ФорумОбговорення скаргВилучення місця за допомогою Pokie

Вилучення місця за допомогою Pokie

3 р. тому від Kallum98
|
2932 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому

Хтось мав якісь проблеми з тим, що місце виплат не виплачується через 4 тижні

Автоматичний переклад.
Kallum98
3 р. тому

Так, коли ви натискаєте на вирішені справи тут https://casino.guru/pokie-place-casino-review#tab=js-tab-reputation

Всі вони стосуються затримки зняття коштів. Чи спілкується казино з вами? Можливо, подання скарги може допомогти і тут, оскільки минуло 4 тижні.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Так, вони відповідають, але просто кажуть те саме про сторонній процесор тощо, дуже погане обслуговування клієнтів

Автоматичний переклад.
Kallum98
3 р. тому

Yeppp Я в тому ж човні товариш відстій ай

Автоматичний переклад.
Hazza2580
3 р. тому

Окрім жарту, щонайменше оновіть веб-сайт, щоб сказати людям, перш ніж вони внесуть туди гроші, і їм потрібно отримати там факти в службі обслуговування клієнтів, оскільки всі вони говорять різні речі

Автоматичний переклад.
Kallum98
3 р. тому

Так, я відмовився від спроб у чаті в режимі реального часу, вони нічого не знають, тому як довго після того, як ви надіслали ваш запит гуру казино, ви отримали кошти ??

Оскільки з мого прохання пройшов місяць, але лише 4 дні з моменту подання скарги

Дякую

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я досі навіть не отримав відповіді від казино на гуру казино ще на свою скаргу, для мене пройшло 4 тижні, але у вирішених випадках здається приблизно 4-6 тижнів, перш ніж вони фактично що-небудь заплатять

Автоматичний переклад.
Kallum98
3 р. тому

Ми завжди намагаємось вирішити справи якомога швидше, але іноді дуже важко залучити казино до процесу 😕

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Агов, приятель,

На жаль, останнім часом у мене не було нічого, крім невиконаних обіцянок та нескінченних виправдань щодо прохання про відмову від поїздки на два тижні. Я успішно отримав від них платіж (хоча і затриманий) у середині минулого року, проте зростаючі занепокоєння щодо цієї виплати підтвердились згідно з незліченними поданнями численних гравців на цьому та інших авторитетних сайтах захисту казино.

Удачі, і ось сподіваємось, що є роздільна здатність у цифрах! ... 🤨

Фелісіті

Автоматичний переклад.
Опубліковано Souky4xCZ видалено адміністратором Daniel
Причина: Спам
FlickIzm
3 р. тому

Привіт, так, я також отримав від них платіж у лютому цього року взагалі без реальних проблем, але так, бачачи зростаючий список людей, які мають проблеми, я починаю вірити, що ми цього взагалі не побачимо. Служба підтримки клієнтів не має уявлення про те, що відбувається, і не має можливості зв’язатися з командою виведення коштів, якщо не надіслати електронною поштою, а якщо чесно, ви просто не отримаєте від них відповіді. Я більше ніколи не буду користуватися цим казино 😂

Автоматичний переклад.
FlickIzm
3 р. тому

Привіт, я щойно отримав електронне повідомлення про звільнення моїх коштів, і вони нарешті його затвердили, і я маю сподіватися на них протягом 7 днів

Автоматичний переклад.
Hazza2580
3 р. тому

Привіт, приятель, я отримав електронний лист із повідомленням, що вони схвалили моє відкликання. Здається, там зупиняються приблизно до 5-6 тижня, тому, сподіваюся, ти скоро отримаєш свій

Автоматичний переклад.
Kallum98
3 р. тому

Повідомте нас, якщо ви дійсно отримуєте кошти на свій рахунок 🙂 Дякуємо за оновлення.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.