Привіт, згідно з тим, що я бачу, ваше відкликання вже схвалено, чи не так? Ми даємо казино 14 днів, щоб виплатити гравцеві, і якщо цього не станеться, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо допомогти.
У будь-якому разі, який спосіб оплати ви використали? Ви намагалися запитати у провайдера, чи є якісь технічні труднощі?
Наберіться терпіння та подивіться, що станеться і чи з’являться гроші на вашому рахунку.
Якщо ні, ми будемо тут, щоб спробувати вам допомогти.
Hi, according to what I can see your withdrawal was already approved right ? We give casinos 14 days to pay out a player and if that doesn't happen, please get in touch and we'll try to help.
Anyway, what payment method did you use ? Did you try to ask the provider if there are any technical difficulties ?
Try to be patient and see what happens and if the money lands in your account.
If not we will be here to try to assist you.
Дякую Яро за інтерес до моєї справи. У зв'язку з цим хочу додати, що я намагався зняти більше місяця. Казино каже, що обробка платежу займає 5 робочих днів, щоб отримати гроші, перший раз це займає близько 10 днів і нічого. Я надсилаю електронний лист для пояснень, вони відповідають із проханням надати виписку з банківського рахунку, щоб перевірити, чи дійсно я не отримав гроші, я надсилаю виписку, яку вони бачать, і повертаю гроші на мій ігровий рахунок, я знову виводжу гроші, як ви бачили на фото, минає 6 днів, і я нічого не отримую, я надсилаю електронний лист, і вони запитують мені за виписку з банківського рахунку... це коло, яке не зникає, замикається. Тепер я попросив — сумніваюся, що вони надішлють — копію банківського переказу, який вони мені зробили, оскільки вони просять у мене виписку з банківського рахунку.
Дякую
вітаю
Франциск
Thanks Jaro for your interest in my case. In this regard I would like to add that I have been trying to withdraw for more than a month. The casino says that from processing the payment it takes 5 working days to get the money, the first time it takes about 10 days and nothing I send an email for explanations they reply asking for a bank statement to see if I really hadn't received the money, I send the statement they see and credit the money back to my gaming account, I make the withdrawal again, as you saw in the photo, 6 days pass and I don't receive anything, I send an email and they ask me for my bank statement... it's a circle that doesn't go away closes. Now I have requested - I doubt they will send it - a copy of the bank transfer they made to me, since they ask me for the bank statement.
Thank you
Greetings
Francis
Grazie Jaro dell’interessamento al mio caso a tal proposito aggiungo che è più di un mese che tento il ritiro . Il casinò dice che dall’elaborazione del pagamento passano 5 giorni lavorativi per avere i soldi, la prima volta passano circa 10 giorni e niente mando una mail per spiegazioni loro rispondono chiedendo un estratto conto per vedere se veramente non avevo ricevuto i soldi, mando estratto conto loro vedono e mi riaccreditano i soldi sul conto di gioco , rifaccio il prelievo ,come hai visto in foto , passano 6 giorni e non ricevo niente mando una mail e loro mi richiedono estratto conto della mia banca…e’un cerchio che non si chiude. Adesso ho richiesto,dubito che lo mandino,copia del bonifico che mi hanno fatto,dato che mi richiedono l’estratto conto.
grazie
saluti
francesco
О, я не знав, що ти так довго чекав.
Отже, ви не думали надсилати нам скаргу , і наша команда спробує вам допомогти?
Я не кажу, що це має працювати на 100%, але принаймні ми спробуємо.
Що стосується їх доказів, я не думаю, що вони надішлють щось подібне, але, можливо, ви мене здивуєте. Це довго чекати, і я не розумію, чого вони ще хочуть, якщо ти вже двічі показав їм, що у тебе нічого немає. У казино так бути не повинно, ви боретеся за свої гроші.
мені шкода
Oh, I didn't know you'd been waiting so long.
So you haven't thought about filing a complaint with us and our team will try to help you ?
I'm not saying it has to work 100%, but at least we'll try.
As far as proof from them, I don't think they'll send anything like that, but maybe you'll surprise me. It's a long wait and I don't understand what more they want when you've already shown them twice that you've got nothing. It shouldn't be like that in casinos, you're fighting for your money.
I'm sorry.
Привіт, я зняв гроші з казино bdmbet, скільки часу знадобиться, поки гроші не будуть на моєму рахунку? Там щось пишуть, щоб я прислала копію за світло, як я заплатила, бо я не одна живу, тому в мене нічого такого немає, а якщо мені гроші не приходять, я йду до полиця для шахрайства
Hello, I withdrew money from the bdmbet casino, how long will it take until I have the money in my account? They write something there that I should send a copy for electricity, how did I pay, because I don't live alone, so I don't have anything like that, and if the money doesn't come to me, I go to the shelf for fraud
Zdravím vybral jsem si peníze z bdmbet kasina jak dlouho bude trvat než peníze budu mít na úctě.?píšou tam něco ze bych měl poslat kopí za elektřinu jak jsem platil jelikož nebydlim sám tak nic takového nemám a pokut mě peníze nepřijdou tak jdu na polici za podvod
Привіт.
Казино просто просить вас надати документи KYC, щоб завершити перевірку. Це звичайна процедура в онлайн-казино, і якщо ви не знаєте або не впевнені в цьому, вам слід зв’язатися з казино та запитати їх про процес перевірки та про те, які документи ви можете надати.
Не соромтеся ставити запитання тут, якщо вам потрібно допомогти з усім цим.
Hello.
The casino simply asks you to provide the KYC documents to complete your verification. It is an usual procedure at online casinos, and if you are not aware or unsure of it, you should contact the casino and ask them everything regarding the verification process and what kind of documents are you able to provide.
Do not hesitate to ask questions here as well if you need to assist with all this.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.