ФорумОбговорення скаргVulkan Vegas Casino - гравець намагається завершити KYC.

Vulkan Vegas Casino - гравець намагається завершити KYC.

2 р. тому від DFrunza
|
3397 переглядів 15 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт усім! Надіслали запит 28.04.2022, щоб отримати підтвердження KYC з усіма необхідними паперами/документами. Зараз 05.03.2022 р., ви знаєте, скільки часу потрібно, щоб пройти підтвердження?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Зв’яжіться з ними в чаті або електронною поштою, щоб повідомити, що ви надіслали документи.

Автоматичний переклад.
alexelenis
2 р. тому

Ніхто не відповідає на онлайн-чат або електронну пошту. 😑

Автоматичний переклад.
DFrunza
2 р. тому

Привіт,

Це може здатися безглуздим, але ви також перевіряли папки зі спамом, рекламою та сміттям у своєму поштовому клієнті?

Ваш обліковий запис заблоковано чи ви можете отримати до нього доступ? Я розумію, що ви хотіли б бути впевнені, що KYC триває. У деяких випадках процес перевірки може бути досить тривалим, але гравцям слід завжди повідомляти про прогрес або ускладнення.

Мені важко повірити, що вас можуть проігнорувати в такому авторитетному казино.

Я перевірив відкриті скарги, і здається, що багато інших гравців також борються з перевіркою, але деякі з них просто пропустили електронний лист із зазначенням, які документи відсутні.

Не соромтеся перевіряти відкриті скарги тут - прокрутіть униз до розділу, будь ласка:

https://casino.guru/Vulkan-Vegas-Casino-review#tab=js-tab-reputation

Я бачу, що їхній чат працює, але через захист персональних даних і політику я не отримаю відповідної відповіді, якщо запитаю.

Тому переконайтеся, що ви не пропустили жодного листа, і зв’яжіться зі мною, будь ласка.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка


Спасибі за вашу відповідь. Мій обліковий запис активний, на ньому є гроші. Я не отримав електронного листа від служби підтримки Vulkan Vegas, ні спаму, ні кошика, ні інших папок. Коли я намагаюся зв’язатися з кимось у онлайн-чаті, ніхто не відповідає.

Автоматичний переклад.
DFrunza
2 р. тому

В онлайн-чаті щойно відповіли так: «Я передав ваш запит до нашого відділу. Наші спеціалісти постараються обробити ваш запит якомога швидше. Перевірка документів займає від кількох годин до кількох днів. Ми повідомимо вас через електронну пошту, коли це буде зроблено. " Ось і все.

Автоматичний переклад.
DFrunza
2 р. тому

Привіт,

це хороший знак, я б сказав. Живий чат не може розглянути ваш запит безпосередньо, тому добре, що люди, які обробляють перевірку, будуть сповіщені.

Я можу уявити, що вам може здатися, що це просто якась автоматична реакція на гравця, який чекає, але це краще, ніж бути проігнорованим.

Будь ласка, наберіться терпіння, як я вже говорив раніше, у інших гравців така ж проблема зараз, тому це займе деякий час.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт,


Нарешті вони підтвердили, і все добре, і тепер вони відхиляють мій запит на зняття коштів.. OMG....

Автоматичний переклад.
DFrunza
2 р. тому

привіт,

в чому здається проблема зараз?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Не знаю, але це нонсенс. Навіщо мені грати тут і вкладати гроші, якщо вони нічого не повертають? І немає причин для відмови? file

Автоматичний переклад.
DFrunza
2 р. тому

Сьогодні вони розповідають те саме, що і вчора. " Дякуємо, що зачекали. Ваше відкликання було скасовано з технічних причин. Його потрібно відновити."

Автоматичний переклад.
DFrunza
2 р. тому

Привіт,

тож вам просто потрібно подати новий запит на зняття коштів. Чи можете ви вибрати інший варіант оплати? Я не бачу сенсу ще раз пробувати той самий спосіб оплати. Якщо вам потрібна допомога, сміливо подайте скаргу:

https://casino.guru/complaints/create


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я не можу використовувати інший спосіб оплати, я написав скаргу за вашим посиланням

Автоматичний переклад.
DFrunza
2 р. тому

Привіт,

тому наша команда з розгляду скарг візьме це відтепер. Як я вже говорив, це казино пристойне, тому я думаю, що ми зможемо вам допомогти. Давайте, якою буде реакція казино.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Сподіваюся, ви, хлопці, допоможете з цим. Дякую.

Автоматичний переклад.
DFrunza
2 р. тому

Боюся, нам доведеться трохи почекати, поки що.

Будь ласка, стежте за своєю скаргою, якщо нашій команді знадобляться деякі оновлення.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого