as recommended based on your country settings perhaps.
BUT, I don't think that you can find a "cloned" game with lower RTP. It would not make much sense to me. Rather than display both slot + clon with lower RTP, it would be much wise to display only the cloned game, it would be very suspicious otherwise, I'd say.
Do you have any concrete suspicion?
Have you faced something unusual?
Так, насправді, граючи в онлайн-казино тут, в Онтаріо, Канада, я шукав ігровий слот у розділі пошуку казино, і він показав два різних слоти для однієї гри з різним RTP. Це взагалі законно?
Yes actually while playing at a online casino here in Ontario Canada , I searched for a game slot in search section of the casino and it showed up two different slots for same game with different RTP. Is it even legal?
При прокрутці вниз на головній сторінці казино відображається слот лише з нижчим RTP. Але при введенні в рядку пошуку відображається обидва.
When scrolling down on the main page of the casino it displays slot with lower RTP only. But when typed in search bar it shows both.
Ну, це досить цікаво.
Я передам цю інформацію своєму колезі з команди репутації та даних.
Чи пробували ви запитати в казино, яка причина цього? Я також хотів би знати, з яким казино ми зараз маємо справу... Скажіть, будь ласка?
Я думаю, що ми запитаємо, тому просто хочемо трохи підготуватися 🙂.
У всякому разі, дякую за ваше спостереження.
Well, this is pretty interesting.
I will forward this information to my colleague from the reputation and data team.
Have you tried asking the casino what is the reason behind this? I would also like to know with which casino are we dealing with now... Can you tell, please?
I'd guess that we will ask so just want to be prepared a bit 🙂.
Anyway, thank you for your observation.
Ні, я ще ні з ким не спілкувався в казино. Насправді це великий бренд в індустрії казино, і я зареєструвався через igaming Ontario, це PartyCasino.
No I didn’t speak with anyone at the casino yet. It’s actually a big brand in casino industry and I signed up through igaming Ontario it’s PartyCasino.
Казино для вечірок заслужило дуже хорошу репутацію, тому я припускаю, що ми отримаємо деякі відповіді.
Я обговорю все це з колегами і повідомлю вам, що ми дізнаємося.
Party casino earned a very good reputation, so I assume we'll get some answers.
I will discuss all of this with colleagues and let you know what we learn.
Звичайно, Радка, дякую за ваш час. Насправді у мене також є запис екрану. Скріншоти, які я опублікував раніше, були з того самого запису екрана.
Sure Radka thank you for your time. I actually do have a screen recording as well. The screen shots I posted earlier were from the same screen recording.
Ми тут, щоб подбати, я радий допомогти.
Будь ласка, не соромтеся розміщувати тут усе, що ви зібрали.
Чим більше - тим краще 🙂
We are here to care, I'm happy to help.
Please, feel free to post all you gathered here.
The more - the better 🙂
Звичайно, Радка, дякую за ваш час. Насправді у мене також є запис екрану. Скріншоти, які я опублікував раніше, були з того самого запису екрана.
Sure Radka thank you for your time. I actually do have a screen recording as well. The screen shots I posted earlier were from the same screen recording.
Привіт знову,
Я обговорював це зі своїм колегою, йому здається, було б найкраще, якщо б ви могли запитати в казино та поділитися їхньою відповіддю. Оскільки ви тут зареєстрований гравець, ми думаємо, що ви можете отримати належну реакцію. Також можливо, що для різних країн можуть бути різні RTP, але я не розумію, чому ви можете бачити обидві версії одночасно.
Ну, ви запитаєте казино, будь ласка? 🙂
Hello again,
I discussed this with my colleague, he seems it would be best if you could ask the casino and share their response. Because you are the registered player here We think you may get the proper reaction. It is also possible that there could be different RTPs for different countries but I do not get why you could see both versions at the same time.
Well, would you ask the casino, please? 🙂
Привіт Радко, я таки обговорював з одним із їхніх співробітників у чаті, і мені сказали надіслати скріншоти на їхню електронну адресу, тепер я просто чекаю їхньої відповіді.
Hi Radka, I did discuss with one of their staff through live chat and was told to send the screenshots at their email address, now I am just waiting for their reply.
Привіт Yyzpb10!
Чудово - дякую. Якщо я можу здогадатися, це буде описано як технічна помилка чи щось подібне🙂.
Hi Yyzpb10,
Awesome - thank you. If I may guess it will be described as a technical bug or something similar🙂.
Привіт, я отримав відповідь після того, як надіслав усі деталі, включаючи запис екрана. Я просто вставлю скріншоти з листа, який мені повернувся.
просто щоб ви знали, що в мене є обліковий запис з тією ж адресою електронної пошти, і все це підтверджено, оскільки я зняв гроші з того самого казино під тим самим обліковим записом.
Hi, I did get the response after i sent all the details including the screen recording. I am just gonna paste the screenshots from the email i got back.
just so you know I have an account with the same email address and its all verified because I have made a withdrawal from the same casino under same account.
Для мене це звучить як автовідповідь – не та відповідь, на яку я сподівався.
За словами Jozef.K - мого колеги з команди репутації, якщо буде показано RTP, гравець може вільно вирішувати, чи буде він грати в гру. Було б гірше, якби RTP був прихований. Тож здається дивним, що RTP змінюється, але це не так ризиковано для гравців.
This sounds like some auto-reply to me - not the type of answer I was hoping for.
According to Jozef.K - my colleague from the reputation team, if the RTP is shown the player can freely decide whether he/she will play the game. It would be worse if the RTP was hidden. So it seems kind of strange that the RTP varies but it is not so risky for the players.
Не автоматична відповідь насправді говорить ім’я людини Йордон, яка відповіла на мій електронний лист. Крім того, оскільки я надіслав їм відповідь лише на запис екрану, я отримав, що вони не змогли знайти обліковий запис під адресою електронної пошти та іменем користувача, які я надав. Ще одна річ: коли хтось перебуває на сторінці слотів додатка казино, він зустрічається з грою з нижчим RTP
Not the auto reply actually it says person name Yordon who replied to my email. also since i sent them that screen recording only reply i got was they couldn’t find an account under the email address and user name I provide. One more thing is when someone is on the casino app slots page the game they come cross with is the one with lower RTP
Хм, тепер я бачу.
Проте, здається, що немає відповіді на головне запитання, щоб мати можливість поставити будь-яке запитання.
Як я вже згадував раніше, основним є те, що RTP відображається, тому гравець вирішує, чи варто в нього грати.
Я б не торкався 94,12% RTP 🙂
Hmm, I see now.
Still, no answer to the main question seems like you have to be a registered player to be able to ask any question at all.
As I mentioned earlier, the main point is that RTP is shown, so it's up to the player whether it's worth playing.
I wouldn't touch 94,12% RTP 🙂
Я зареєстрований гравець, який насправді зареєструвався через igaming Ontario і раніше виводив гроші з казино.
I am a registered player actually signed up via igaming Ontario and have made withdrawal from the casino before.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.