ФорумОбговорення скаргВСІ КОТЕЛІ Казино Вкрав € 600 - КАЗІНО ГУРУ НЕ ВІДПОВІДАЄ ЗА 6 ДНІВ

ВСІ КОТЕЛІ Казино Вкрав € 600 - КАЗІНО ГУРУ НЕ ВІДПОВІДАЄ ЗА 6 ДНІВ

3 р. тому від jonw
|
3466 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому

У це треба бачити, щоб у це вірили.


ALLREELS CASINO На даний момент викрав € 600 готівкою та заблокував мій рахунок.


Подав скаргу більше тижня тому -


Підписавшись через Casinoguru, у мене було мало вилучень грошей, жодної проблеми. Тоді випадково вони запитували історію скриллів? Я надіслав їм 3 місяці.


Потім вони закрили мій рахунок і сказали, що я в якийсь момент надіслав платіж на електронний лист, підключений до програвача на одному з їхніх сайтів-побратимів? Вони намагалися сказати, що це проти їхніх Ц і К, щоб викрасти мій 600 готівкових депозитів?


Єдиний переказ був місяцем тому до мого СИНА! хто, мабуть, має рахунок на Тузін спінів (у мене немає).


Термін "Усі барабани" вважає право вкрасти мої гроші такий:

3.6 'Заборонено переводити кошти з одного рахунку на інший' .......


БЕЗ ЗГІДКИ НАВИЧОК, БАНКОВСЬКИЙ ПЕРЕКАЗ ТУР Вони вірять, що можуть диктувати, що гравці роблять зі своєю банківською діяльністю? Сказати, що цей термін є незаконним і невизначеним, було б щедро ....


Пройшло вже 6 днів, а гуру казино не відповів ????

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Скарга закінчується на форумі ..... Немає відповіді від гуру казино за 7 днів ????

Автоматичний переклад.
jonw
3 р. тому

Ваш випадок трохи особливий. Ми робимо раз на тиждень дзвінок, коли ми говоримо про такі випадки. Тож зачекайте ще трохи. Будь ласка, майте на увазі, що між казино і нами триває приватне спілкування, наприклад, збирання доказів тощо. Також, будь ласка, врахуйте, що ми отримуємо сотні справ на місяць і робимо все можливе, щоб допомогти, але цей процес забирає багато часу так багато справ.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Справа буде закрита, оскільки ви не відповіли на триваючу скаргу ..... СПРАВА НЕ БЕЗКОШТОВНА! У цій справі чітко видно, що казино намагається вкрасти і не має жодних обґрунтувань .... Шокує, що нічого з цього не повідомляється в самій скарзі!

Автоматичний переклад.
Опубліковано Daniel видалено
3 р. тому

FYI для тих, хто скаржиться гуру казино .....

Гуру казино підтвердив, що всі барабани намагалися незаконно викрасти мої гроші, і це суперечить їх кодексу -

«Офіційна відповідь казино полягала в тому, що це тому, що ви надіслали гроші своєму синові. Ми пояснили їм, що це базується на нашому чесному азартному кодексі, а не на поважній причині. '


Всі барабани ЗАРАЗ ЗМІНИЛИ свою причину і кажуть, що це пов’язано з моїм геймплеєм, а CASINO GURU зараз кажуть, що їм вірять і відхилили мою скаргу !!!! ОГИДНО!


Я попросив зателефонувати тут менеджеру, оскільки це незаконна поведінка.

Автоматичний переклад.
jonw
3 р. тому

Насправді вони дали нам кілька причин для закриття вашого рахунку (вони надіслали всі причини одночасно), але ми просто відхилили деякі з них, оскільки не вважали їх виправданими. Ми зосередились лише на тих, що мали сенс.

Якщо надсилання грошей між вами та вашим сином на Skrill було б єдиною причиною, яку дало казино, то, звичайно, ми не вважали б це вагомою причиною для закриття ваших рахунків. Просто для всіх, хто зацікавлений, ви можете слідкувати за цим випадком тут: https://casino.guru/all-reels-casino-player-s-account-has-been-closed-

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.