ФорумОбговорення скаргПроблеми зі слотами Ruby

Проблеми зі слотами Ruby (Сторінка 4)

1 рік тому від Chimaira
|
12597 переглядів 72 відповідей |
|
1...3 4
Radka
8 міс. тому

Отже, коли баланс досягає 0? Ви ніколи не досягаєте 0, неможливо. Ви завжди маєте баланс.

Автоматичний переклад.
dawnrutherfordadams
8 міс. тому

Ваш обліковий запис ніколи не буде нульовим, якщо вони не опустять ліміт ставок до 1 цента. Неможливо.


Автоматичний переклад.
angel47usa
8 міс. тому

Хто такі дочірні казино, тому я можу триматися подалі від них


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

З їхнім правилом щодо змішування коштів (це означає, що ваш баланс має бути нульовим, перш ніж ви зможете внести ще один депозит). Бля, їм ніколи не доведеться нікому платити! Я ненавиджу рубінові слоти, а гуру казино – це жарт. Вони просто тут, щоб позбавити казино від наших скарг, постійних дзвінків і електронних листів. Гуру працює в казино.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Отже, коли баланс досягає 0? Ви ніколи не досягаєте 0, неможливо. Ви завжди маєте баланс.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Наскільки мені відомо, саме для таких випадків казино зазвичай вказують у своїх умовах, що коли сума нижча за певне значення (мінімальна ставка), баланс вважається нульовим.

Ви перевірили, будь ласка?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

З їхнім правилом щодо змішування коштів (це означає, що ваш баланс має бути нульовим, перш ніж ви зможете внести ще один депозит). Бля, їм ніколи не доведеться нікому платити! Я ненавиджу рубінові слоти, а гуру казино – це жарт. Вони просто тут, щоб позбавити казино від наших скарг, постійних дзвінків і електронних листів. Гуру працює в казино.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Але ви повинні думати про ситуацію в повному обсязі. Це не так просто, особливо у вашому випадку.

Я знаю, що ви, ймовірно, відчуваєте себе ошуканим, але було б справедливо сказати, що були й інші важливі аспекти, які в результаті визначили кінець вашої скарги. Мені щиро шкода, що це так погано закінчилося для вас.

Тому я люб'язно прошу вас припинити будь-які звинувачення Casino Guru. Цього було достатньо.


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Хто такі дочірні казино, тому я можу триматися подалі від них


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Якщо я можу допомогти, скористайтеся цим посиланням 👈 і перейдіть за текстом:

file

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Ви ласкаво просите мене припинити свої звинувачення??? Оскільки ви так добре запитали, я подумаю.

Цікаво, чи ви були такими добрими, коли працювали з рубіновими слотами, щоб отримати мій виграш??

Які ж ви жарти.

Не хвилюйтеся, я закінчив, але я продовжуватиму попереджати людей, які просять вашої допомоги.

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Якби це було так, ви мали б отримати мені гроші, але я справді хочу знати, скільки з моїх 2709 доларів отримує гуру за те, щоб заощадити в казино 2700 доларів??

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Ви коли-небудь допомагали комусь отримати гроші?? доларів США, якщо бути конкретним,

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Якби це було так, ви мали б отримати мені гроші, але я справді хочу знати, скільки з моїх 2709 доларів отримує гуру за те, щоб заощадити в казино 2700 доларів??

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Це просте запитання, на яке я з радістю відповім. Ми отримаємо 0. Як і нічого, коли допоможемо гравцеві отримати виграш у казино. У деяких випадках це може навіть коштувати нам багато грошей, щоб стати на сторону гравця, оскільки деякі казино, які не погоджуються з нашою резолюцією, вирішують закрити наші партнерські акаунти через це. Але все просто: ми не хочемо мати жодних ділових стосунків із такими казино в майбутньому.

Центр розгляду скарг – це те, що ми створили не для того, щоб заробляти гроші, і наразі в ньому працює понад 15 працівників на повний робочий день. Ми заробляємо гроші на тому, що маємо найбільшу базу даних онлайн-казино в світі, що забезпечує сильні позиції в результатах пошуку Google щоразу, коли користувач починає шукати конкретне або загальне онлайн-казино.

Гравці – це ті, хто нас годує. Не казино. Якщо ми розчаруємо довіру гравців, показавши неправильні дані або підтримавши нечесні казино, це повернеться до нас бумерангом. З іншого боку, це не означає, що ми завжди сліпо вирішуватимемо на користь гравця, коли він подасть скаргу на казино.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Це казино має бути занесене до чорного списку, і крапка, і якщо гуру казино не зробить цього, я збираюся створити власний сайт.

Ось що я бачу в цих казино, це моє друге, в якому я грав і виграв, але нічого не отримав.

Я провів незліченні години в чаті з цими людьми, намагаючись отримати гроші, але безуспішно.

Ось як це буде з цим лайном казино.

Ви надішлете кілька виписок з банківського рахунку, рахунки за комунальні послуги, DL та інформацію про банківську картку. Я надіслав запит 23 лютого, оскільки я провів у чаті, мабуть, 10 годин, але безрезультатно, вам скажуть, що вони не отримали ні того, ні іншого документа. Я надіслав знімки екрана, які підтверджують, що я надіслав документи запиту.

Далі вони скажуть, що посилюють проблему, для мене це було зроблено вже 6 разів.


Просто тримайтеся подалі від цього казино, якщо вам не подобається грати без шансів отримати виграш.

Автоматичний переклад.
garypsaunders2021
8 міс. тому

Оскільки у вас є скарга , наша команда спробує вам допомогти, і я бачу, що Міхал запропонував казино розглянути вашу скаргу, тому, сподіваюся, її буде вирішено. Я розумію, що найбільшою перешкодою є перевірка, яка ще не завершена, і я бачу, що казино займає досить багато часу, і ви намагалися надати досить багато документів. Що ж, оскільки м’яч на полі казино, нам доведеться почекати та подивитися, що вони скажуть.

Хочеться вірити, що все вирішиться справедливо і ви отримаєте свої гроші, коли верифікація пройде успішно.

Якщо у вас є якась нова інформація, повідомте мене.

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого