ГоловнаФорумОбговорення скаргЗв'язок з Antiillephone nv 8048 / jaz

Зв'язок з Antiillephone nv 8048 / jaz

3 р. тому від Rubbe666
|
59 403 переглядів 156 відповідей |
|
1 2...8
3 р. тому

Комусь вдалося зв'язатися з власником ліцензії Antiillephone nv 8048 / jaz. Чи контролюють оператори, які працюють на Кюрасао, скільки часу їм потрібно для відповіді на скарги?


Я спробував дві адреси перед скаргами, зворотного зв'язку з них немає.


complaints@gaminglicences.com


certria@gaminglicences.com


Основна претензія до supacasi !!! file


Загальнодоступний веб-сайт ліцензіата.


https://validator.antillephone.com/validate?domain=supacasi.com&seal_id=5e5aeb9f10d3a4a833a99b64d4116bf2e9c2300abe4daadecda740a2943dc5f7ad8e436e42e42e42e42e42e42e42e42e42e4e42e42e4e4e4e4e4e2e2e2e2e2e4e4e4e4e4e4e4e4e4e4e4e4e4e4e4e4e4eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee



Вдячний за обговорення та допомогу експертів у скаргах, коли оператор не хоче давати гравцям право на суперечку!

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Rubbe666
3 р. тому

Привіт Rubbe666.

З вашого боку все виглядає правильно. З мого досвіду, ця влада відносно пасивна, і їх відповідь може зайняти дні, а також місяці. Будь ласка, не могли б ви уточнити, як довго ви чекали їхньої відповіді?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Дякую за відповідь, вже близько трьох тижнів вони навіть не відповіли, що скаргу надіслано на розгляд.


Чи надійні ці органи для розгляду скарг. Якщо терміни та умови були порушені з боку оператора, і букмекерська компанія не виконали свій обов’язок щодо відповідальної гри.


Ось окрема форма для справи на вашому сайті!


https://se.casino.guru/supacasi-casino-spelarens-begarda-forlust--och-insattningsgranser


✌️😵


Автоматичний переклад.
3 р. тому

Чесно кажучи, я віддаю перевагу ходити в казино. Ви можете негайно забрати свій виграш із собою. Мені просто не подобаються онлайн-казино. І я впевнений, що я не один такий.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Так, і вони ніколи не відповідатимуть на електронну пошту так багато разів

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Чесно кажучи, я віддаю перевагу ходити в казино. Ви можете негайно забрати свій виграш із собою. Мені просто не подобаються онлайн-казино. І я впевнений, що я не один такий.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Гра в стандартному казино – це зовсім інший досвід. Тому ми досі не можемо стверджувати, що більшість гравців перейшли в онлайн-казино під час пандемії корони. Я вважаю, що багато гравців не люблять грати онлайн, і їм просто подобається «звук реальних виграшів» у реальних казино 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Два місяці тому я надіслав скаргу до цього органу. Я так і не отримав відповіді. Я надіслав інші нагадування і нічого. У той момент я спробував зв’язатися з ними за іншою адресою електронної пошти, виправдовуючи, що мені потрібно поговорити з ними, не згадуючи скаргу. Напевно, думаючи, що мій діловий лист, вони відповіли мені менше ніж через півгодини.

Тому я зазначив, що надіслав їм скаргу два місяці тому без відповіді. Потім я знову надіслав йому скаргу з другої електронної адреси.

Вони відповіли бентежно, повідомивши про відповідь казино, що я навіть не знаю, чи є вона справжньою, оскільки вона абсолютно неправдива. Тому я надіслав усі документи, які підтверджують протилежне отриманій відповіді, щоб було зрозуміло, що моя скарга без жодного сумніву є законною.

Відповідь влади: Вашу скаргу відхилено.

Тож я припускаю, що між Antiillephone та його казино є очевидні цікаві зв’язки, і це пояснює, чому більшість казино мають таку ліцензію. Вони знають, що захищені, і їм це завжди виходить.

Зовсім інша справа – орган ігор, від якого я отримав зразкову допомогу з прийнятої скарги. Ви робите все це з порталу і змушуєте казино відповісти протягом 15 днів після повідомлення про скаргу.

Уникайте всіх ліцензованих казино Antiillephone, оскільки ви не будете захищені в разі проблем.

Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Так, дійсно очевидно, що Antiillephone підтримує казино, незалежно від того, наскільки несправедливо казино по відношенню до гравця. Ви згадали інший орган ігор, де казино змушене відповісти протягом 15 днів. Як називається влада?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Ігри на Кюрасао

Я написав, що вони вимагають від представника казино 15 днів, щоб відповісти. Я неправильно запам'ятав .. Мені 7. Тоді, якщо казино не відповідає протягом 7 днів, вони надають ще максимум 3, тобто загалом 10 днів.

filefile

Якщо представник казино не готовий довести причини, орган влади зобов’язує його надати історію гри та вказати, які з умов було порушено. У моєму випадку я нічого не порушив, і тому врешті-решт менеджер казино вирішив заплатити, перш ніж запропонувати мені половину суми позову, від чого я, звичайно, негайно відмовився.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Просто щоб переконатися в цьому:

Прямо зараз ви чекаєте офіційної заяви, наданої органом ліцензування Кюрасао, я правий, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Офіційну відповідь отримав від Антилефону, не маючи жодних пояснень щодо мотивації.

Ось вона:

file

У той час як скарга, розглянута Curacao egaming, була успішно закрита.

Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

О, тепер я бачу - дякую.

Чи можете ви також опублікувати заяву Кюрасао, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Те, що має на увазі користувач, стосується двох різних ліцензіатів. Ліцензіат, який відмовив у подальшому розслідуванні, звертається до іншої ігрової компанії.


CEG розслідує лише ігрові компанії, які мають у них ліцензію.


Antiillephone nv 8048 / jaz licencee не підтримує вас, якщо у вас є скарги, це повітряний замок.


Не будемо розгублені і не сподіватися!


Якщо ви грали в ігровій компанії, яка має ліцензію Antiillephone nv 8048 / jaz, CEG не буде розслідувати це питання!


Це також стосується, якщо ви грали в ігровій компанії, ліцензіатом якої є CEG, Antilephone nv 8048 / jaz більше не розглядатиме вашу скаргу.


Сподіваюся, це зрозуміло й чітко, важливо, щоб персонал гуру казино та інші на форумах були обізнані про скарги та процеси.


Не соромтеся повідомляти іншим про цей "CARSIX 79"


Якщо ви можете навести приклад того, з якою ігровою компанією CEG вам допомогла, і покажіть, у якій ігровій компанії у вас була скарга з Antiillephone nv 8048 / jaz відмовила вам у допомозі.







Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

file

Остаточна заява, зроблена CEG після того, як менеджер казино вирішив сплатити повну суму претензії.

Автоматичний переклад.
Rubbe666
2 р. тому

Скарга, надіслана до Antiillephone, стосувалась казино Thrillsy, одного з багатьох кримінальних казино, якими керує Bellona. Я також подав скаргу тут на гуру казино, і вона була закрита, оскільки казино не згідно відповісти.

Натомість скарга, подана до CEG, стосувалась Unique Casino, яке також було закрито як невирішене гуру казино.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дуже дякую за роз'яснення інформації для громадськості.


На жаль, саме цього я боявся. Був здутий на 842 євро, ігрова команда називається supacasi і має ліцензію з «Антіллефоном» CEG не розслідувала, тому що це був не ваш оператор.


Supacasi порушив умови та отримав скарги від гуру казино безуспішно від жодної зі сторін.


Не просто грайте на ці злочинні компанії, ви виграєте більше грошей, ніж я, є велика ймовірність, що вони зволікають і приведуть аргументи на ваш збиток, навіть якщо ви дотримувалися всіх умов.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ігри на Кюрасао

Я написав, що вони вимагають від представника казино 15 днів, щоб відповісти. Я неправильно запам'ятав .. Мені 7. Тоді, якщо казино не відповідає протягом 7 днів, вони надають ще максимум 3, тобто загалом 10 днів.

filefile

Якщо представник казино не готовий довести причини, орган влади зобов’язує його надати історію гри та вказати, які з умов було порушено. У моєму випадку я нічого не порушив, і тому врешті-решт менеджер казино вирішив заплатити, перш ніж запропонувати мені половину суми позову, від чого я, звичайно, негайно відмовився.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це цікавий випадок, який доводить, що не всі органи ліцензування Кюрасао однакові і не всі казино Кюрасао мають бути поганими. Насправді приємно бачити, що орган ліцензування Кюрасао піклується про гравців.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Казино завжди вважатиме поганим, якщо у вас є скарга щодо захисту гравців, відповідальних ігор або якщо вони порушують умови.


У багатьох випадках казино використовує вас і робить стратегією, щоб ви відмовилися від своїх претензій.


Я б радив нікому віддати свої заощадження цим акторам.


І уважно прочитайте умови.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене є оновлення, яке також може бути корисним для інших гравців, які намагалися подати скаргу до Antiillephone.

Продовжуючи запитувати в органу влади пояснення щодо того, чи відхилив він мою законну скаргу, я отримав звичайну марну та недостатню відповідь. Цього разу, однак, серед одержувачів копії електронного листа, який я отримав, була нова електронна адреса іншої установи на Кюрасао (compliants@emoore.com). більш детальний, ніж скарга, оскільки він взяв розмову через електронну пошту лише пізніше, і тому не зрозумів, що це таке.

Потім я надіслав їм оригінальну скаргу, надіслану до Antiillephone з усіма підтверджувальними доказами, і пояснив, що органи влади Antiillephone відхилили її без причини.

Потім вони відразу відповіли мені, що спробують зв’язатися з казино, щоб повторно розглянути скаргу, і що це займе кілька днів.

Тож учора я отримав електронного листа від казино Thrillsy, яке повністю ігнорує мене з грудня. Казино запропонувало мені повернути 1000 євро замість 1750 євро, які були предметом скарги. Потім я знову повідомив про це установу, і вони відразу ж відповіли, що знову зв’яжуться з казино.

Тепер я чекаю відповіді від казино, щоб змусити мене заплатити всю суму, а не лише 1000 євро, які вони запропонували.

Автоматичний переклад.
carsix79
2 р. тому

Здравствуйте,

це дуже цікавий прогрес. Цінується!

Будемо сподіватися, що їм вдасться порозумітися з казино, адже це буде дуже позитивний імпульс для всіх гравців. Мені зараз дуже цікаво.

Автоматичний переклад.
1 2...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого