Привіт.
Дозвольте мені згадати тут причини, які ви отримали для цих відмов.
«Вітаю і дякую за ваш відгук. Здається, ви не згадали, чому казино таке погане, окрім того факту, що ви програли. Казино завжди мають перевагу над гравцями, тому гравець програє у всіх казино. депозит. Будь ласка, напишіть новий відгук із більш детальною інформацією, щоб він був більш корисним для інших гравців. Відгуки користувачів не повинні служити помстою казино, де ви втратили свій депозит."
плюс:
«Вітаю і дякую за ваш відгук. Здається, ви не згадали, чому казино таке погане, окрім того факту, що ви програли. Казино завжди мають перевагу над гравцями, тому гравець програє у всіх казино. депозит. Будь ласка, напишіть новий відгук із більш детальною інформацією, щоб він був більш корисним для інших гравців. Дякуємо за розуміння."
На жаль, ви сприйняли це так особисто, у мене з вами немає жодних проблем, я лише прагну зберегти неупереджену оцінку користувачів.
Ви помітили, що ви надіслали 27 відгуків, які складаються з 24 відгуків з 1 зіркою, в яких проголошується, що казино є більшою чи меншою мірою шахрайством, тому що ви програли - усім маніпулюють?
Останнє виглядає як пастка, присуджуючи тому самому казино 5 зірок, щоб дати вам доказ того, що схвалені лише хороші відгуки, що містять "LOL". Я вважаю це досить нечесною ситуацією. Але не розуміючи це особисто.
Щоб намалювати всю картину тут: лише два рази ви нагороджували казино 2 зірками.
Тому я відхилив огляди, у яких бракувало конкретної чи корисної інформації.
Що стосується інших гравців, ми також враховуємо історію їхніх відгуків користувачів. В ідеальному світі нічого з цього не існувало б; на даний момент ми не можемо перевіряти кожного гравця заднім числом, тому ми робимо це попутно.
Тут немає жодного особистого аспекту, нам просто зараз бракує часу, щоб бути точними щодо вже надісланих відгуків.
Hello there.
Allow me to mention here the reasons you got for those rejections.
"Hello and thank you for your review. It seems that you failed to mention why the casino is so bad, aside from the fact that you lost. Casinos always have an advantage over players so it's a common situation in all casinos that a player loses the deposit. Kindly write a new review with more details so it will be more helpful to other players. User reviews shouldn't serve as a revenge against casinos where you lost your deposit."
plus:
"Hello and thank you for your review. It seems that you failed to mention why the casino is so bad, aside from the fact that you lost. Casinos always have an advantage over players so it's a common situation in all casinos that a player loses the deposit. Kindly write a new review with more details so it will be more helpful to other players. Thank you for your understanding."
Sadly, you took that so personally, I have no problem with you, I only aim to keep the user rating unbiased.
Have you noticed you have submitted 27 reviews so far consisting of 24 times 1-star reviews proclaiming casinos are more or less a scam because you lost - all is manipulated?
The last one seems like a trap, awarding the same casino with 5 stars to give you proof only good reviews are approved- containing "LOL". I see that as quite a dishonest situation. Not getting that personally, though.
To paint the picture in full here: only two times you have awarded casinos with 2 stars.
Hence I rejected the reviews lacking any concrete or helpful information.
Regarding other players, we also consider their user reviews history. In an ideal world, none of those would exist; momentarily, we cannot check each player retroactively, so we do that along the way.
There's no personal aspect, we're just currently lacking the time to be precise regarding already submitted reviews.
Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.