8 міс. тому
Отже, коли баланс досягає 0? Ви ніколи не досягаєте 0, неможливо. Ви завжди маєте баланс.
So when the balance hits 0? You never hit 0, impossible. You always have a balance.
0
Отже, коли баланс досягає 0? Ви ніколи не досягаєте 0, неможливо. Ви завжди маєте баланс.
So when the balance hits 0? You never hit 0, impossible. You always have a balance.
Ваш обліковий запис ніколи не буде нульовим, якщо вони не опустять ліміт ставок до 1 цента. Неможливо.
You account will never be 0, unless they lower the bet limits to 1 cent. Impossible.
Хто такі дочірні казино, тому я можу триматися подалі від них
Who are the sister Casinos so I can stay away from them
З їхнім правилом щодо змішування коштів (це означає, що ваш баланс має бути нульовим, перш ніж ви зможете внести ще один депозит). Бля, їм ніколи не доведеться нікому платити! Я ненавиджу рубінові слоти, а гуру казино – це жарт. Вони просто тут, щоб позбавити казино від наших скарг, постійних дзвінків і електронних листів. Гуру працює в казино.
With thier rule about mixing funds (meaning your balance has to be zero before you can make another depisit). Shit, they'll never have to pay anyone! I hate ruby slots and casino guru is a joke. They are just here to alleviate the casinos of our complaints and constant calls and emails. Guru works for the casinos.
Наскільки мені відомо, саме для таких випадків казино зазвичай вказують у своїх умовах, що коли сума нижча за певне значення (мінімальна ставка), баланс вважається нульовим.
Ви перевірили, будь ласка?
As far as I know, specifically for such cases, casinos normally state in their terms that when the amount is lower than a certain value (the minimum bet), the balance is considered zero.
Have you checked, please?
З їхнім правилом щодо змішування коштів (це означає, що ваш баланс має бути нульовим, перш ніж ви зможете внести ще один депозит). Бля, їм ніколи не доведеться нікому платити! Я ненавиджу рубінові слоти, а гуру казино – це жарт. Вони просто тут, щоб позбавити казино від наших скарг, постійних дзвінків і електронних листів. Гуру працює в казино.
With thier rule about mixing funds (meaning your balance has to be zero before you can make another depisit). Shit, they'll never have to pay anyone! I hate ruby slots and casino guru is a joke. They are just here to alleviate the casinos of our complaints and constant calls and emails. Guru works for the casinos.
Але ви повинні думати про ситуацію в повному обсязі. Це не так просто, особливо у вашому випадку.
Я знаю, що ви, ймовірно, відчуваєте себе ошуканим, але було б справедливо сказати, що були й інші важливі аспекти, які в результаті визначили кінець вашої скарги. Мені щиро шкода, що це так погано закінчилося для вас.
Тому я люб'язно прошу вас припинити будь-які звинувачення Casino Guru. Цього було достатньо.
But you have to think about the situation in full. It's not that simple, especially in your case.
I know you probably feel cheated, yet it would be fair to say there were also other important aspects that, as a result, determined your complaint's end. I'm truly sorry, it ended up so badly for you.
Therefore, I kindly request that you cease accusing Casino Guru in any way. It has been enough.
Якщо я можу допомогти, скористайтеся цим посиланням 👈 і перейдіть за текстом:
If I may assist, use this link 👈 and follow the text:
Ви ласкаво просите мене припинити свої звинувачення??? Оскільки ви так добре запитали, я подумаю.
Цікаво, чи ви були такими добрими, коли працювали з рубіновими слотами, щоб отримати мій виграш??
Які ж ви жарти.
Не хвилюйтеся, я закінчив, але я продовжуватиму попереджати людей, які просять вашої допомоги.
You kindly ask me to cease my accusations??? Since, you asked so nicely, I'll think about it.
I wonder if you were that nice when you worked with ruby slots to get my winnings paid to me??
What a joke you people are.
Don't worry I'm done but I will continue to warn people that ask for your help.
Якби це було так, ви мали б отримати мені гроші, але я справді хочу знати, скільки з моїх 2709 доларів отримує гуру за те, щоб заощадити в казино 2700 доларів??
If that were the case you should of been able to get me paid, but what I really want to know is how much of my $2709 does guru get for saving the casino $2700??
Якби це було так, ви мали б отримати мені гроші, але я справді хочу знати, скільки з моїх 2709 доларів отримує гуру за те, щоб заощадити в казино 2700 доларів??
If that were the case you should of been able to get me paid, but what I really want to know is how much of my $2709 does guru get for saving the casino $2700??
Це просте запитання, на яке я з радістю відповім. Ми отримаємо 0. Як і нічого, коли допоможемо гравцеві отримати виграш у казино. У деяких випадках це може навіть коштувати нам багато грошей, щоб стати на сторону гравця, оскільки деякі казино, які не погоджуються з нашою резолюцією, вирішують закрити наші партнерські акаунти через це. Але все просто: ми не хочемо мати жодних ділових стосунків із такими казино в майбутньому.
Центр розгляду скарг – це те, що ми створили не для того, щоб заробляти гроші, і наразі в ньому працює понад 15 працівників на повний робочий день. Ми заробляємо гроші на тому, що маємо найбільшу базу даних онлайн-казино в світі, що забезпечує сильні позиції в результатах пошуку Google щоразу, коли користувач починає шукати конкретне або загальне онлайн-казино.
Гравці – це ті, хто нас годує. Не казино. Якщо ми розчаруємо довіру гравців, показавши неправильні дані або підтримавши нечесні казино, це повернеться до нас бумерангом. З іншого боку, це не означає, що ми завжди сліпо вирішуватимемо на користь гравця, коли він подасть скаргу на казино.
That's a simple question I can gladly answer. We'll get 0. As well as we get nothing when we help a player to claim the winnings from the casino. In some cases, it can even easily cost us a lot of money to stand on the player's side since some casinos that don't agree with our resolution decide to close our affiliate accounts due to it. But then it's simple, we don't want to have any business relationship with such casinos in the future.
The complaints resolution center is something we didn't create to make money and it currently employs 15+ full time workers. We make money on having the largest online casino database in the world, which results in having strong positions in Google search results whenever a user starts looking for a specific or general online casinos.
Players are the ones who feed us. Not the casinos. If we disappoint the players trust by showing wrong data or supporting unfair casinos, it will return to us like a boomerang. On the other hand, it doesn't mean we'll always blindly decide in favour of the player whenever they submit a complaint against a casino.
Це казино має бути занесене до чорного списку, і крапка, і якщо гуру казино не зробить цього, я збираюся створити власний сайт.
Ось що я бачу в цих казино, це моє друге, в якому я грав і виграв, але нічого не отримав.
Я провів незліченні години в чаті з цими людьми, намагаючись отримати гроші, але безуспішно.
Ось як це буде з цим лайном казино.
Ви надішлете кілька виписок з банківського рахунку, рахунки за комунальні послуги, DL та інформацію про банківську картку. Я надіслав запит 23 лютого, оскільки я провів у чаті, мабуть, 10 годин, але безрезультатно, вам скажуть, що вони не отримали ні того, ні іншого документа. Я надіслав знімки екрана, які підтверджують, що я надіслав документи запиту.
Далі вони скажуть, що посилюють проблему, для мене це було зроблено вже 6 разів.
Просто тримайтеся подалі від цього казино, якщо вам не подобається грати без шансів отримати виграш.
This Casino needs to be black listed, period and if Casino Guru's doesnt do it, then I am going to start my own site.
Here is what I see with these Casinos this is my 2nd one I have played at and won and have received nothing.
I have spent countless hours chatting with these people, trying to get paid to no avail.
Here is how it is going to go with this piece of shit Casino.
You will send in multiple bankstatements, Utility Bills, DL and bank card information. I sent in a request on the 23rd of Feb. for with drawl I have spent probably 10 hours in chat, to no avail, they will tell you they didnt receive this document or that one. I have sent screen shots proving that I have sent request documents.
Next they will say they are escalating the issue, this has been done now 6 times for me.
Just stay the fuck away from this Casino, unless you just like playing with no chance of receiving no winnings.
Оскільки у вас є скарга , наша команда спробує вам допомогти, і я бачу, що Міхал запропонував казино розглянути вашу скаргу, тому, сподіваюся, її буде вирішено. Я розумію, що найбільшою перешкодою є перевірка, яка ще не завершена, і я бачу, що казино займає досить багато часу, і ви намагалися надати досить багато документів. Що ж, оскільки м’яч на полі казино, нам доведеться почекати та подивитися, що вони скажуть.
Хочеться вірити, що все вирішиться справедливо і ви отримаєте свої гроші, коли верифікація пройде успішно.
Якщо у вас є якась нова інформація, повідомте мене.
Since you have a complaint, our team will try to help you, and I see that Michal has invited the casino to your complaint, so hopefully it will be resolved. I understand that the biggest obstacle is the verification which is still not completed and I see that the casino is taking quite a long time and you have tried to provide quite a lot of documents. Well, since the ball is in the casino's court, we'll have to wait and see what they say.
I want to believe that everything will be resolved fairly and you will get your money when the verification is successful.
If you have any new information please let me know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.