ФорумОбговорення скаргВимоги до підтвердження рахунку (казино Nomini)

Вимоги до підтвердження рахунку (казино Nomini)

4 р. тому від lauarual
|
5834 переглядів 16 відповідей |
|
4 р. тому

Напевно, багато хто тут попросить селфі з документом, щоб підтвердити свій рахунок.

Але чи казино просило у вас селфі, зупинивши стільниковий телефон, що показує сайт казино? Або з комп’ютером у фоновому режимі?

Я впевнений, жодне казино ніколи про це не просило. Це божевільно!

Ну, я кажу вам, що NOMINI CASINO просить це для підтвердження рахунку.

Якщо у вас немає комп’ютера або у вас немає 2 мобільних телефонів, ви не зможете підтвердити рахунок.

Я показую їм фото, про що вони просять.

filefile

Автоматичний переклад.
lauarual
4 р. тому

Оце Так! Це дивно. Я знаю про вимоги сфотографуватися з нинішніми газетами. Це може здатися дурним, але Номіні, мабуть, знає, що вони роблять. Можливо, у них виникають проблеми із зловмисниками бонусів, які купують селфі у випадкових людей та реєструють нові акаунти на свої імена. Хто знає ... Там є безліч казино, тому, якщо вам не подобається, як вони поводяться до вас, ви можете просто взяти вас першим вилученням і піти геть.

Автоматичний переклад.
Daniel
4 р. тому

Це саме те, що я планую зробити!

Крім того, вони дали мені сигнали, що це зовсім не надійно:

* Я зв’язався з чатом, щоб дізнатись статус мого виходу, і вони сказали мені, що отримали мої документи, і їм потрібно лише селфі. Я ніколи не надсилав своїх документів. ПОВІДОМЛЕННЯ 1.

* Я зробив депозит, щоб зняти свій бонус. Вони відхилили моє зняття коштів, оскільки я не відповідав вимогам щодо депозитів. У чаті вони сказали мені, що не потрібно робити депозит. Що мені потрібно було внести лише мінімальну суму, і з цим я міг вивести свій виграш (як це зазвичай буває у всіх казино).

На щастя, я врятував чат-розмову там, де мені сказали, що мені не потрібно робити ставку на свій депозит. ПОВІДОМЛЕННЯ 2

Я сподіваюся, що ви виконаєте своє слово і дасте мені мої кошти!

Автоматичний переклад.
lauarual
4 р. тому

Ви показали їм збережену розмову і що вони сказали, побачивши?

Автоматичний переклад.
Daniel
4 р. тому

Те, що вони зробили "помилку", сказавши мені, що не потрібно робити вклад у мій вклад.

Я вже подав сюди свою скаргу, бо мені відмовляються платити.

Це здається абсолютно несправедливим, і перш за все мені здається серйозним, що вони не шанують інформацію, яку вони надають клієнтам у чаті.

file


Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
lauarual
4 р. тому

По-перше, я не думаю, що вони можуть змусити вас грати з вашими грошима, щоб вивести свої виграші, по-друге, навіть якщо вони помилились, вони повинні нести відповідальність за свої помилки.

Автоматичний переклад.
Daniel
4 р. тому

Повністю згоден з вами!

Вони повинні володіти своїми помилками!

Але вони невігласи, вони не відповідають на мої електронні листи, і вони мені вже сказали, що не збираються давати мені мої гроші і менше заробіток!

Яке безсилля і лють!

filefile


Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
lauarual
4 р. тому

І останнє з цього роману ...

Вони просять у мене "ще один депозит з іншим платіжним засобом"

Я негайно виступив у чаті і сказав, що мені не потрібно вносити ще один внесок.

Уявляєте, наскільки погане це казино, будь ласка!

Це має бути жарт!

filefile

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Коли казино просять багато речей, щоб зареєструватись я не роблю, це може бути трохи важко зробити деякі запити на реєстрацію

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Є багато казино, які працюють таким чином, вони ненадійні, я пропоную попередити про ці погані практики

Автоматичний переклад.
paulish
4 р. тому

Повністю згоден з вами ..

Якщо хтось тут зміг зняти гроші з Номіні, будь ласка, розкажіть їм, як вони це зробили!

Для мене вони просто хочуть вкрасти гроші!

Автоматичний переклад.
lauarual
4 р. тому

Я чув, вони вже заплатили тобі гроші?

https://casino.guru/nomini-casino-player-is-struggling-to-withdraw-her#34389

Автоматичний переклад.
Daniel
4 р. тому

Так !!!! Після наполягання стільки разів!

Це був справді головний біль!

Вони сказали мені стільки різних речей ... Я подумав: кому я вірю ?! Чат? На пошту?

Терміново перегляньте рейтинг цього казино.

Казино, яке неформально обробляє інформацію, яку вони надають клієнтам, не може бути оцінене настільки високо!

Але я нарешті зібрав свої 36 євро!

Тепер я просто скасую свій рахунок у цьому казино!

Автоматичний переклад.
lauarual
4 р. тому

Я розумію, що ви мали з ними дуже поганий досвід. Я спілкувався з різними людьми, і правда полягає в тому, що ми не можемо просто знизити рейтинг на основі цього.

Ви отримали свої гроші в кінці дня. Так, це був жахливий досвід, але коли я заглянув у нашу систему, за всю історію існує лише 1 виправдана скарга на казино. Звичайно, якби багато людей стверджували, що вони отримували дуже різну інформацію від служби підтримки, тоді нам довелося б змінити рейтинг через жахливу підтримку клієнтів.

На сьогодні схоже, що вам просто пощастило, але більшість людей там задоволені. Якби вони не були задоволені, скарги це відображали б.

Автоматичний переклад.
Daniel
4 р. тому

Добре ... Я приймаю ваше пояснення (на мій жаль) ха-ха

Я сподіваюсь, що подібного досвіду я не маю іншим разом


Автоматичний переклад.
lauarual
4 р. тому

Добрий ранок,

Я не можу повністю розібратися з листом!

З повагою

Отто Гаше

Автоматичний переклад.
otga
4 р. тому

Ви можете вибрати переклад на вашу мову!

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого