Bet2u шахрай !!!

2 р. тому від Varenne
|
5495 переглядів 19 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Хлопці, у мене проблема з цим лайним сайтом, вони не виплачують мені зняття банківським переказом, оскільки 28 січня вони вигадали все, що я чув, що він шахрай, ви можете допомогти мені, як я можу зняти ці гроші, і я завжди чекаю.. .

Автоматичний переклад.
Varenne
2 р. тому

Привіт, шкода, що ви вибрали таке погане казино, щоб грати в нього – переконайтеся самі f.

Ви вже пройшли KYC, будь ласка? Чи схвалено відкликання? У такому казино навіть 3 тижні очікування цілком нормально - якщо платять.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Подивіться, це було для мене, я б обійшовся і без, але вони надіслали мені бонус 20 євро за гру та виграш x виведення, яке я вніс на депозит, а потім почалося випробування з цими ненадійними суб'єктами

Автоматичний переклад.
Varenne
2 р. тому

Ну, я не впевнений у вашій відповіді – що зараз відбувається? Будь ласка, чи повністю виконано KYC?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт! kyc заповнив усі документи. На сьогоднішній день все ще очікує виведення, все зникло.

Весела неділя.


Автоматичний переклад.
Varenne
2 р. тому

Здрастуйте,

Я б також сказав щасливої неділі, але відповідно до вашої проблеми... Добре, KYC важливий. Добре, зроблено. Що зараз очікує на розгляд, якщо всі зняття коштів зникли, будь ласка? Чи означає це, що ви не бачите жодного попереднього зняття на вашому балансі зараз?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Радка, проблема завжди одна і та ж, у мене є єдиний запит на зняття коштів, і на сьогоднішній день через 16 днів він завжди на розгляді, незважаючи на перевірку моїх документів.

Вони не платять мені ці гроші без причини file

Автоматичний переклад.
Varenne
2 р. тому

Тепер бачу - дякую. Можливо, будь-який лист із цього приводу від представника казино?

Якщо вони не спілкуються з вами, ви можете спробувати подати скаргу . Але, як я писав раніше, це казино має жахливу репутацію, тому ми не можемо обіцяти вам, що ви отримаєте гроші.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Скаргу вже зроблено, дякую, немає електронної пошти, жодної лише в чаті, але вони завжди говорять те саме, що копіювати вставити дійсно поганий сайт, і я не розумію, як він все ще може бути відкритим і перш за все з європейською ліцензією..

Автоматичний переклад.
Varenne
2 р. тому

Стисну вам пальці!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую😘😘

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви тоді отримали гроші з сайту?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Абсолютно нічого, навіть я скасував усі транзакції, і вони ні на що не відповідали місяцями, я покинув нічого не можу зробити😔

cmq ніколи не грайте на цьому сайті і, перш за все, повідомляйте про стільки, скільки ви можете потрапити у в'язницю з низькими і підлими людьми. Вони приймають вас xi днища, у них вже є схема, я дуже добре розумію, що вони роблять, залучаючи бездепозитні бонуси, а потім запускається шахрайство. Будь обережний!!!!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Varenne
1 рік тому

Мені шкода це чути.

Чи намагалися ви зв'язатися з органом влади, як запропонував вам Адам через скаргу ?

"Тим часом я рекомендую вам зв'язатися з органом ігор Кюрасао (certria@gaminglicences.com) і подати їм скаргу. Це не найкращий орган ліцензування, але він має більше можливостей та інструментів, щоб допомогти гравцям. Дайте мені знати, як вони відповів (adam.m@casino.guru). Я хотів би більше допомогти."


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я б. 1134217890

BET2U НЕ НАДАЄ МОЄ ЗНЯТТЯ З ТИЖНІВ. Я НАДІСЛАВ ЇМ ЕЛЕКТРОННУ СИТУАЦІЮ 100 РАЗІВ, АЛЕ КОМАНДА ПІДТРИМКИ НІЯКОЇ ВІДПОВІДІ. ЦЕ НЕ ДАЄ ВАМ ВИВЕДЕННЯ, ЯКЩО ВИ ВИГРАЄТЕ

Автоматичний переклад.
jaiswalkrishna198
1 рік тому

Привіт, чи не зважите ви на цю скаргу ?

«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

Наперед дякую за терпіння та розуміння».

Отже, коли саме ваш обліковий запис було підтверджено вперше? Це ваше перше зняття?

Чесно кажучи, ви вибрали жахливе казино для гри 🙁

Ви помітили? https://casino.guru/Bet2U-Casino-review

file

Вам слід уникати таких сайтів у майбутньому.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

ДЯКУЮ ДРУЖЕ ЗА ВІДПОВІДЬ

Я ВЖЕ ПЕРЕВІРЯЮ. СПОЧАТКУ Я ЗРОБИВ ДУЖЕ МАЛЕ ЗНЯТТЯ ПІСЛЯ ДЕПОЗИТУ, ЯКИЙ ВОНИ СХВАЛИЛИ. ПІСЛЯ того, як я внесу депозит, зіграю та виграю. ПОТІМ Я ВИЙНЯЮ, ВОНИ ЦЕ НЕ ОБРОБЛЯЮТЬСЯ. ВОНА ЩЕ ЧІКУЄ. Я НАДІСЛЯЮ ЇМ ЕЛЕКТРОННИЙ ПИС, АЛЕ ВОНИ НА НЬОГО НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ.

Автоматичний переклад.
jaiswalkrishna198
1 рік тому

привіт

Я радий, що знаю це. Дякую 🙂 Чи не могли б ви надати мені додаткові відповіді?

Коли ви подали перший неоплачений запит на зняття? Я намагаюся зрозуміти, про яку затримку ми говоримо.

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

ДРУГ 21 ЛЮТ. 2023 рік.


Автоматичний переклад.
jaiswalkrishna198
1 рік тому

Що ж, якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття коштів схвалено казино, але ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам. Ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

Це означає, що ви повинні оновити свою скаргу та повідомити Крістіні, що вас перевірили та як довго ви чекали.

Щоб зробити це, натисніть це посилання .

Якщо я можу додати лише одну особисту пораду, ніколи більше не грайте в казино з таким низьким рейтингом. 🙁

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого