Привіт, я бачив, що ви вже подали скаргу щодо вашої проблеми. Давайте почекаємо відповіді казино зараз, але я б сказав, що завжди добре співпрацювати з казино якомога більше. Я розумію, що гравці іноді дратуються через тривалий процес перевірки, але часто таких процедур не уникнути. Сподіваюся, все скоро вирішиться.
Hi, I could see, you have already submitted the complaint regarding your issue. Let's wait for casino answer now, but I would say that is always good to cooperate as much as possible with the casino. I understand that players are annoyed sometimes because the verification process is lengthy, but but such procedures are often unavoidable. I hope all will be solved soon.
Привіт,
Я коротко перевірив вашу скаргу та виявив, що у вас проблеми з підтвердженням адреси, чи не так?
Чи є шанс, що ви можете надати альтернативний документ, окрім рахунку за телефон?
Завжди розумно співпрацювати, здебільшого це ефективніше витрачає час. Я розумію, що ви вважаєте, що всі казино повинні застосовувати однакові стандарти KYC, насправді це не так. Серед іншого, навіть ліцензія може вплинути на те, наскільки «точним» буде KYC.
Я б переглянув це: "Я вже надіслав свої документи все, що ви просили, більше нічого надсилати не буду"
Hello,
I checked your complaint briefly and found that you have a problem with proof of address, right?
Any chance that you can provide an alternative document, other than a phone bill?
It is always wise to cooperate, mostly it's more time efficient. I can understand that you feel that all casinos must apply the same standards for KYC, actually, they don't. Among others, even the license can affect how "precise" the KYC would be.
I would reconsider this: "I have already sent my documents everything you asked for I will not send anything else"
У мене немає інших доказів. Після цього вже підтверджує мої адреси. Тільки це казино, яке не прийняло все, щоб зберегти цінність, і клієнт грає і програє.
Все це вже можна було вирішити
Я чекаю свого депозиту
I have no other proof. After that already proves my addresses. Only this casino that didn't accept everything to hold the value, and the customer plays and loses.
All this could have already been resolved
I await my deposit
Nao tenho outro comprovante . Pós isso já prova meu endereços .Só esse cassino que nao aceitou tudo para segurar o valor ,e o cliente jogar e perder.
Tudo isso poderia já ter resolvido
Aguardo meu depósito
Ну, я не можу вирішити, чи все це вже було вирішено, тому що KYC потрібно пройти, щоб отримати виграш. Це змушує мене подумати, що краще було б дочекатися скарги, таймер майже на нулі.
Крім того, чотири дні тому у скарзі ви написали, що чекаєте на виплату виграшу, а тепер «чекайте мого депозиту»
Що це тоді, будь ласка?
Well, I can't decide whether all this could have already been resolved, because the KYC must be passed in order to get the winnings. It makes me think that it would be best to wait for the complaint, the timer is almost at zero.
Furthermore, four days ago in the complaint, you wrote that you were waiting for the winnings to be paid, now it's "await my deposit"
What is it then, please?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.