ФорумОбговорення скаргRocket casino скасовано виведення

Rocket casino скасовано виведення

2 р. тому від woodbine777
|
2570 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Раніше вони надсилали мені гроші. У цьому випадку вони дійсно скасували моє виведення, оскільки я хочу отримати велику кількість інформації, яку я не можу надати їм вчасно. Я хочу свої гроші, і я хочу їх зараз це крадіжка. Я прикріплю допис або копія того, що вони мені надіслали, абсолютно прийнятна і неправильна

що тепер раптом вони затримують мої гроші, коли ми повертаємо мені, пам’ятаючи, що я втратив з ними в 10 разів більше суми невеликого зняття $300, чому вони повідомляли б вам про це раніше мене вимагаючи зняття, лише коли я попросив повернути гроші, вони довільно придумали цю нісенітницю





Ваше виведення 300 CAD скасовано.

Причина скасування:


Відповідно до наших ліцензійних вимог, усі способи оплати, зареєстровані в обліковому записі, мають бути перевірені.

Щоб продовжити виконання запиту на виведення коштів, завантажте підтвердження депозиту для всіх способів оплати, які використовуються для депозиту.

Будь ласка, зверніть увагу, що підтвердження депозиту має вказувати на транзакцію, ваше ім’я та номер банківського рахунку.



Щоб підтвердити право власності на кредитну картку, надайте нам зображення передньої та зворотної сторони кредитної картки, за допомогою якої ви внесли депозит на свій рахунок.



Зверніть увагу, що на наданій фотографії банківської картки можна побачити лише перші 6 і останні 4 цифри. CVC і CVV повинні бути покриті. Будь ласка, переконайтеся, що картки підписані.


Якщо у вас є додаткові запитання, будь ласка



Автоматичний переклад.
woodbine777
2 р. тому

Здравствуйте,

чи могли ви надати їм ці потрібні файли, будь ласка?

Ви говорите про Rocket Casino , будь ласка? Я бачу, що там доступна лише оплата через Trustly, тому я не впевнений, чи правий я зараз.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ні, я не зміг надати інформацію, оскільки деякі Acct були закриті, а збір усіх документів займає багато часу. Тим часом запитали мій баланс у розмірі 500

щоб знову вивести гроші та скасувати ще раз, не відповідаючи на БУДЬ-ЯКІ з моїх електронних листів, запитань та/або проблем. А також нагадати їм, що вони надіслали мені 1/200 раніше без цих обручів.


Автоматичний переклад.
woodbine777
2 р. тому

Мені просто спало на думку: перший платіж без жодних обручів, про який ви згадували, був тим самим способом оплати, що й останній? Тому що якщо ви переходите на інший спосіб оплати, зазвичай казино має підтвердити.

Я не кажу, що розумію всю проблему, з якою ви тут стикаєтеся, просто зараз думаю вголос.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт всім!

Юлія з Casino Rocket тут.

Шановний woodbine777!

Сподіваюся, ви добре почуваєтеся, отримавши цю відповідь. Дякуємо, що знайшли час, щоб повідомити нам про свій досвід зняття коштів. Ми цінуємо клієнтів, які повідомляють нам, коли щось потрібно покращити.

Ми намагаємося зробити ігри легкими та приємними для наших клієнтів, і ми підтримуємо наш продукт і послуги, які ми надаємо, за дуже високими стандартами. Щоб ми краще розуміли, що сталося під час вашої спроби вивести, ми попросимо вас надати інформацію про ваш обліковий запис Rocket (тобто зареєстрована адреса електронної пошти).

Ви можете бути впевнені, що ми розглянемо вирішення вашої проблеми з максимальною ретельністю. Немає нічого важливішого, ніж повернути вашу довіру та надати вам найкращий досвід для клієнтів та ігор, якого ви від нас очікували.

З повагою,

Управління казино Rocket

Автоматичний переклад.
Casino Rocket
2 р. тому

Привіт Юлія,

дякуємо, що зв'язалися з нами тут.

Просто нагадуємо: будь ласка, скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви писали, не отримає сповіщення.

woodbine777 в цьому випадку.

Дякую 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Економте свої гроші. тому що немає виведення готівки.

Автоматичний переклад.
nestlife
7 міс. тому

Привіт, у вас ще є кошти в казино? Я помітив, що казино зараз закрито, тому, я думаю, гравці більше не можуть туди потрапити. file

Що з тобою трапилось ? Я вважаю, що це був не приємний досвід.


Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Казино все ще працює. Я закрив свій обліковий запис лише кілька днів тому

Автоматичний переклад.
nestlife
7 міс. тому

Хм, ти правий. Я змінив положення слів і шукав Rocket Casino, яке, звичайно, відрізняється від того, про яке ми говоримо.

Однак чи закрили ви свій рахунок у казино, оскільки витратили всі свої кошти після того, як казино не захотіло виплачувати вам гроші? Я припускаю, що у вас не залишилося грошей, чи не так?

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

так, я виграв 25000 доларів США з депозиту в 200 доларів. Зауважте, це було після 9-місячної серії програшів, коли я навіть не міг отримати виграш, який перевищував мій депозит. коли вони продовжували відмовляти моїм документам kyc, я звернувся до того, що це сайт шахраїв, і я ніколи не отримував від них гроші. документи, які я надав, були більш ніж достатніми для KYC у минулому, оскільки я використовував їх для інших перевірок KYC. Зрештою, на жаль, я поставив 25000 доларів і пішов геть.



Автоматичний переклад.
nestlife
7 міс. тому

О, я ненавиджу це бачити. Я вважаю, що 25 тисяч – це забагато. Якщо можна запитати, яка була проблема з вашими документами? Ви не думали про те, щоб подати скаргу, коли потрапили в цю ситуацію?

У будь-якому випадку, якщо щось подібне станеться з вами в майбутньому, ви можете повідомити про це нам, і ми постараємося вам допомогти.

Сподіваюся, ви більше не підете подібним шляхом і отримаєте лише позитивний досвід. Бажаю тобі всього найкращого.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

На жаль, тоді я не знав про цей сайт. Я був такий засмучений і злий. Дуже важко знайти надійне казино, яке дозволить вам грати як австралієць.

Автоматичний переклад.
nestlife
6 міс. тому

Я вам співчуваю, тому що можу уявити, як важко знайти казино, яке б задовольнило все, що вам потрібно, і особливо те, яке було б чесним. Сподіваюся, ваш вибір у майбутньому буде кращим і вам пощастить. Я дуже тобі цього бажаю.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого