Я б рекомендував зв’язатися безпосередньо з казино, щоб отримати додаткову допомогу, або звернутися до їх контактної електронної адреси, щоб вони могли допомогти вам у вирішенні вашої проблеми. Мені прикро чути, що у вас виникли проблеми зі зняттям грошей, але, сподіваюся, казино зможе вам допомогти. Удачі!
I would recommend contacting the casino directly for more help or their contact email address so that they can help you with your issue. I'm sorry to hear that you've had trouble withdrawing your money, but hopefully, the casino will be able to help you out. Good luck!
Привіт.
Вибачте за ваші труднощі, можливо, ми також зможемо допомогти.
У будь-якому разі я думаю, що було б найкраще знати назву цього казино, після цього я також хотів би знати деякі деталі:
Найголовніше, чи ваш обліковий запис уже підтверджено? Будь ласка, коли почалася перевірка?
Сподіваюся, ми знайдемо якийсь спосіб.
Hello, there.
I'm sorry for your trouble, we may also be able to help.
Anyway I think that it would be best to know the name of this casino, after that I would also like to know some details:
Most importantly, has your account been already verified? When has the verification started, please?
I hope we will find some way.
Привіт.
Вибачте за ваші труднощі, можливо, ми також зможемо допомогти.
У будь-якому разі я думаю, що було б найкраще знати назву цього казино, після цього я також хотів би знати деякі деталі:
Найголовніше, чи ваш обліковий запис уже підтверджено? Будь ласка, коли почалася перевірка?
Сподіваюся, ми знайдемо якийсь спосіб.
Hello, there.
I'm sorry for your trouble, we may also be able to help.
Anyway I think that it would be best to know the name of this casino, after that I would also like to know some details:
Most importantly, has your account been already verified? When has the verification started, please?
I hope we will find some way.
Я бачу, що скаргу подано.
Чи є прогрес із цими документами?
I can see that the complaint has been submitted.
Any progress with those documents?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.