ГоловнаФорумОбговорення скаргЗапитайте команду Гуру казино

Запитайте команду Гуру казино (Сторінка 12)

5 р. тому від Daniel
|
144 793 переглядів 274 відповідей |
|
Найдорожчі учасники форуму, Час від часу ми бачимо, як хтось видає себе за адміністратора Casino Guru, члена партнерської команди. Фальшиві профілі Casino Guru в соціальних мережах та пропозиції електронною поштою, що нагадують наші власні розсилки чи дизайн електронних листів, також досить поширені. Будь ласка, звертайте особливу увагу на отримання відповідей від команди зі скарг, оскільки ми знаємо, що шахраї все ще намагаються отримати паролі чи будь-яку іншу інформацію, підробляючи наші шаблони електронних листів. Нагадування про публікацію від команди зі скарг: Casino Guru ніколи не проситиме вас здійснювати платежі або надавати доступ до ваших облікових записів для проходження KYC від вашого імені. Якщо хтось стверджує, що він з Casino Guru, і запитує таку інформацію, не повідомляйте їм нічого. Усе спілкування з нами відбуватиметься через цей офіційний ланцюжок скарг або на офіційні адреси електронної пошти, вказані у вашій справі. Будь ласка, завжди перевіряйте домен будь-якого електронного листа, який ви отримуєте, та переконайтеся, що він справді надходить від нас. Ви можете підтвердити це, натиснувши на профіль вашого спеціаліста з вирішення скарг. Якщо ви помітили щось підозріле, не соромтеся звертатися до нас безпосередньо. Дякую за ваше терпіння, і бережіть себе.
1...11 12 1314
Додати публікацію
1 тиждень тому

Найдорожчі учасники форуму,

Час від часу ми бачимо, як хтось видає себе за адміністратора Casino Guru, члена партнерської команди. Фальшиві профілі Casino Guru в соціальних мережах та пропозиції електронною поштою, що нагадують наші власні розсилки чи дизайн електронних листів, також досить поширені.

Будь ласка, звертайте особливу увагу на отримання відповідей від команди зі скарг, оскільки ми знаємо, що шахраї все ще намагаються отримати паролі чи будь-яку іншу інформацію, підробляючи наші шаблони електронних листів.


Нагадування про публікацію від команди зі скарг:

Casino Guru ніколи не проситиме вас здійснювати платежі або надавати доступ до ваших облікових записів для проходження KYC від вашого імені. Якщо хтось стверджує, що він з Casino Guru, і запитує таку інформацію, не повідомляйте їм нічого.

Усе спілкування з нами відбуватиметься через цей офіційний ланцюжок скарг або на офіційні адреси електронної пошти, вказані у вашій справі. Будь ласка, завжди перевіряйте домен будь-якого електронного листа, який ви отримуєте, та переконайтеся, що він справді надходить від нас. Ви можете підтвердити це, натиснувши на профіль вашого спеціаліста з вирішення скарг.

Якщо ви помітили щось підозріле, не соромтеся звертатися до нас безпосередньо.

Дякую за ваше терпіння, і бережіть себе.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, я збираюся вставити фото, моє питання: якщо ви натиснете кнопку обертання, і результат буде таким, чого ви очікуватимете? file

Автоматичний переклад.
rfruehan87
1 тиждень тому

Нічого. Жодної перемоги.

Ти зробив??

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ні, але ти не бачиш, як воно все засвітилося червоним, а потім зависло, і я подумав, що мене щойно обдурили. Я просто хотів почути це від когось іншого, а не від боса казино, лол. Дякую!

Автоматичний переклад.
rfruehan87
1 тиждень тому

Ооо. Мені так шкода, але я не здивований, коли казино когось обдирає!

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ну, як бачите, я грав на трьох лініях, тож, мабуть, мало бути 5, щоб виграти, але все було червоним. Мені не вдалося отримати зображення, перш ніж оператор щось зробив, що прибрало червоне.

Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

як можна стати частиною вашої команди?

Автоматичний переклад.
Bansheee
1 тиждень тому

Привіт, чи зацікавлені ви працювати на платформі CAsino Guru? Це приємно. Наскільки я можу судити, особисто вам потрібно пройти кілька раундів співбесід та оцінювань.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ну, як бачите, я грав на трьох лініях, тож, мабуть, мало бути 5, щоб виграти, але все було червоним. Мені не вдалося отримати зображення, перш ніж оператор щось зробив, що прибрало червоне.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

А ви намагалися зв'язатися з казино з цього приводу, щоб вони могли перевірити, чи були якісь помилки у вашій грі?

Автоматичний переклад.
rfruehan87
1 тиждень тому

Привіт.

Як я бачу, це ігровий автомат з 9 лініями під назвою Wild Wild Gems. Ви граєте зі ставкою 3, це означає 3 лінії, тому це не виграш. Якщо ви граєте зі ставкою 9 (9 ліній), то так, ви б виграли. (Грайте на 9 лініях, щоб отримати головний джекпот)

Повірте, сума, яку ви могли виграти, насправді не така велика, щоб казино навмисно не хотіло вам її віддавати.



Змінено
Автоматичний переклад.
Daniel
6 дн. тому

Доброго ранку. У мене вже більше тижня очікується виведення коштів з казино Supabet. Є 3 виведення по 1500 євро, і їх неможливо обробити. У чаті та електронною поштою надаються нечіткі та ботані відповіді. Вони кажуть, що обробка триває максимум 3 дні, але минуло вже більше 7.

Я вже скаржився, але не можу змусити їх мені заплатити.

Автоматичний переклад.
Radka
6 дн. тому

Доброго ранку. У мене є 3 виведення коштів з казино Supabet, і їх ніяк не можна обробити. Минуло вже 7 днів. Що я можу зробити? Вони не відповідають і не надають жодної конкретної інформації.

Автоматичний переклад.
Jgvaladas
6 дн. тому

Хтось може дати мені відповідь?

Автоматичний переклад.
Jgvaladas
6 дн. тому

Я впевнений, що вам доведеться почати спочатку та внести це до розділу «скарги», якщо ви шукаєте допомоги, щоб змусити їх платити. Ця область призначена для запитань. Інша область під назвою «скарги» – це те, з чого ви починаєте.

Сподіваюся, це допоможе

Автоматичний переклад.
tbvb05
5 дн. тому

Я вже подав скаргу

але ніхто ще не відповів

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Хтось може дати мені відповідь?

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Привіт.

Я бачу вашу скаргу тут , а також те, що Домініка вже відповіла вам і пояснила, що, на жаль, наша команда з розгляду скарг не може втрутитися, перш ніж мине 14-денний термін.

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис там повністю підтверджено?

Чи були у вас коли-небудь успішні виведення коштів з цього казино раніше?

Змінено
Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Доброго ранку.

Я повністю розумію ситуацію і заздалегідь дякую за вашу допомогу

Я чекаю вже 10 днів, і досі немає від них відповіді. Я чекатиму решту 4 днів.

мій обліковий запис, згідно з вебсайтом, не потребує перевірки

Я вже зробив один чи два виведення коштів з сайту, останній був місяць тому, і я отримав їх протягом 3 днів, як то кажуть, але це було лише 500 євро.

цього разу це 3 виведення по 500, і минуло вже 10 днів ...

Вони завжди надсилають одні й ті ж електронні листи з вибаченнями, але нічого не вирішують.

Я дуже прошу гуру казино допомогти мені

Дякую.




Автоматичний переклад.
Jgvaladas
3 дн. тому

Знаєте, може бути деяка затримка через велику кількість зняттів коштів.

Хіба вони не згадували нічого подібного, наприклад? 🤔

Автоматичний переклад.
Romi
3 дн. тому

доброго ранку.

Вони згадали про це, але цього разу це займає багато часу. Виведення коштів було здійснено 27, 28 та 29 червня.

Я просто думаю, що може бути обґрунтування та прогноз щодо платежу через затримку, а не те, що відбувається, що є відповідями без нічого конкретного та необ'єктивними.

Мені досі не платять...

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Вітаємо команду Casino Guru,


З ким я можу зв’язатися поштою, якщо я не погоджуюся з відхиленням скарги, оскільки я нечітко це пояснив і не вважаю, що це змінює результат відхилення?



Змінено
Автоматичний переклад.
1...11 12 1314
Перейти на сторінкуіз 14 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого