Привіт, згідно з тим, що я бачу, ваше відкликання вже схвалено, чи не так? Ми даємо казино 14 днів, щоб виплатити гравцеві, і якщо цього не станеться, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо допомогти.
У будь-якому разі, який спосіб оплати ви використали? Ви намагалися запитати у провайдера, чи є якісь технічні труднощі?
Наберіться терпіння та подивіться, що станеться і чи з’являться гроші на вашому рахунку.
Якщо ні, ми будемо тут, щоб спробувати вам допомогти.
Hi, according to what I can see your withdrawal was already approved right ? We give casinos 14 days to pay out a player and if that doesn't happen, please get in touch and we'll try to help.
Anyway, what payment method did you use ? Did you try to ask the provider if there are any technical difficulties ?
Try to be patient and see what happens and if the money lands in your account.
If not we will be here to try to assist you.
Дякую Яро за інтерес до моєї справи. У зв'язку з цим хочу додати, що я намагався зняти більше місяця. Казино каже, що обробка платежу займає 5 робочих днів, щоб отримати гроші, перший раз це займає близько 10 днів і нічого. Я надсилаю електронний лист для пояснень, вони відповідають із проханням надати виписку з банківського рахунку, щоб перевірити, чи дійсно я не отримав гроші, я надсилаю виписку, яку вони бачать, і повертаю гроші на мій ігровий рахунок, я знову виводжу гроші, як ви бачили на фото, минає 6 днів, і я нічого не отримую, я надсилаю електронний лист, і вони запитують мені за виписку з банківського рахунку... це коло, яке не зникає, замикається. Тепер я попросив — сумніваюся, що вони надішлють — копію банківського переказу, який вони мені зробили, оскільки вони просять у мене виписку з банківського рахунку.
Дякую
вітаю
Франциск
Thanks Jaro for your interest in my case. In this regard I would like to add that I have been trying to withdraw for more than a month. The casino says that from processing the payment it takes 5 working days to get the money, the first time it takes about 10 days and nothing I send an email for explanations they reply asking for a bank statement to see if I really hadn't received the money, I send the statement they see and credit the money back to my gaming account, I make the withdrawal again, as you saw in the photo, 6 days pass and I don't receive anything, I send an email and they ask me for my bank statement... it's a circle that doesn't go away closes. Now I have requested - I doubt they will send it - a copy of the bank transfer they made to me, since they ask me for the bank statement.
Thank you
Greetings
Francis
Grazie Jaro dell’interessamento al mio caso a tal proposito aggiungo che è più di un mese che tento il ritiro . Il casinò dice che dall’elaborazione del pagamento passano 5 giorni lavorativi per avere i soldi, la prima volta passano circa 10 giorni e niente mando una mail per spiegazioni loro rispondono chiedendo un estratto conto per vedere se veramente non avevo ricevuto i soldi, mando estratto conto loro vedono e mi riaccreditano i soldi sul conto di gioco , rifaccio il prelievo ,come hai visto in foto , passano 6 giorni e non ricevo niente mando una mail e loro mi richiedono estratto conto della mia banca…e’un cerchio che non si chiude. Adesso ho richiesto,dubito che lo mandino,copia del bonifico che mi hanno fatto,dato che mi richiedono l’estratto conto.
grazie
saluti
francesco
О, я не знав, що ти так довго чекав.
Отже, ви не думали надсилати нам скаргу , і наша команда спробує вам допомогти?
Я не кажу, що це має працювати на 100%, але принаймні ми спробуємо.
Що стосується їх доказів, я не думаю, що вони надішлють щось подібне, але, можливо, ви мене здивуєте. Це довго чекати, і я не розумію, чого вони ще хочуть, якщо ти вже двічі показав їм, що у тебе нічого немає. У казино так бути не повинно, ви боретеся за свої гроші.
мені шкода
Oh, I didn't know you'd been waiting so long.
So you haven't thought about filing a complaint with us and our team will try to help you ?
I'm not saying it has to work 100%, but at least we'll try.
As far as proof from them, I don't think they'll send anything like that, but maybe you'll surprise me. It's a long wait and I don't understand what more they want when you've already shown them twice that you've got nothing. It shouldn't be like that in casinos, you're fighting for your money.
I'm sorry.
Привіт, я зняв гроші з казино bdmbet, скільки часу знадобиться, поки гроші не будуть на моєму рахунку? Там щось пишуть, щоб я прислала копію за світло, як я заплатила, бо я не одна живу, тому в мене нічого такого немає, а якщо мені гроші не приходять, я йду до полиця для шахрайства
Hello, I withdrew money from the bdmbet casino, how long will it take until I have the money in my account? They write something there that I should send a copy for electricity, how did I pay, because I don't live alone, so I don't have anything like that, and if the money doesn't come to me, I go to the shelf for fraud
Zdravím vybral jsem si peníze z bdmbet kasina jak dlouho bude trvat než peníze budu mít na úctě.?píšou tam něco ze bych měl poslat kopí za elektřinu jak jsem platil jelikož nebydlim sám tak nic takového nemám a pokut mě peníze nepřijdou tak jdu na polici za podvod
Привіт.
Казино просто просить вас надати документи KYC, щоб завершити перевірку. Це звичайна процедура в онлайн-казино, і якщо ви не знаєте або не впевнені в цьому, вам слід зв’язатися з казино та запитати їх про процес перевірки та про те, які документи ви можете надати.
Не соромтеся ставити запитання тут, якщо вам потрібно допомогти з усім цим.
Hello.
The casino simply asks you to provide the KYC documents to complete your verification. It is an usual procedure at online casinos, and if you are not aware or unsure of it, you should contact the casino and ask them everything regarding the verification process and what kind of documents are you able to provide.
Do not hesitate to ask questions here as well if you need to assist with all this.
Правильно, казино - це одне велике шахрайство. Пишуть, що виведення Skrill займає 3 години, я чекаю 20 годин. А оплата нікуди не поділася. Ще написано, що вибір чекає на перевірку. Коли я писав про їхню підтримку, вони повторювали одне й те саме. Що я маю чекати, що це займає до 24 годин. Я здивований, що це казино якимось чином не заблоковано та не розслідується поліцією. І продовжують радісно грабувати людей.
That's right, Casino is one big scam. They write that the Skrill withdrawal takes 3 hours, I've been waiting for 20 hours. And the payment didn't go anywhere. It still says that the selection is waiting for verification. When I wrote about their support, they kept saying the same thing over and over. That I have to wait, that it takes up to 24 hours. I'm surprised this Casino isn't somehow blocked and investigated by the police. And they continue to happily rob people.
Přesně tak, Casino je jeden velký podvod. Píší že výběr na Skrill trvá 3 hodiny, já čekám už 20 hodin. A platba se nikam neposunula. Stále to píše že výběr čeká na ověření. Když jsem psal na tu jejich podporu, tak melou pořád jedno a to samé dokola. Že musím počkat, že to trvá až 24 hodin. Divím se, že toto Casino není nějak zablokováno a nevyšetřuje ho policie. A dál si vesele okrádají lidi.
привіт
Цілком розумію ваше обурення. Я особисто вважаю за доцільне уточнити, що, наприклад, означає переказ як такий і чим він відрізняється від введення запиту.
Думаю, для початку достатньо головного - самого переказу, тобто з моменту схвалення транзакції казино реально може пройти всього кілька годин. На жаль, момент, коли гравець вводить запит, не збігається з моментом, коли казино підтверджує транзакцію.
Я думаю, це те, що ви описуєте.
У той же час я справді не думаю, що неперевірена транзакція обманює людей. Спробуйте трохи заспокоїтися і дати час. Я розумію, що гравці, як правило, мають різні очікування, але я не думаю, що ви описали щось незвичайне чи схоже на шахрайство. Чи правильно я розумію, що перевірка стосується лише транзакції? Отже, ви вже підтвердили свій ігровий обліковий запис?
Hi,
I totally understand your indignation. I personally think it's good to clarify what, for example, a transfer as such means and how it differs from entering a request.
I think that the main thing is enough for a start - the transfer itself, that is, from the moment the casino approves the transaction, it can really only be a few hours. Unfortunately, the moment when the player enters the request is not identical to the moment when the casino confirms the transaction.
I think that's what you're describing.
At the same time, I really don't think an unverified transaction is ripping people off. Try to calm down a bit and give it time. I understand that players tend to have different expectations, but I don't think you described anything out of the ordinary or smack of a scam. Do I understand correctly that the verification only applies to the transaction? So, have you already verified your gaming account, please?
Ahoj,
Celkem chápu Tvé rozhořčení. Já osobně si myslím, že je fajn si ujasnit co znamená například převod jako takový a čím se liší od zadání požadavku.
Myslím, že pro začátek postačí to hlavní - převod sám, tedy od momentu, kdy casino schválí transakci to skutečně může být jen pár hodin. Bohužel moment kdy hráč zadá žádost není identický s momentem, kdy casino transakci potvrdí.
To je podle mě to co popisuješ.
Zároveň si opravdu nemyslím, že neověřená transakce je okrádání lidí. Zkus se trochu uklidnit a dát tomu čas. Já chápu, že hráči mívají jiné očekávání, ale podle mě jsi nepopsal nic, co by nebylo obvyklé nebo zavánělo podvodem. Chápu správně, že to ověřeni se týká jen transakce? Čili, už máš splněné ověření hracího účtu, prosím?
Ну, тепер я прочитав відгуки про це казино і 90% кажуть, що це шахрайство, що з травня чи червня вони не виплатили жодної крони, йдуть лише депозити, так що не зліться на мене, але Я маю право хвилюватися, чи не так? А те, що я не хочу, щоб вони продовжували красти, ви вважаєте це неправильним?
Well, now that I've read the reviews about this Casino and 90% say it's a scam, that since May or June they haven't paid out a single crown, only deposits go, so don't get mad at me, but I'm entitled to be worried, right? And the fact that I don't want them to keep stealing, do you think it's wrong?
No, ono když jsem si teď četl recenze o tomto Casinu a 90% píší že je to podvod že od května nebo června nevyplácí ani korunu, jen vklady jdou, tak se na mě nezlobte, ale to už na obavy nárok mám ne? A to že nechci aby dál okrádali, je podle vás špatně?
привіт
Це має сенс.
Однак те, що ви, напевно, вважаєте оглядами, — це повідомлення на форумі, де ви ніколи не знаєте, як усе вийшло насправді, якщо тільки відповідний гравець не повернеться та не напише результат або не подасть скаргу. Щось дуже подібне стосується оглядів гравців. Що стосується огляду Casino Guru з перевірених джерел, то він виглядає так:
Посилання також має працювати для вас із Чехії: https://kasinoguru-cz.com/bdm-bet-casino-recenze#tab=js-tab-reputation
Звичайно, я розумію, що у вас напевно є своя думка, і на форумі та у відгуках користувачів ви натрапляли на інформацію, яка підтверджує вашу думку. добре
З іншого боку, якщо я беру це з точки зору даних і термінів, які ви згадали, то для шахрайства ще рано.
Те, що хтось не отримує зарплату протягом 24 годин, насправді не є пограбуванням людей, і все. Якщо, звичайно, у вас на руках є докази того, що казино якимось чином грабує гравців, розмова буде виглядати зовсім по-іншому.
Чи можу я дізнатися, як у вас справи з перевіркою?
Hi.
That makes sense.
However, what you probably consider to be reviews are either forum posts, where you never know how it actually turned out, unless the player in question comes back and writes the result or files a complaint. Something very similar then applies to player reviews. As for the review of Casino Guru from proven sources, it looks like this:
The link should also work for you from the Czech Republic: https://kasinoguru-cz.com/bdm-bet-casino-recenze#tab=js-tab-reputation
Of course, I understand that you probably have your own opinion, and on the forum and in user reviews you came across information that confirms your opinion. all right.
On the other hand, if I take it from the point of view of the data and the timeline you mentioned, it is really early for a scam.
The fact that someone doesn't get paid within 24 hours isn't really robbing people, that's all. If, of course, you have evidence in hand that the casino is robbing players somehow, the conversation will look completely different.
May I know how you are doing with the verification please?
Ahoj.
To dává smysl.
Akorát to, co asi považuješ za recenze jsou buď posty na fóru, kde nikdy nevíš jak to ve skutečnosti dopadlo, pokud daný hráč nepřijde nazpět a nenapíše výsledek nebo nezaloží stížnost. Něco velmi podobného potom platí pro hráčské recenze. Co se týče recenze Casino Guru z prokázaných zdrojů, tak ta vypadá následovně:
Měl by Ti z ČR fungovat i link: https://kasinoguru-cz.com/bdm-bet-casino-recenze#tab=js-tab-reputation
Samozřejmě rozumím tomu že asi máš nějaký svůj názor a na fóru a v uživatelských recenzích jsi narazil na informace, které Tě v názoru utvrzují. v pořádku.
Já když to na druhou stranu vezmu z pohledu dat a časové osy kterou jsi uvedl, je na nějaký scam vážně brzy.
To že někdo nedostane do 24 hodin zaplaceno opravdu není okrádání lidí, toť vše. Pokud samozřejmě budeš mít v ruce důkazy, že casino hráče nějak okrádá, bude konverzace vypadat úplně jinak.
Můžu prosím vědět jak jsi na tom s tou verifikací?
Я намагаюся отримати доступ за посиланням, яке ви мені надіслали, але там написано, що це обговорення недоступне в моїй країні
I'm trying to access the link you sent me, but it says that this discussion is not available in my country
Zkouším tam přes tvůj odkaz co jsi mi poslala najet, ale píše mi to že tato diskuze není k zobrazení v me zemi
Ви маєте на увазі, що не можете побачити огляд цього казино? правильно?
Будь ласка, спробуйте це посилання тут і повідомте нам, як у вас вийшло.
You mean you can't see the review of this casino? Right?
Try this link here, please, and let us know how you went.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.