ГоловнаФорумОбговорення скаргПроблеми зі слотами Ruby

Проблеми зі слотами Ruby (Сторінка 4)

 від Chimaira
|
17 664 переглядів 72 відповідей |
|
1...3 4
Radka

Отже, коли баланс досягає 0? Ви ніколи не досягаєте 0, неможливо. Ви завжди маєте баланс.

Автоматичний переклад.
dawnrutherfordadams

Ваш обліковий запис ніколи не буде нульовим, якщо вони не опустять ліміт ставок до 1 цента. Неможливо.


Автоматичний переклад.
angel47usa

Хто такі дочірні казино, тому я можу триматися подалі від них


Автоматичний переклад.

З їхнім правилом щодо змішування коштів (це означає, що ваш баланс має бути нульовим, перш ніж ви зможете внести ще один депозит). Бля, їм ніколи не доведеться нікому платити! Я ненавиджу рубінові слоти, а гуру казино – це жарт. Вони просто тут, щоб позбавити казино від наших скарг, постійних дзвінків і електронних листів. Гуру працює в казино.

Автоматичний переклад.

Отже, коли баланс досягає 0? Ви ніколи не досягаєте 0, неможливо. Ви завжди маєте баланс.

Автоматичний переклад.

Наскільки мені відомо, саме для таких випадків казино зазвичай вказують у своїх умовах, що коли сума нижча за певне значення (мінімальна ставка), баланс вважається нульовим.

Ви перевірили, будь ласка?

Автоматичний переклад.

З їхнім правилом щодо змішування коштів (це означає, що ваш баланс має бути нульовим, перш ніж ви зможете внести ще один депозит). Бля, їм ніколи не доведеться нікому платити! Я ненавиджу рубінові слоти, а гуру казино – це жарт. Вони просто тут, щоб позбавити казино від наших скарг, постійних дзвінків і електронних листів. Гуру працює в казино.

Автоматичний переклад.

Але ви повинні думати про ситуацію в повному обсязі. Це не так просто, особливо у вашому випадку.

Я знаю, що ви, ймовірно, відчуваєте себе ошуканим, але було б справедливо сказати, що були й інші важливі аспекти, які в результаті визначили кінець вашої скарги. Мені щиро шкода, що це так погано закінчилося для вас.

Тому я люб'язно прошу вас припинити будь-які звинувачення Casino Guru. Цього було достатньо.


Автоматичний переклад.

Хто такі дочірні казино, тому я можу триматися подалі від них


Автоматичний переклад.

Якщо я можу допомогти, скористайтеся цим посиланням 👈 і перейдіть за текстом:

file

Автоматичний переклад.
Radka

Ви ласкаво просите мене припинити свої звинувачення??? Оскільки ви так добре запитали, я подумаю.

Цікаво, чи ви були такими добрими, коли працювали з рубіновими слотами, щоб отримати мій виграш??

Які ж ви жарти.

Не хвилюйтеся, я закінчив, але я продовжуватиму попереджати людей, які просять вашої допомоги.

Автоматичний переклад.
Radka

Якби це було так, ви мали б отримати мені гроші, але я справді хочу знати, скільки з моїх 2709 доларів отримує гуру за те, щоб заощадити в казино 2700 доларів??

Автоматичний переклад.

Ви коли-небудь допомагали комусь отримати гроші?? доларів США, якщо бути конкретним,

Автоматичний переклад.

Якби це було так, ви мали б отримати мені гроші, але я справді хочу знати, скільки з моїх 2709 доларів отримує гуру за те, щоб заощадити в казино 2700 доларів??

Автоматичний переклад.

Це просте запитання, на яке я з радістю відповім. Ми отримаємо 0. Як і нічого, коли допоможемо гравцеві отримати виграш у казино. У деяких випадках це може навіть коштувати нам багато грошей, щоб стати на сторону гравця, оскільки деякі казино, які не погоджуються з нашою резолюцією, вирішують закрити наші партнерські акаунти через це. Але все просто: ми не хочемо мати жодних ділових стосунків із такими казино в майбутньому.

Центр розгляду скарг – це те, що ми створили не для того, щоб заробляти гроші, і наразі в ньому працює понад 15 працівників на повний робочий день. Ми заробляємо гроші на тому, що маємо найбільшу базу даних онлайн-казино в світі, що забезпечує сильні позиції в результатах пошуку Google щоразу, коли користувач починає шукати конкретне або загальне онлайн-казино.

Гравці – це ті, хто нас годує. Не казино. Якщо ми розчаруємо довіру гравців, показавши неправильні дані або підтримавши нечесні казино, це повернеться до нас бумерангом. З іншого боку, це не означає, що ми завжди сліпо вирішуватимемо на користь гравця, коли він подасть скаргу на казино.

Автоматичний переклад.

Це казино має бути занесене до чорного списку, і крапка, і якщо гуру казино не зробить цього, я збираюся створити власний сайт.

Ось що я бачу в цих казино, це моє друге, в якому я грав і виграв, але нічого не отримав.

Я провів незліченні години в чаті з цими людьми, намагаючись отримати гроші, але безуспішно.

Ось як це буде з цим лайном казино.

Ви надішлете кілька виписок з банківського рахунку, рахунки за комунальні послуги, DL та інформацію про банківську картку. Я надіслав запит 23 лютого, оскільки я провів у чаті, мабуть, 10 годин, але безрезультатно, вам скажуть, що вони не отримали ні того, ні іншого документа. Я надіслав знімки екрана, які підтверджують, що я надіслав документи запиту.

Далі вони скажуть, що посилюють проблему, для мене це було зроблено вже 6 разів.


Просто тримайтеся подалі від цього казино, якщо вам не подобається грати без шансів отримати виграш.

Автоматичний переклад.
garypsaunders2021

Оскільки у вас є скарга , наша команда спробує вам допомогти, і я бачу, що Міхал запропонував казино розглянути вашу скаргу, тому, сподіваюся, її буде вирішено. Я розумію, що найбільшою перешкодою є перевірка, яка ще не завершена, і я бачу, що казино займає досить багато часу, і ви намагалися надати досить багато документів. Що ж, оскільки м’яч на полі казино, нам доведеться почекати та подивитися, що вони скажуть.

Хочеться вірити, що все вирішиться справедливо і ви отримаєте свої гроші, коли верифікація пройде успішно.

Якщо у вас є якась нова інформація, повідомте мене.

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого