Привіт,
Це може здатися безглуздим, але ви також перевіряли папки зі спамом, рекламою та сміттям у своєму поштовому клієнті?
Ваш обліковий запис заблоковано чи ви можете отримати до нього доступ? Я розумію, що ви хотіли б бути впевнені, що KYC триває. У деяких випадках процес перевірки може бути досить тривалим, але гравцям слід завжди повідомляти про прогрес або ускладнення.
Мені важко повірити, що вас можуть проігнорувати в такому авторитетному казино.
Я перевірив відкриті скарги, і здається, що багато інших гравців також борються з перевіркою, але деякі з них просто пропустили електронний лист із зазначенням, які документи відсутні.
Не соромтеся перевіряти відкриті скарги тут - прокрутіть униз до розділу, будь ласка:
https://casino.guru/Vulkan-Vegas-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Я бачу, що їхній чат працює, але через захист персональних даних і політику я не отримаю відповідної відповіді, якщо запитаю.
Тому переконайтеся, що ви не пропустили жодного листа, і зв’яжіться зі мною, будь ласка.
Hello,
It may sound silly but have you also checked spam, promo, and trash folders in your email client?
Has your account been blocked or are you able to access it, please? The KYC may be in progress I understand you'd like to be sure. In some cases, the verification process may be quite long, but players should always be informed about the progress or complications.
I find it hard to believe that you could be ignored in such a reputable casino.
I checked open complaints and it seems that a lot of other players struggling with the verification as well, but some of them just overlooked an email saying what docs are missing.
Feel free to check open complaints here - scroll down to the section, please:
https://casino.guru/Vulkan-Vegas-Casino-review#tab=js-tab-reputation
I can see that their live chat is working but because of the personal data protection and policy, I would not get any related response if I ask.
So make sure you have not overlooked any emails and get back to me, please.
Автоматичний переклад.