ГоловнаФорумОбговорення скаргЩо відбувається?

Що відбувається?

3 р. тому від Ned2908
|
4 153 переглядів 1 відповідь |
|
3 р. тому

Привіт.

Майте відкриту скаргу на WestCasino. Таймер більше 3 днів закінчився ... Юзеф не відповідає на мої електронні листи ... Протягом 3 днів надсилав також електронну пошту для підтримки ... Також будь-яка відповідь .... Що відбувається ?????

Автоматичний переклад.
Ned2908
3 р. тому

Привіт Ned2908, як я бачу, скарга дійшла висновку, і вона була оновлена 4 години тому Юзефом.

Чи не були б ви такими добрими і перевірили б це, будь ласка?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого