ФорумОбговорення скаргЗатримка виведення в 888casino

Затримка виведення в 888casino

2 міс. тому від wakoreleon30
|
590 переглядів 1 відповідь |
|
Додати публікацію
2 міс. тому

15 серпня я зняв 6000,06 євро за допомогою банківського переказу. Минуло вже три тижні, а я не отримав свій платіж. Я звернувся до служби підтримки клієнтів 888 і мені сказали, що переказ зроблено, і я повинен запитав у своєму комерційному банку, що я і зробив, і мені сказали, що на мій рахунок поки що не було переказів. Я продовжив надсилати електронний лист їхній (888) команді з питань транзакцій, але мені сказали, що мою проблему буде досліджено, і вони зв’яжуться зі мною. ...поки що я все ще чекаю їхньої відповіді та свого платежу.

Автоматичний переклад.
wakoreleon30
2 міс. тому

Я бачу, що ви дуже довго чекали цього вилучення.

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино і чи було у вас раніше там успішне зняття?

Я пропоную вам подати скаргу тут, щоб наша команда мала можливість дослідити справу та знайти рішення.

Для цього перейдіть за цим посиланням і повідомте нам, як це відбувається, і чи потрібна вам допомога.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого