Безглуздо писати, що у вас 280 з 4600, якщо ви не кажете, чому у вас всього 280. Можливо, ви грали з бонусом, який макс. виведення 280, і тоді все добре, що ви отримали 280 з 4600.
It's pointless to write that you got 280 out of 4600 if you don't say why you got only 280. Maybe you played with a bonus that had max. withdrawal of 280 and then it's all good that you got 280 out of 4600.
Ні ... Я маю пліси з бонусом ... Я намагався надіслати скаргу на Slot10, але Slot10 не був у списку, щоб вибрати казино, що я мав на увазі ... Я сподівався, що так, як хтось шукав це побачить і допоможе мені. .. Я виграв 4600 і зробив зняття… tvey KYC захотів мої документи… Я надіслав їх усе… потім усі зупинилися… Я розмовляв у чаті… вони заявляють, що вони зв’язалися з відповідальними. .. нічого не відбулося ... я відправив поштою в 3 різні місця ... но не гсппенд ... ще сьогодні вранці, коли я розмовляв з chst і сказав їм, що я вважаю, що я хочу отримати гроші і що ця чекаюча вата придатна. Через 2 години у мене з'явився лист, де було сказано, що шахрайство щось було виявлено, і я не знав нічого іншого. Це не правда ...
No...I dint plsy with bonus...I triedto send a complain about Slot10, but Slot10 was not o the list to pic the casino I meant...I hoped so.ehow thst someone shoyld see this and help me...I won 4600 and made a withdrawel...tvey KYC wanted my docume ts...I sent them everything...then all stopped...I talked to chat....they daid they have contacted those responsible...nothing hsppened...I mailed to 3 diff places...nothi g hsppened..until this morning when I talked to chst and told them that I believed I wontget the money and that this waiting wadnt acceptable. In 2 hours I had a mail where it said that fraud something had been detected and tvat I had anotver acvount or something. This isnt true...
Я зняв цінність 280 євро, і у мене були гроші за 1 годину ... Як прийти зараз так, щоб він прийшов так ... Вони ніколи не дадуть мені гроші ... я маю на увазі 4600 ...
I withdtaw tve 280 euro and I had the money in 1 hour...How come tvey wad so gadt now....They didnt ever gonna give me the money...I mean the 4600...
Цікаво. Я можу побачити огляд казино на нашому веб-сайті:
https://casino.guru/slot10-casino-review
Він доступний у Швеції, тому ви повинні мати можливість подати скаргу на казино. Якщо ви справді не знайдете його у списку, будь ласка, створіть скаргу на будь-яке інше казино зі списку, але напишіть, що "це скарга на казино Slot10". Наша команда призначить правильне казино вручну.
Interesting. I can see the casino review on our website:
https://casino.guru/slot10-casino-review
It's available in Sweden so you should be able to create the complaint against the casino. If you really don't find it on the list, please, create a complaint against any other casino from the list, but write that that "this is a complaint against casino Slot10". Our team will assign the correct casino manually.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.