ФорумОбговорення скаргStickywilds відсутній виведення

Stickywilds відсутній виведення

2 р. тому від tarnz87
|
2401 переглядів 4 відповіді |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Казино надіслало мені електронний лист 20 червня, щоб повідомити, що мій виведення 1012 доларів схвалено та триватиме 3-5 робочих днів. З тих пір, як я чекав інших моїх виведень на 2 тис. доларів, 500, 2 тис. доларів, проблем не було. Але тільки цей. Я ініціював живий чат, який передав це у відповідний відділ, і вони надіслали мені електронний лист 30 червня. Минуло ще 5 днів, але вони досі не повідомляють.

Автоматичний переклад.
tarnz87
2 р. тому

Привіт,

Вибачте, але здається, що тільки служба підтримки казино або, скажімо, фінансовий відділ може пояснити, що трапилося, а також підтвердити, що це виведення було продовжено.

На жаль, я нічим не можу вам у цьому допомогти.

Я пропоную вам почекати кілька днів і, якщо гроші не надійдуть до кінця цього тижня, ви повинні подати скаргу.

Але, як я вже писав, співпраця з казино буде надзвичайно важливою, тому зауважте, що розгляд скарги може зайняти досить багато часу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякуємо за відповідь, і я зв’яжусь із вами наприкінці тижня, якщо вони не дадуть відповіді.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Оновлення:

Сьогодні я отримав відсутні кошти.

Автоматичний переклад.
tarnz87
2 р. тому

Це чудово!

Я все ще думаю, що виведення може бути швидшим.

Цікаво, чи збираєтеся ви шукати нове казино з кращою платіжною системою?


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого