ФорумОбговорення скаргRich Casino щойно закрив мій рахунок, вигравши понад 1200 євро.

Rich Casino щойно закрив мій рахунок, вигравши понад 1200 євро.

4 р. тому від Katta2020
|
4553 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
4 р. тому

Вчора ввечері я виграв близько 1700 Євро усього в Rich Casino. Я зіграв деякі з них і перевірив способи виплат відьми, які вони мають, для зняття коштів тощо. І мій рахунок був раптово закритий. тоді в ньому було принаймні понад 1200 євро. Wtf ??? Я зв’язався з ними, і після трьох електронних листів вони відповіли:


"Здравствуйте,


Дякуємо, що зв’язалися з нами.


Ми розглянули ваш обліковий запис і хочемо повідомити, що його було закрито через кілька невідповідностей, виявлених у ньому. Будь ласка, зверніть увагу, що це рішення є безповоротним.


Бажаємо тобі найкращого успіху в майбутньому ".


Що??? Я злий.



Автоматичний переклад.
Katta2020
4 р. тому

Хм, я розумію, що ви могли порушити деякі правила, але з іншого боку, вони не можуть розраховувати, що ви залишите їм 1200 євро лише тому, що вони кажуть вам, що "він був закритий через кілька невідповідностей".

Я повністю впевнений, що якщо ви зв’яжетеся з ними та попросите бути більш конкретними, вони не скажуть вам більше. У цьому випадку ви можете подати скаргу тут, і ми спробуємо допомогти. https://casino.guru/complaints


Автоматичний переклад.
4 р. тому

Привіт, Даніель, і дякую за відповідь. Я не порушив жодних правил. Я щойно перевірив способи оплати відьом, які вони мали, на депозити та зняття коштів. Я намагався зняти гроші за допомогою моєї картки Skrill Mastercard, можливо, це була помилка, оскільки вони не беруть Skrill. Після цього мій рахунок був закритий. Я подав скаргу. Просто шкодую, що не взяв друкований екран. Я розумію, що життєво важливо довести свою аргументацію щодо цього казино.

Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
4 р. тому

Я відповів їм:


"Спасибі за вашу відповідь.

Я не знаю, що ви маєте на увазі під несумлінністю, я щойно перевірив, які мастер-картки або платежі я можу вам внести, і люб’язно виведу свої виграші.

У мене там виграш понад 1200 євро, і ви не можете просто закрити мій рахунок. Що це для казино ???

Будь ласка, дайте мені відповідь! "


Відповіді від них немає.

Автоматичний переклад.
Katta2020
4 р. тому

Цікаво, яким способом оплати ви робили депозити в казино? Навіть якби вони не погодились з пересиланням грошей на карту Skrill Mastercard, це не було б вагомою причиною анулювати ваш виграш.

Автоматичний переклад.
Katta2020
2 р. тому

Вони взяли мене за 1400 і тепер знущаються наді мною в моїй темі.

У мене є два логічних пояснення, які роблять їхнє твердження неможливим

yiu має прийти до моєї теми та вимагати своїх грошей також.

Автоматичний переклад.
Brookerad
2 р. тому

Привіт,

Я не впевнений, чи ця людина відреагує на вас, оскільки минуло 2 роки тому.

Чи можу я знати, що з тобою сталося? До якої теми ви маєте на увазі? 🤔

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого