Це дуже довго розповідати, але мене явно обірвали. Чи можна повідомити про ці компанії? Або це марно витрачає час?
It is very long to tell but I have clearly been ripped off Is it possible to report these companies? Or is doing this wasting time?
Es muy largo de contar pero me han estafado claramente. Es posible denunciar a estas empresas? O hacer esto es perder el tiempo?
Ви можете почати з подання скарги на нашому веб-сайті. Ви можете зробити це тут:
https://casino.guru/complaints/create
Я бачу, як казино спілкується з нами і вирішує майже кожну скаргу, подану проти них, тому вам слід спробувати 🙂
You can start by submitting a complaint on our website. You can do so here:
https://casino.guru/complaints/create
I can see the casino communicates with us and solved almost every complaint submitted against them so you should give it a try 🙂
Привіт знову.
Бувало, що я став новим клієнтом, і кажуть, що я прийняв бонус на спортивні ставки, і це неправда. Я вкладаю гроші, щоб грати в казино. Я ввів гроші таким чином:
100chf
100chf
200ч
200ч
У перших 3 записах я втратив гроші, а з четвертого почав заробляти гроші. Коли я досягнув цифри 6500 фунтів стерлінгів, я зрозумів, що мої гроші, які раніше з'являлися в реальних грошах, вони передавали їх мені як бонусні гроші, і я клянусь Богом, що вони ніколи не давали мені грошей і я ніколи не грав жодного бонусу. Коли я зрозумів, що зв’язався зі службою обслуговування клієнтів, і вони сказали мені, що я маю активний бонус і, щоб витратити свої бонусні гроші на реальні гроші, я повинен робити спортивні ставки вартістю 1000 кВт. Гаразд ... я думав ... це буде легко, тому що я маю 6500 фунтів стерлінгів. Коли я заповнив планку, до кінця залишилось лише 300 кВт, мені заборонені ставки на спорт. Я розмовляю зі службою обслуговування клієнтів, і вони повідомляють мені, що вони заблокували мої ставки, оскільки я робив ставки на високі ліміти, і вони мають право блокувати та розблокувати.
Гаразд, я придумую ідею робити низькі ставки, щоб перевірити, чи зможу я перемогти їхню систему, яка мене заблокувала, бо я мав лише тиждень, щоб розблокувати бонус і витратити свої гроші на реальні гроші, але тоді вони заблокували мої ставки ні я міг заповнити бонус !!!! Гаразд ... Мені пощастило, що система дозволяє мені робити ставки 5chf, тому я роблю 400chf за 5chf ставки. Поки ставки завершуються, я продовжую грати в казино, і я доходжу до цифри 9500 фунтів стерлінгів. Я повертаюся, щоб покинути казино, і чекаю завершення бонусу. Що сталося в кінці??? Що бонус був завершений, але вони дали мені лише 500 фунтів стерлінгів, стверджуючи, що за умовами бонусу вони можуть виплатити лише максимальну суму в 5 разів бонусу. Вони повинні дати мені 100 кВт, щоб вони могли заплатити мені максимум 500 кВт. У мене було 9500 кВт, тому вони вкрали 9000 кВт з мого обличчя. Я не знаю, чи є ці зловживаючі правила бонусів законними, але найголовніше з усіх полягає в тому, що Я НЕ БУЛИ БІЗ БОНУСІВ. Я завжди грав зі своїми грошима, і кожного разу, коли вводив гроші, я клав справжні гроші. Я розмовляв з ними та просив пояснень, і ТІЛЬКИ хочу, щоб вони показали мені, коли вони дали мені бонус, оскільки він не відображається в моїй системі ставок чи транзакцій. Вони кажуть мені, що в їхній астемі це виглядає, але це брехня, тому що одного разу людина там сказала мені годину і хвилину, а інший працівник сказав мені іншу, тому вони мені брешуть. Я попросив їх зробити мені скріншот того, що вони бачать, але вони кажуть мені, що надсилати знімок екрана заборонено. Я справді збираюся повідомити про них. Вони в мене вкрали 9000 крон.
Hello again.
It happened that I became a new customer and they say that I accepted the sports betting bonus and it is not true. I put in money to play the casino. I entered money this way:
100chf
100chf
200chf
200chf
In the first 3 entries I lost money and from the fourth entry I started to earn money. When I reached the figure of 6,500chf I realized that my money that previously appeared in real money they had passed it to me as bonus money and I swear to God they never gave me money and I never played any bonus. When I realized that I contacted customer service and they told me that I have an active bonus and to spend my bonus money to real money I have to place sports bets worth 1000chf. Ok ... I thought ... it will be easy because I have 6,500chf. When I have filled the bar, there is only 300chf left to finish, I am blocked from sports bets. I speak with customer service and they tell me that they have blocked my bets because I was betting high limits and they have the right to block and unblock.
Ok I come up with the idea of making low bets to see if I could beat their system that had blocked me because I only had a week to be able to unlock the bonus and spend my money to real money but they had blocked my bets then no I could complete the bonus !!!! Ok ... I'm lucky that the system lets me make 5chf bets so I make 400chf in 5chf bets. While the bets are being completed I keep playing the casino and I get to the figure of 9,500chf. I return to leave the casino and wait for the bonus to complete. What happened in the end??? That the bonus was completed but they only gave me 500chf arguing that under the conditions of the bonus they can only pay the maximum amount of 5 times the bonus. They are supposed to give me 100chf so they can pay me a maximum of 500chf. I had 9,500chf so they stole 9,000chf from my face. I don't know if these abusive bonus rules are legal, but the most important thing of all is that I WAS NOT GIVEN ANY BONUSES. I always played with my money and every time I entered money I put real money. I have spoken with them and asked for explanations and I ONLY want them to show me when they gave me the bonus because it does not appear in my betting or transaction system. They tell me that in their asstema it appears but IT IS A LIE because once a person there told me an hour and a minute and another worker told me another so they are lying to me. I have asked them please to make me a screenshot of what they see but they tell me that it is forbidden to send a screenshot. I'm really going to report them. They have stolen 9,000chf from me.
Hola de nuevo.
Ha pasado que me hice nuevo cliente y ellos dicen que yo acepté el bono de apuestas deportivas y no es verdad. Yo ingresé dinero para jugar al casino. Ingresé dinero de esta manera:
100chf
100chf
200chf
200chf
En los primeros 3 ingresos perdí dinero y a partir del cuarto ingreso empecé a ganar dinero. Cuando llegué a la cifra de 6.500chf me di cuenta que mi dinero que antes aparecia en dinero real ellos me lo habian pasado a dinero de bonus y juro por Dios que nunca me regalaron dinero y nunca jugué ningun bono. Cuando me di cuenta de eso me puse en contacto con atencion al cliente y me dicen que tengo un bono activo y para pasar mi dinero de bonus a dinero real debo hacer apuestas deportivas por valor de 1000chf. Ok...pensé...sera facil porque tengo 6.500chf. Cuando he llenado la barra que queda solamente 300chf para terminar me bloquean las apuestas deportivas. Hablo con atencion al cliente y me dicen que me han bloqueado las apuestas porque estaba apostando limites altos y ellos tienen derecho de bloquear y desbloquear.
Ok se me ocurre la idea de hacer apuestas bajas a ver si yo podia ganarle al sistema de ellos que me habian bloqueado porque solo tenia una semana para poder desbloquear el bono y pasar mi dinero a dinero real pero ellos me habian bloqueado las apuestas entonces no podia completar el bono!!!! Ok...tengo la suerte que el sistema me deja hacer apuestas de 5chf asi que hago 400chf en apuestas de 5chf. Mientras las apuestas se completan sigo jugando al casino y llego a la cifra de 9.500chf. Vuelvo a dejar el casino y esperar que termine el bono de completarse. Que pasó al final??? Que se completó el bono pero solo me dieron 500chf argumentando que en las condiciones del bono solo pueden pagar la cifra maxima de 5 veces el bono. Se supone que ellos me regalaron 100chf entonces maximo me pueden pagar 500chf. Yo tenia 9.500chf asi que me robaron en mi cara 9.000chf. Yo no se si es legal esas reglas abusivas de lo del bono pero lo mas importante de todo es que NO ME REGALARON NINGUN BONO. siempre jugué con mi dinero y cada vez que ingresé dinero ponia dinero real. He hablado con ellos y he pedido explicaciones y SOLAMENTE quiero que me muestren en que momento me regalaron el bono porque en mi sistema de apuestas o transacciones no aparece. Ellos me dicen que en el asstema de ellos aparece pero ES MENTIRA porque una vez una persona de allí me dijo una hora y minuto y otro trabajador me dijo otra asi que me estan mintiendo. Les he pedido por favor que me hagan un screenshot de lo que ellos ven pero me dicen que esta prohibido enviar screenshot. Realmente los voy a denunciar. Me han ROBADO 9.000chf.
Відповідно до того, що я тут читаю від вас, ви дійсно повинні спробувати створити скаргу, як я радив раніше. Проблема полягає в тому, що ми насправді не розглядаємо скарги, пов’язані зі ставками на спорт, тому спробуйте написати у своїй скарзі, що казино стверджувало, що ви прийняли бонус на спортивні ставки (чого ви не робили), а потім вас змусили робити ставки на спорт.
Було б дуже здорово побачити деякі докази з казино, які показують, чи справді ви отримали якийсь бонус на спортивні ставки чи ні.
According to what I'm reading here from you, you should really try to create the complaint as I advised before. The problem is that we don't really deal with complaints related to sports betting so try to write into your complaint that the casino claimed you accepted a sports betting bonus (which you didn't) and then you were forced to bet on sports.
It would be really great to see some evidence from the casino showing if you really got some sports betting bonus or not.
Дякую за вашу відповідь.
Вони кажуть мені: що він повинен з'явитися для мене в тій частині, де написано бонус, але не схоже, що я отримав цей бонус, і вони не хочуть робити мені скріншот того, що з'являється на їх екрані. Я переконаний, що їм нічого не здається, тому що вони повідомили мені 2 різні дати та часи з моменту, коли я отримав ваучер, тож вони брешуть. Вони нічого не бачать на екрані, просто ТАМУ ЩО НЕ ДАЛИ МНЕ БОНУСУ. У мене є ставки, які я робив у казино, і коли підраховуєш вкладені / зроблені / зроблені / виграні гроші, ти бачиш лише мої гроші, які я вніс.
Thanks for your answer.
They tell me: that it has to appear for me in the part where it says bonus but it does not appear that I have obtained that bonus and they do not want to make me a screenshot of what appears on their screen. I am convinced that nothing appears to them because they have told me 2 different dates and times from when I got the voucher so they are lying. They are not seeing anything on the screen, simply BECAUSE THEY DIDN'T GIVE ME THE BONUS. I have the bets that I made in the casino and when you count the money invested / bet / won, you only see my money that I deposited.
Gracias por tu respuesta.
Ellos me dicen: que a mi me tiene que aparecer en la parte donde pone bonus pero no aparece que yo haya obtenido ese bono y ellos no me quieren hacer ek screenshot de lo que le aparece en la pantalla de ellos. Yo estoy convencido que no les aparece nada porque ellos me han dicho 2 fechas y hora distinta de cuando yo obtuve el bono asi que ellos estan mintiendo. No estan viendo nada en la pantalla, simplemente PORQUE NO ME DIERON EL BONO. tengo las apuestas que yo hice en el casino y cuando cuentas el dinero invertido/apostado/ganado solamente se ve mi dinero que yo ingresé.
Я не розумію закону, але логічно, що якби вони дали мені цей бонус, коли я роблю перший депозит у розмірі 100 кВт, вони дають мені 100 бонусів, і я витрачаю свої гроші та бонусні гроші, коли отримую інший дохід, оскільки він має продовжувати рахувати до бонусу? Чи ти розумієш, що я маю на увазі? Я ніколи цього не бачив і не знаю, чи це законно. Це нові гроші, які я вкладаю, так чому, блядь, це повинно враховувати якісь бонуси? Чи ти розумієш, що я маю на увазі?
I do not understand the law but it is logical that if they had given me that bonus, when I make the first deposit of 100chf they give me the 100chf bonus and I spend my money and the bonus money when I make another income because it has to continue to count towards the bonus? Do you understand what I mean? I've never seen that and I don't know if it's legal. It's new money that I put in so why the fuck does it have to count towards any bonuses? Do you understand what I mean?
Yo no entiendo de leyes pero es logico que en el caso que ellos me lo hubieran dado ese bono, cuando yo hago el primer ingreso de 100chf ellos me regalan el bono de 100chf y yo me gasto mi dinero y el dinero del bono cuando realizo otro ingreso porque tiene que seguir contando para el bono? Tu entiendes a que me refiero? Eso no lo he visto jamas y no se si es legal. Es dinero nuevo que yo ingreso entonces porque mierdas tiene que contar para ningun bono? Entiendes a que me refiero?
Тому я порадив подати скаргу. Якщо вони відмовляться показати вам докази, вони можуть виявити бажання показати їх нам. Якщо вони взагалі не мають доказів, то, звичайно, нічого показувати, і ти маєш рацію.
That's why I advised you to submit the complaint. If they refuse to show the evidence to you, then they might be willing to show it to us. If they don't have the evidence at all, then of course, there's nothing to show and you're right.
Дякую за вашу відповідь. Знаючи, що вони шахраї, чи вважаєте ви, що вони можуть маніпулювати доказами? Гаразд, я збираюся повідомити про них, де я можу це зробити? Я не знаю, куди йти.
Дякую.
Thanks for your answer. Knowing that they are scammers, do you think they could manipulate evidence? Ok, I'm going to report them, where can I do it? I don't know where to go.
Thanks.
Gracias por tu respuesta. Sabiendo que ellos son unos estafadores tu crees que ellos podrian manipular pruebas? Ok, los voy a denunciar, donde puedo hacerlo? No se donde dirigirme.
Gracias.
Ви можете подати звіт прямо тут:
https://de.casino.guru/beschwerden/einreichen/1
Оскільки сьогодні п’ятниця, дайте нашій команді даних кілька днів для її обробки, але вона обов’язково повинна відповісти на початку наступного тижня, якщо ви подасте її сьогодні.
Раніше з нами вже траплялося, що казино маніпулювало доказами, але це дуже рідко. Як я вже згадував раніше, казино спілкується, і вони завжди намагаються вирішити будь-яку скаргу, яка надходить проти них, тому я вірю, що ми зможемо допомогти.
Крім того, спробуйте описати, що ви грали в ігри казино, а потім казино заявляло, що вони дали вам бонус на спортивні ставки. В іншому випадку справу буде відхилено лише тому, що вона пов’язана зі ставками на спорт, але не з іграми в казино. Я вважаю, що це пов’язано з обома, тож є причина цим займатися.
You can file the report right here:
https://de.casino.guru/beschwerden/einreichen/1
Since it's Friday, please, give our Data team few days to process it, but they should definitely reply at the beginning of the next week if you submit it today.
It already happened to us before that a casino manipulated the evidence, but it's very rare. As I already mentioned before, the casino communicates and they always try to deal with any complaint that is submitted against them so I believe we'll be able to help.
Also, please try to describe that you played the casino games and then the casino claimed they gave you the sports betting bonus. Otherwise the case would be rejected only because it's related to sports betting, but not to casino games. I believe it's related to both so there's a reason to deal with it.
Я також. Чортові шахраї, ублюдки. Ала 600 євро плюс 50, що змусило мене вносити депозити в криптовалюти відповідно до їх збирання. Стягнути так. Тримай більше. Це ганьба
Me too. Fucking scammers motherfuckers. Ala 600 euros plus 50 that forced me to deposit in cryptocurrencies according to them to collect. Charge yes. Keep more. It is a shame
A mi tambien. Putos estafadores hijos de puta. Ala 600 euros mas 50 que me obligaron a depositar en cryptomonedas segun ellos para cobrar. Cobrar si. Quedarse con mas. Es una verguenza
Привіт, з того, що я бачу, я не єдиний, я знімаю картку, і вони говорять мені, що я більше не можу виводити цей спосіб, після того, як я заходжу в BNB (криптовалюта), я здійснюю 4 виведення коштів, і вони повідомляють мені, що провайдер має проблеми з входом у BTC І вони дозволяють мені, і тепер з BTC вони не отримують жодного доходу, на що мені відповідають завтра ... Ви можете увійти будь -яким методом, але я не можу вийти жодним ... Я боюся, що вони мене обдурили.
Hello, from what I see I am not the only one, I withdraw by card and they tell me that I can no longer withdraw by that method, after I enter BNB (cryptocurrency), I make 4 withdrawals and they tell me that the provider has problems entering BTC And they enable me and now with BTC they do not make any income that they answer me tomorrow ... You can enter with any method but I cannot withdraw with any ... I am afraid that they have deceived me.
Hola, por lo que veo no soy el único, retiro por tarjeta y me dicen que ya no se puede retirar más por ese método, luego que ingrese BNB (criptomoneda), hago 4 retiros y me dicen que el proveedor tiene problemas que ingrese BTC y me lo habilitan y ya con BTC no me hacen ningún ingreso que mañana me contestan... Puedes ingresar con cualquier método pero no puedo retirar con ninguno... Me temo que me han engañado.
Вони просто сказали мені, що якщо я боюся втратити свої кошти, вони можуть заблокувати мої кошти, щоб я не втратив їх ... поки проблема вирішена ...
They just told me that if I am afraid of losing my funds they can block my funds so that I do not lose them ... while the problem is solved ...
Me acaban de decir que si tengo miedo de perder mis fondos me pueden bloquear mis fondos para que no los pierda... mientras se soluciona el problema...
Ну, ні, я навіть не можу навіть увійти в обліковий запис, тому боюся, що вони збережуть все
Well, no, I can't even enter the account anymore, so I'm afraid they're going to keep everything
Pues no yo ya no puedo ni entrar en la cuenta asi que me temo que se van a quedar con todo
Я кажу, що якщо ми всі однакові, і вони змусять вас внести депозит іншим способом оплати, а потім не дозволять вам зняти кошти, що можна зробити? Звіт? Вони можуть стверджувати багато речей, але це не повинно бути правдою, вони мені нічого не дали
I say that if we are all the same and they force you to deposit in another payment method to withdraw and then they do not let you withdraw, what can be done? Report? They can allege many things but it does not have to be true, they have not given me any proof of anything
Digo yo que si todos estamos igual y te obligan a depositar en otro metodo de pago para poder retirar y luego no te dejan retirar que se puede hacer? Denunciar? Ellos puede alegar muchas cosas pero es que no tiene por que ser cierto a mi no me han dado ninguna prueba de nada
Яка є альтернатива? Чи можна десь подати претензію або що можна зробити? Соромно все це ...
What alternative is there? Can a claim be made somewhere or what can be done? It's a shame all this ...
Qué alternativa hay? Se puede poner alguna reclamación en algún lado o qué se puede hacer? Es una vergüenza todo esto...
Мені здається, що вони збираються вкрасти всі наші гроші, і вуаля вони стверджуватимуть, що у вас є два рахунки тощо, тощо ... архаїчна система реєстру, я думаю, що вони роблять це навмисно, тому більшість не пам'ятає, чи є у них рахунок телефону, введіть з електронною поштою, і вони мають виправдання тримати свої гроші.
It seems to me that they are going to steal all our money and voila they will claim that you have two accounts etc etc ... archaic system the registry I think they do it on purpose so most do not remember if they have an account with the phone, enter with the email and so they have an excuse to keep their money.
A mi me parece que nos van a robar todo nuestro dinero y listo ellos alegaran que tienes dos cuentas etc etc… sistema arcaico el de registro yo creo que lo hacen aposta asi la mayoria no se acuerda si tiene cuenta con el tlfn entra con el email y asi tienen excusa para quedarse con su dinero.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.