Зняти гроші

2 р. тому від Kaylene
|
2644 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Я зробив усе, що сказав, але мені все одно відмовили. Чому і що мені зараз робити

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я б рекомендував зв’язатися безпосередньо з казино, щоб отримати додаткову допомогу, або звернутися до їх контактної електронної адреси, щоб вони могли допомогти вам у вирішенні вашої проблеми. Мені прикро чути, що у вас виникли проблеми зі зняттям грошей, але, сподіваюся, казино зможе вам допомогти. Удачі!


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зробив усе, що сказав, але мені все одно відмовили. Чому і що мені зараз робити

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт.

Вибачте за ваші труднощі, можливо, ми також зможемо допомогти.

У будь-якому разі я думаю, що було б найкраще знати назву цього казино, після цього я також хотів би знати деякі деталі:

Найголовніше, чи ваш обліковий запис уже підтверджено? Будь ласка, коли почалася перевірка?

Сподіваюся, ми знайдемо якийсь спосіб.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт.

Вибачте за ваші труднощі, можливо, ми також зможемо допомогти.

У будь-якому разі я думаю, що було б найкраще знати назву цього казино, після цього я також хотів би знати деякі деталі:

Найголовніше, чи ваш обліковий запис уже підтверджено? Будь ласка, коли почалася перевірка?

Сподіваюся, ми знайдемо якийсь спосіб.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я бачу, що скаргу подано.

Чи є прогрес із цими документами?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого