Безглуздо писати, що у вас 280 з 4600, якщо ви не кажете, чому у вас всього 280. Можливо, ви грали з бонусом, який макс. виведення 280, і тоді все добре, що ви отримали 280 з 4600.
It's pointless to write that you got 280 out of 4600 if you don't say why you got only 280. Maybe you played with a bonus that had max. withdrawal of 280 and then it's all good that you got 280 out of 4600.
Ні ... Я маю пліси з бонусом ... Я намагався надіслати скаргу на Slot10, але Slot10 не був у списку, щоб вибрати казино, що я мав на увазі ... Я сподівався, що так, як хтось шукав це побачить і допоможе мені. .. Я виграв 4600 і зробив зняття… tvey KYC захотів мої документи… Я надіслав їх усе… потім усі зупинилися… Я розмовляв у чаті… вони заявляють, що вони зв’язалися з відповідальними. .. нічого не відбулося ... я відправив поштою в 3 різні місця ... но не гсппенд ... ще сьогодні вранці, коли я розмовляв з chst і сказав їм, що я вважаю, що я хочу отримати гроші і що ця чекаюча вата придатна. Через 2 години у мене з'явився лист, де було сказано, що шахрайство щось було виявлено, і я не знав нічого іншого. Це не правда ...
No...I dint plsy with bonus...I triedto send a complain about Slot10, but Slot10 was not o the list to pic the casino I meant...I hoped so.ehow thst someone shoyld see this and help me...I won 4600 and made a withdrawel...tvey KYC wanted my docume ts...I sent them everything...then all stopped...I talked to chat....they daid they have contacted those responsible...nothing hsppened...I mailed to 3 diff places...nothi g hsppened..until this morning when I talked to chst and told them that I believed I wontget the money and that this waiting wadnt acceptable. In 2 hours I had a mail where it said that fraud something had been detected and tvat I had anotver acvount or something. This isnt true...
Я зняв цінність 280 євро, і у мене були гроші за 1 годину ... Як прийти зараз так, щоб він прийшов так ... Вони ніколи не дадуть мені гроші ... я маю на увазі 4600 ...
I withdtaw tve 280 euro and I had the money in 1 hour...How come tvey wad so gadt now....They didnt ever gonna give me the money...I mean the 4600...
Цікаво. Я можу побачити огляд казино на нашому веб-сайті:
https://casino.guru/slot10-casino-review
Він доступний у Швеції, тому ви повинні мати можливість подати скаргу на казино. Якщо ви справді не знайдете його у списку, будь ласка, створіть скаргу на будь-яке інше казино зі списку, але напишіть, що "це скарга на казино Slot10". Наша команда призначить правильне казино вручну.
Interesting. I can see the casino review on our website:
https://casino.guru/slot10-casino-review
It's available in Sweden so you should be able to create the complaint against the casino. If you really don't find it on the list, please, create a complaint against any other casino from the list, but write that that "this is a complaint against casino Slot10". Our team will assign the correct casino manually.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.