Скарга казино N1

3 р. тому від kniwli
|
4198 переглядів 17 відповідей |
|
3 р. тому

Казино N1 відмовляє мені виплатити 40 євро з грудня 2020 року. Селфі з посвідченням особи не було розпізнане, нове фото цього типу залишається в категорії "все ще перевіряється" навіть через тижні.

Я думаю, це просто скандал, ви можете програти в казино, але не виплатити виграні гроші - це просто шахрайство!

Автоматичний переклад.
kniwli
3 р. тому

Насправді, на нашу думку, вони мають дуже хорошу репутацію. Ви пробували запитати у службу підтримки, чому її перевіряють через кілька тижнів?

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Мене просто просили просто заплатити гроші (з грудня 2020 р.). на той момент вони не прийняли моє селфі з паспортом (перше казино, яке попросило мене надіслати такий тип фотографії), я надіслав їм нове з новим паспортом (мій старший паспорт був цінним лише до 31 січня), Я навіть не отримав відповіді, прийнято чи зараз моє фото чи ні (я надіслав його 3 тижні тому). Я вважаю це смішним, і у виплаті відмовляють, але зараз я не знаю, чому. Найбільш огидним є те, що вони хочуть, щоб я надіслав їм ще трохи грошей в іншій формі (мій перший і єдиний грошовий переказ був за допомогою моєї кредитної картки без претензії на бонус), але наскільки вони дурні, на думку людей?

Автоматичний переклад.
kniwli
3 р. тому

Якщо ви чекали 3 тижні, щоб перевірити нову фотографію, то вам неодмінно слід зв’язатися з ними щодо цього. Не чекай так довго. Вони повинні завжди реагувати протягом декількох днів.

Насправді можливо, що вони потребують, щоб ви надіслали більше грошей за допомогою іншого способу оплати, оскільки вони не змогли надіслати вам виграш за першим способом. Це також може бути причиною того, що ви бачите, як ваш відмову відмовляють. Наприклад, деякі картки Mastercards підтримують депозити, але гравці не можуть отримати виплати до цього, що не є виною казино.

У будь-якому випадку, вам потрібно почати розмову з казино, щоб просто подивитися, що їм потрібно і навіщо це потрібно. Я б також не надсилав їм грошей, якби вони не говорили з вами.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт,

Я спілкувався з адміністраторами казино N1. Вони не повідомили мені жодної цінної причини, чому не могли перевести мені гроші на мою кредитну картку (дуже дивно для німецького казино); Мені слід створити електронний гаманець, покласти на мій рахунок невелику суму, переказати її в казино, а потім (теоретично) повернути гроші. Це найбільш підозріло для німецького казино. Яка ваша думка ?


Автоматичний переклад.
3 р. тому

Як можна грати лише з одним OC від цього провайдера ?! Група N1 є найбільшою асоціацією шахрайства всіх часів, оператори злочинці, я б порадив, на щастя, скасувати 40 євро - це не так багато, і тримайтеся подалі від цієї асоціації.

Автоматичний переклад.
3 р. тому


гроші були повернуті мені завдяки Casino Guru.



Автоматичний переклад.
kniwli
3 р. тому

Я дуже радий, що ми змогли допомогти тут, і я також радий, що казино захотіло співпрацювати 🙂


На всяк випадок, якщо хтось захоче розглянути вашу скаргу: https://casino.guru/n1-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-1

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Казино N1 - це повне шахрайство, вони обдурили мене на 60 доларів, і у вас є повідомлення, коли рахунок був перевірений, воно не платить, це шахрайство, і що я не використав бонус і я виграв занадто багато, я вийшов з гру, і я ніколи не зміг увійти знову

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
grego764
2 р. тому

Привіт,

це казино заслужило дуже хорошу репутацію, тому я хотів би дізнатися більше про вашу проблему – якщо можна.

Чи отримали ви електронний лист із поясненням, чому ваші виграші були анульовані або вилучення скасовано?

Чи порушили ви будь-які положення та умови навіть ненавмисно?

Ми могли б допомогти, просто поділіться тим, що сталося.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Ну , я зміг увійти , перше , що вони мені ще не заплатили , вони навіть не надсилають мені сповіщень , вони тільки кажуть мені , що це на розгляді , я не порушував жодної політики , оскільки я не люблю робити що-небудь, щоб заробити, оскільки це пощастило, ваша служба підтримки клієнтів останнє, що ви сказали мені, це написати вам пізніше, це означає, що вони навіть не готові, зверніть увагу: виведення коштів мало зайняти не більше 20 хвилин і пройшло два дні з моменту останнього запиту

Автоматичний переклад.
grego764
2 р. тому

Привіт,

для кращої ідеї ми даємо казино 14 повних днів для продовження платежу. У всякому разі, зазвичай це займає кілька днів, залежно від вибраного вами способу оплати.

Я думаю, вам слід почекати. Будь ласка, чи повністю перевірено ваш обліковий запис?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не знаю, чи ви працюєте на них, але вони злодії, я не знаю, чому ви їх так захищаєте, я зняв їхні розмови та все, що відбувається, їхні відповіді та все, тобто казино, яке платить найдовше. і якщо вам не вистачає вимоги, коли вас заблокують, то ви повинні впадати у відчай, як я бачу, оскільки у вас є гроші на їхній платформі, і вони не хочуть втрачати, я сподіваюся, що ніхто не ввійде, і я готовий віддати все інформацію, необхідну для підтвердження моєї правдивості

Автоматичний переклад.
grego764
2 р. тому

Привіт,

Я не працюю в жодному казино. Я просто люб’язно поінформував вас, що навіть наша команда з розгляду скарг дозволяє казино протягом 14 днів, пов’язаних зі скаргами.

Це не захист, це обмін інформацією. Я думаю, що вам слід подати скаргу, щоб ви побачили, як ми діятимемо.

Зробіть це тут і надайте все, що стосується вашої проблеми:

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Будь ласка, не грайте в n1 і feumzi або в усіх казино Мальти та Кюрасао. Її переслідують за незаконні азартні ігри. Зараз у мене проблеми через казино n1 і richprice.


Не грай .Чекає реклама і навіть ув'язнення

Автоматичний переклад.
omibun6
7 міс. тому

Вибачте за вашу поточну ситуацію. Перегляньте, будь ласка, мою відповідь на іншу вашу публікацію тут .

Автоматичний переклад.
omibun6
7 міс. тому

Привіт, omibun... те, через що я проходжу з цим казино N1, справді огидно. Вони просто не хочуть виплачувати мій виграш і роблять усе, чого не варто робити. Неймовірно, що вони роблять. Ці дурні трюки просто дурні. Я граю багато років, але ніколи не бачив нічого подібного. Вони дійсно шахраї. Це мене так дратує. Проблема в тому, що ми (гравці) завжди програємо, сумно, але факт.

Автоматичний переклад.
lefterismusic
7 міс. тому

Я справді рекомендую вам набратися ще трохи терпіння, якщо це можливо, і подивимося, як буде вирішено вашу скаргу.🙏🤞

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого