ФорумОбговорення скаргШахрайство казино Bdmbet

Шахрайство казино Bdmbet

4 міс. тому від pirozzo70
|
1730 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
4 міс. тому

Це казино не виплачує незіграні виграші bdmbet є шахрайством

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file Шість днів не приходять гроші, навіть на листи не відповідають

Автоматичний переклад.
pirozzo70
4 міс. тому

Привіт, згідно з тим, що я бачу, ваше відкликання вже схвалено, чи не так? Ми даємо казино 14 днів, щоб виплатити гравцеві, і якщо цього не станеться, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо допомогти.

У будь-якому разі, який спосіб оплати ви використали? Ви намагалися запитати у провайдера, чи є якісь технічні труднощі?

Наберіться терпіння та подивіться, що станеться і чи з’являться гроші на вашому рахунку.

Якщо ні, ми будемо тут, щоб спробувати вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Дякую Яро за інтерес до моєї справи. У зв'язку з цим хочу додати, що я намагався зняти більше місяця. Казино каже, що обробка платежу займає 5 робочих днів, щоб отримати гроші, перший раз це займає близько 10 днів і нічого. Я надсилаю електронний лист для пояснень, вони відповідають із проханням надати виписку з банківського рахунку, щоб перевірити, чи дійсно я не отримав гроші, я надсилаю виписку, яку вони бачать, і повертаю гроші на мій ігровий рахунок, я знову виводжу гроші, як ви бачили на фото, минає 6 днів, і я нічого не отримую, я надсилаю електронний лист, і вони запитують мені за виписку з банківського рахунку... це коло, яке не зникає, замикається. Тепер я попросив — сумніваюся, що вони надішлють — копію банківського переказу, який вони мені зробили, оскільки вони просять у мене виписку з банківського рахунку.

Дякую

вітаю

Франциск

Автоматичний переклад.
pirozzo70
4 міс. тому

О, я не знав, що ти так довго чекав.

Отже, ви не думали надсилати нам скаргу , і наша команда спробує вам допомогти?

Я не кажу, що це має працювати на 100%, але принаймні ми спробуємо.

Що стосується їх доказів, я не думаю, що вони надішлють щось подібне, але, можливо, ви мене здивуєте. Це довго чекати, і я не розумію, чого вони ще хочуть, якщо ти вже двічі показав їм, що у тебе нічого немає. У казино так бути не повинно, ви боретеся за свої гроші.

мені шкода

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт, я зняв гроші з казино bdmbet, скільки часу знадобиться, поки гроші не будуть на моєму рахунку? Там щось пишуть, щоб я прислала копію за світло, як я заплатила, бо я не одна живу, тому в мене нічого такого немає, а якщо мені гроші не приходять, я йду до полиця для шахрайства

Автоматичний переклад.
wtx9cp5n4d
2 міс. тому

Привіт.

Казино просто просить вас надати документи KYC, щоб завершити перевірку. Це звичайна процедура в онлайн-казино, і якщо ви не знаєте або не впевнені в цьому, вам слід зв’язатися з казино та запитати їх про процес перевірки та про те, які документи ви можете надати.

Не соромтеся ставити запитання тут, якщо вам потрібно допомогти з усім цим.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого