ФорумОбговорення скаргСкарга на казино Firevegas

Скарга на казино Firevegas

2 р. тому від Otepoti07
|
3439 переглядів 5 відповідей |
|
2 р. тому

Привіт

Я виграв $1000nz 7 липня 2022 року, я випадково скористався своїм старим рахунком, який закінчувався на 01, який мав бути 02, оскільки мій аут 01 був закритий у червні 2022 року. Вони кажуть, що вони перерахували виграш на мій рахунок 01, ви не можете перевести на закритий рахунок. Я змусив свій банк надіслати листи, які підтверджують, що мій рахунок 01 було закрито в червні 2022 року, а також вони надіслали лист-підтвердження, у якому вказано правильний банківський рахунок із суфіксом 02, а не 01, вони також перевірили наявність коштів, і нічого, оскільки він закритий обліковий запис, він повернувся протягом 2 днів, а також заявив, що кошти не були отримані. Вони все ще нечесні та кажуть, що у мене є кошти, які я не хочу, щоб мені допомогли. Дякую, Тіна

Автоматичний переклад.
Otepoti07
2 р. тому

Привіт,

Мені прикро, що ти грав у такому казино. 🙁

Добре, що ви подали скаргу. Я вважаю, що ця ситуація має дуже просте рішення, воно вимагає лише від казино надати вам копію замовлення на транзакцію, припускаючи, що платіж дійсно було здійснено.

Зараз я пам’ятаю, що мій друг випадково надіслав гроші на закритий банківський рахунок своєї бабусі. Якщо бути точним, переказ не було здійснено, оскільки сталася помилка "недійсний номер рахунку". Тому він просто вказав правильний номер рахунку.

Не впевнений, що це схоже на всі банки світу.

Я щиро сподіваюся, що ми зможемо допомогти вам із вашою скаргою.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, так, вони надіслали платіжну квитанцію, яку я пересилаю до свого банку, але вони сказали, що ні, кошти не надійшли, і сказали, що Firevegas має відслідковувати звідти, оскільки ваш рахунок закрито, і вони не можуть відстежити платіж .

Автоматичний переклад.
Otepoti07
2 р. тому

Привіт,

тому я припускаю, що відповідь здається досить зрозумілою. Я перевірив вашу скаргу та дізнався, що Адам звернувся безпосередньо до казино, давайте почекаємо, що буде далі з боку казино. 🤔

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт

Так, давайте сподіватися, що вони зможуть зберегти це реальним.

Дякую за твою допомогу.

Цінується

Автоматичний переклад.
Otepoti07
2 р. тому

Будемо сподіватися, що казино співпрацюватиме 🤞

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого