3 р. тому
Хтось мав якісь проблеми з тим, що місце виплат не виплачується через 4 тижні
Has anyone had any issues with pokie place not paying out after 4 weeks
2
Хтось мав якісь проблеми з тим, що місце виплат не виплачується через 4 тижні
Has anyone had any issues with pokie place not paying out after 4 weeks
Так, коли ви натискаєте на вирішені справи тут https://casino.guru/pokie-place-casino-review#tab=js-tab-reputation
Всі вони стосуються затримки зняття коштів. Чи спілкується казино з вами? Можливо, подання скарги може допомогти і тут, оскільки минуло 4 тижні.
Yes, when you click on solved cases here https://casino.guru/pokie-place-casino-review#tab=js-tab-reputation
They're all about delayed withdrawals. Does the casino communicate with you? Maybe submitting a complaint could help here as well since it's been 4 weeks.
Так, вони відповідають, але просто кажуть те саме про сторонній процесор тощо, дуже погане обслуговування клієнтів
Yes they reply but they just say the same thing about third party processor etc very poor customer service
Окрім жарту, щонайменше оновіть веб-сайт, щоб сказати людям, перш ніж вони внесуть туди гроші, і їм потрібно отримати там факти в службі обслуговування клієнтів, оскільки всі вони говорять різні речі
Beyond a joke aye, atleast update the website to tell people before they deposit there money and they need to get there facts right in customer service as they all say different things
Так, я відмовився від спроб у чаті в режимі реального часу, вони нічого не знають, тому як довго після того, як ви надіслали ваш запит гуру казино, ви отримали кошти ??
Оскільки з мого прохання пройшов місяць, але лише 4 дні з моменту подання скарги
Дякую
Yea I’ve given up tryin the live chat they know nothing so how long after u submitted your request with casino guru did u receive the funds ??
becasue it’s been a month since I requested it but only 4 days since I filed the complaint
thanks
Я досі навіть не отримав відповіді від казино на гуру казино ще на свою скаргу, для мене пройшло 4 тижні, але у вирішених випадках здається приблизно 4-6 тижнів, перш ніж вони фактично що-небудь заплатять
I still haven't even got a response from the casino on casino guru yet on my complaint, it's been 4 weeks for me but in the resolved cases it seems roughly 4-6 weeks before they actually pay anything
Ми завжди намагаємось вирішити справи якомога швидше, але іноді дуже важко залучити казино до процесу 😕
We always try to resolve the cases as fast as we can, but it's sometimes really difficult to involve the casinos into the process 😕
Агов, приятель,
На жаль, останнім часом у мене не було нічого, крім невиконаних обіцянок та нескінченних виправдань щодо прохання про відмову від поїздки на два тижні. Я успішно отримав від них платіж (хоча і затриманий) у середині минулого року, проте зростаючі занепокоєння щодо цієї виплати підтвердились згідно з незліченними поданнями численних гравців на цьому та інших авторитетних сайтах захисту казино.
Удачі, і ось сподіваємось, що є роздільна здатність у цифрах! ... 🤨
Фелісіті
hey buddy,
Unfortunately of late I’ve had nothing but unfulfilled promises and endless excuses regarding a withdrawal request for going on a fortnight now. I have successfully received a payment from them (although delayed) mid last year however increasing concerns regarding this payout have been confirmed as per countless submissions from numerous players on this and other reputable casino advocacy sites.
Good luck and here’s hoping there’s resolution in numbers!... 🤨
Felicity
Привіт, так, я також отримав від них платіж у лютому цього року взагалі без реальних проблем, але так, бачачи зростаючий список людей, які мають проблеми, я починаю вірити, що ми цього взагалі не побачимо. Служба підтримки клієнтів не має уявлення про те, що відбувається, і не має можливості зв’язатися з командою виведення коштів, якщо не надіслати електронною поштою, а якщо чесно, ви просто не отримаєте від них відповіді. Я більше ніколи не буду користуватися цим казино 😂
Hi yeah I have also received a payment from them in Feb this year with no real issues at all, but yeah seeing the growing list of people having issues I am starting to believe we won't see it at all. The customer service have no idea what is happening and have no way of contacting the withdrawal team unless via email, and to be quiet honest you just don't get a reply from them at all. I'll never be using this casino again 😂
Привіт, я щойно отримав електронне повідомлення про звільнення моїх коштів, і вони нарешті його затвердили, і я маю сподіватися на них протягом 7 днів
Hi I just received an email regarding the release of my funds and they have finally approved it and I should expect them within 7 days hopefully
Привіт, приятель, я отримав електронний лист із повідомленням, що вони схвалили моє відкликання. Здається, там зупиняються приблизно до 5-6 тижня, тому, сподіваюся, ти скоро отримаєш свій
Hey mate I got an email saying they approved my withdrawal, it seems like there stalling till around the 5-6 week mark so hopefully you get yours soon
Повідомте нас, якщо ви дійсно отримуєте кошти на свій рахунок 🙂 Дякуємо за оновлення.
Please, let us know if you really receive the funds to your account 🙂 Thanks for the update.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.