ФорумОбговорення скаргзаправити казино не платить

заправити казино не платить

3 р. тому від sardapoor
|
4349 переглядів 11 відповідей |
|
3 р. тому

я виграв 400 € і вивів гроші на skrill, і вони продовжували скасовувати зняття коштів 3x і повертати його на мій баланс, щоб відіграти, що я і зробив. причиною відміни було skrill не приймає зняття коштів. вони постійно говорили мені, що платіжний відділ працює справа, і мені слід почекати. після того, як я раптово програв свої перемоги, платіжний відділ відреагував на зв’язок із skrill. протягом 11 років у мене не було проблем із skrill, і за збігом обставин сьогодні у мене є один. гуру казино перерахував казино як дозволене з Нідерландів, але ліцензія чітко заявіть, що Нідерланди обмежені. триматися подалі сайт жахливо продовжує виходити з системи під час гри.

Автоматичний переклад.
sardapoor
3 р. тому

Привіт, ми говорили про Skrill тут: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/skrill--gambling--money

Що стосується нещодавніх змін, насправді цілком можливо, що у казино виникли проблеми з пересиланням грошей на ваш рахунок у Skrill. Здається, Skrill більше не любить азартні гроші.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, Даніелю, це звучить дуже дивно. коли я коли-небудь відкриваю свою програму skrill, вона завжди повна бонусів казино, що було б дивно просувати сайти азартних ігор, але не обробляти азартні депозити. я використовував skrill 3x для депозиту в тому самому казино, і вони знали, що я вносив гроші на азартні ігри. .

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Як зробити свій відповідь приватним на скаргу

Автоматичний переклад.
3 р. тому

просто запишіть це тут і натисніть submit.or ви хочете поговорити зі мною приватно ??

Автоматичний переклад.
Joz1614
3 р. тому

Кожна відповідь на скарги, доки агент не опублікує її. Якщо ви хочете залишити його приватним, просто додайте до відповіді примітку, що ви хочете залишити його приватним.

Автоматичний переклад.
sardapoor
3 р. тому

Тоді, гадаю, вам слід переслати вашу розмову зі Skrill в казино, щоб довести, що проблем не було, і вони повинні переслати вам гроші, якщо вони не надішлють вам щось, що підтверджує їх вимогу.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я зв’язався з ними сьогодні в чаті з проханням про оновлення, але він сказав мені, що ми не працюємо із поверненням коштів.

я надіслав йому скріншот, на якому видно зняття коштів як ініційоване та той самий час, що і наявний баланс

якщо казино було чесним, вони негайно повинні були вибачитися та компенсувати мої депозити як добрий жест, наприкінці - це їхня вина, що це сталося. я просив 3-разове зняття коштів, це не означає, що я дійсно хотів вивести гроші, і я мав намір не продовжувати грати, коли я відіграв свою перемогу, але це не віднімає фактів, що вони створили можливість зробити це. крім сайту це жахливе відставання і повільне, і мене виганяють з гри кожні 2 обертання. я пам'ятаю, у вас є CG кодекс про країни з обмеженим доступом, якщо гравець манеж заходить на сайт із обмеженої країни, він повинен отримати виплату в разі виграшу і повернено?

Автоматичний переклад.
sardapoor
3 р. тому

Якщо гравець грає в казино і виграє, йому слід заплатити, тому що це вина казино, що вони дозволяють йому грати там. Якщо гравець програє, він програв, і повернення коштів не повинно бути.

Поки у вас є реальний шанс виграти в казино і отримати гроші у випадках виграшу, тоді немає причин для повернення коштів. Інший випадок, коли гравець грає в казино, втрачає трохи грошей, тоді гравець виграє, казино анулює виграш, оскільки гравець перебуває з обмеженої країни, але казино одночасно відмовляється виплачувати відшкодування. Це неправильно, бо в такому випадку гравець грав і витрачав гроші, але не мав жодних реальних шансів на перемогу. Тоді гравець повинен повернути гроші.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Хмммм, це жахливо чути. Ви вже повідомляли про це? Я вважаю, що найкраще повідомити когось вище, ніж рада регуляторів на сайті казино. Ви перевіряли, чи є проблеми з вашим обліковим записом? або щось сталося туману, коли вас немає. Це такий облом, щоб не вивести свій виграш. Ну, ви, мабуть, шукали б інший сайт або провайдера, який не дасть вам такого ж досвіду, як цей. Це також причина, чому всі повинні бути обережними, коли справа доходить до ставок.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я виграв 400 євро в refuelcasino і вибрав прямий банківський переказ як метод виведення. Проблема в тому, що я намагався зв’язатися зі службою підтримки в чаті та електронною поштою, але ніхто навіть не відповів. Служба підтримки через чат зазвичай відповідає за хвилини. Виведення все ще очікується, і я хвилююся, що я не отримаю свої гроші, тому здається, що там ніхто не активний. Що мені робити?

Автоматичний переклад.
swechicc
3 тиж. тому

Привіт! Оскільки ви не отримали жодної відповіді, я вважаю, що ви трохи стурбовані своїм вилученням. Моє запитання: як довго ви чекаєте на свої гроші? Це ваше перше зняття? Чи потрібно було надсилати якісь документи?

Я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми щодо виведення коштів, і якщо нічого не станеться, будь ласка, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо допомогти. Але наразі я був би терплячим, не скасовував би зняття коштів і не грав у азартні ігри з грошима й чекав би повідомлень від казино. Приблизно раз на два дні я намагався написати їм ще раз і подивитися, чи дадуть вони вам відповідь чи ні.

Це була б процедура, яку я б застосував на даний момент. Якщо нічого не зміниться, я буду тут.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого