Я вважаю, що обмеження можуть стосуватися постачальника ігор. Зазвичай казино повинні якимось чином дотримуватися правил, і вони не можуть з цим багато чого зробити, якщо Netent не дозволено.
Але чи підходять казино, де ви знаходите свої улюблені ігрові автомати, коли йдеться про їх безпеку?
I believe that the restrictions could be on the game provider side, actually. Usually the casinos need to follow the rules somehow, and they cannot do much about it if Netent is not allowed.
Are the casinos where you find your favourite slots okay when it comes to their safety, though?
Є лише кілька ігор NETENT, у які я насправді граю (Gonzos quest, Starburst), тому я зазвичай граю в казино, де є прагматичні, playngo, relax, betsoft (Rooks Revenge — це гідна копія Gonzos quest) і мікроігри/ігри глобально). Що стосується казино, у яких я граю, і які насправді мають ігри NETENT, одним із них керує уряд Альберти, тому я вважаю, що це законно, але NETENT є єдиним великим постачальником, який вони мають, решта слотів є іграми, які Раніше я грав на VLT 15 років тому. І єдине інше казино, в якому я міг грати в NETENT, це Goldwin, вони законні, але вони витрачають дуже багато часу, щоб вивести людей у готівку, і є мінімум 100 доларів для виведення.
Я бачив квест Gonzos в інших казино, але вони не використовували NETENT, я забув назву провайдера, який вони використовували, але це трохи підозріло.
There is only a few NETENT games I actually play(Gonzos quest, Starburst) so I usually play at casinos that have pragmatic, playngo, relax, betsoft(Rooks Revenge is a decent knock off of Gonzos quest) and microgaming/games global). As far as the casinos I play at that actually have NETENT games, one of them is ran by the government of Alberta, so I would assume it's legit, but NETENT is the only big provider they have, the rest of there slots are games that I used to play on VLTs, 15 years ago. And the only other casino I've been able to play NETENT at is Goldwin, they are legit, but they take there sweet ass time to cash people out, and there is a $100 minimum to cashout.
I've seen Gonzos quest at other casino's but they werent using NETENT, I forget the providers name that they were using, but it's a little suspicious.
О, добре, я бачу. Ви справді любите онлайн-ігри, чи не так? Головне дивитися на це як на хобі і не більше, і тоді я вірю, що це дійсно може бути весело.
Чи можу я запитати, який, на вашу думку, розумний час очікування зняття коштів?🤔
Що ви маєте на увазі під тим, що це трохи підозріло? Можливо, у них погані стосунки з Netent, або для них високі комісії.🤷♀️ Звичайно, я лише припускаю.
Oh, okay, I see. You are really into online gaming, right? The main thing is to look at it as a hobby and nothing more, and then I beleive it really could be fun.
May I ask what the reasonable time is to wait for a withdrawal, in your opinion?🤔
What do you mean that it is a little suspicious, though? Maybe they do not have good relations with Netent, or the fees are high for them.🤷♀️ I am just speculating, of course.
Ви начебто відповіли на своє запитання.
одним із них керує уряд Альберти..
Урядові угоди зазвичай супроводжуються ексклюзивною угодою. Ось чому тут, у Манітобі, я не можу грати в ігри IGT будь-де, окрім казино/барів, які мають ліцензію нашої ігрової комісії, оскільки PlayNow (Британська Колумбія та Манітоба) мають ексклюзивні права на їхню бібліотеку; це відстій, оскільки більшість ігор, які вони пропонують, випущені у 2021 році або раніше.
Єдине інше казино, в якому я міг пограти в NETENT, це Goldwin, вони законні, але вони витрачають час на те, щоб вивести людей у готівку, і є мінімальна сума для виведення 100 доларів США
Ах, Голдвін. Раніше я любив там грати. Майже всі їхні ігри мають >96% RTP, і я також міг грати в NetEnt, що також зробило їх дуже сумними в моїх очах.
Хоча на оплату їм знадобилася вічність (у деяких випадках більше тижня), зрештою вони завжди платили. Я просто переконався, що тримався подалі, доки вони це не зроблять, адже вони просто чекали, поки ви скасуєте це, щоб вони могли почати 5-денну обробку заново.
Але як тільки вони змінили оператора, я покинув там грати. Я також перестав грати в West Casino і ніколи не робив депозит в жодному з їхніх очевидних дочірніх казино. Вони відмовилися від RTP, деякі ігри перестали завантажуватися, і я не міг отримати чітку відповідь від служби підтримки ні про що.
З іншого боку, вони, здається, знову запускають 96% версій ігор. Але все одно не довіряв би їм.
You kind of answered your own question there.
one of them is ran by the government of Alberta..
Government deals usually come with an exclusivity agreement. That's why here, in Manitoba, I can't play IGT games anywhere except for casinos/bars licensed by our gaming commission, as PlayNow (BC and Manitoba) have exclusive rights to their library; which sucks major ass, as most of the games they offer are from 2021 or earlier.
the only other casino I've been able to play NETENT at is Goldwin, they are legit, but they take there sweet ass time to cash people out, and there is a $100 minimum to cashout
Ah, Goldwin. I used to enjoy playing there. Almost all of their games with >96% RTP and I could also play NetEnt, which also made them very sus in my eyes.
While they did take forever to pay (over a week in some cases), they always did eventually pay up. I just made sure I stayed away from there until they did, as you know they were just waiting for you to cancel it so they could start the 5-day processing all over again.
Once they changed operators, however, I quit playing there. I also stopped playing at West Casino and never deposited at any of their obvious sister casinos. They dropped RTP, some games stopped loading, and I couldn't get a straight answer from support about anything.
On a side note, they do seem to be running the 96% versions of games again. Still wouldn't trust em, though.
Привіт, хлопці, маю сказати, що дуже засмучує, скільки платформ сьогодні використовують підроблені ігри. Здається, тепер це стало нормою. Ви вже не можете покладатися на чесність і прозорість ігор.
Hey guys, I have to say it's really frustrating how many platforms are using fake games these days. It seems like it's become the norm now. You can hardly rely on the honesty and transparency of the games anymore.
Hey Leute, ich muss sagen, dass es echt frustrierend ist, wie viele Plattformen mittlerweile gefälschte Spiele nutzen. Es scheint, als wäre das mittlerweile zur Norm geworden. Man kann sich kaum noch auf die Ehrlichkeit und Transparenz der Spiele verlassen.
Я б не сказав, що вони використовують підроблені ігри, оскільки EveryMatrix, мабуть, є найбільшим ігровим агрегатором у світі. Я не думаю, що вони будуть ризикувати своїм бізнесом заради короткострокової вигоди, яку принесуть фальшиві ігри.
I wouldn't say they're using fake games, as EveryMatrix is probably the biggest gaming aggregator in the world. I don't think they'd risk their business for the short term benefit that fake games would bring.
Чи можу я запитати, який, на вашу думку, розумний час очікування зняття коштів?🤔
Два дні, макс.
У разі повної перевірки це не займе більше 24 годин.
У нас час, коли гроші переказуються миттєво. Як тільки вони отримають гроші, вони зможуть надіслати їх назад.
Той факт, що деякі казино здатні на це, тоді як інші, здається, займають більшу частину тижня, показує, що затримки ЗАВЖДИ є тактикою зупинки; або в надії, що ви скасуєте та зменшите це, або щоб дати їхньому «фінансовому» відділу час знайти потенційне порушення правил.
May I ask what the reasonable time is to wait for a withdrawal, in your opinion?🤔
Two days, max.
If fully verified, shouldn't take longer than 24-hours.
We're in a day and age where money is transferred instantly. As fast as they receive the money, they should be able to send it back.
The fact that some casinos are capable of this while others seemingly take the better part of a week, shows that the delays are ALWAYS a stalling tactic; either in the hopes you cancel and play it down or to give their "finance" department time to find a potential rule violation.
Я розумію, що деякі казино можуть використовувати таку тактику, але я не завжди вважаю це проблемою, якщо зняття грошей ще довше. На це може впливати багато інших факторів. Ви скасували верифікацію, тому що згадали випадок, коли вас верифікували, але я все одно думаю, що ви зіткнулися з більш ніж однією технічною проблемою з казино. Якщо вони просто розтягують час на скасування і втрачають баланс, я вважаю, що це несерйозно, і казино просто втратять більше гравців, що, ймовірно, не має для них особливого сенсу. Але я знаю, що це може траплятися час від часу, особливо коли сторонній постачальник має проблеми. Іноді це важко пояснити гравцям, тому що вони пишуть в казино, а не конкретно до згаданої сторони, яка обробляє запит. Іноді гравцям також важливо розуміти такі речі. Звичайно, я згоден, що якщо казино нечесне, ми можемо говорити про різні тактики, як ви згадали.
Однак я можу згадати ще один чудовий приклад: коли я надсилаю гроші комусь зі свого банку, інколи їх не вдається обробити навіть за один день, що зараз також вважаю досить незручним. Тоді я розумію, що коли в казино виникають проблеми, це неприємно.
I understand that some casinos may have this tactic, but I wouldn't always consider it a problem if the withdrawals are even longer. A lot of other factors can come into it. You eliminated verification because you mentioned a case where you are verified, but I still think you have encountered more than one technical problems with the casino. If they are just stretching the time to cancel and lose the balance, I think that's unserious and the casinos will just lose more players, which probably doesn't make much sense for them. But I know it can happen from time to time, especially when a third party provider is in trouble. It's sometimes hard to explain to players because they are writing to the casino and not specifically to the mentioned party which is processing the request. Sometimes it would be important for players to understand such things as well. Of course, I agree that if the casino is not honest then we can talk about different tactics like you mentioned.
However, I can think of another great example, when I send money to someone from my bank, sometimes it can't be processed even in one day, which nowadays I also find quite inconvenient. Then I understand that when casinos have a problem, it's not pleasant.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.