ФорумОбговорення скаргПроблема з виведенням

Проблема з виведенням

3 р. тому від Pagare4
|
3134 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому

Я депозитував і грав у betchaser, я попросив зняти 280, і вони сказали мені, що банк не прийняв. Я розмовляв з банком, і вони сказали, що у них немає проблем .... Казино наполягає. Я змушений був просити зняти гроші електронним гаманцем .. Я його знову скасовую .. Вони мені кажуть, що я повинен спершу зробити мінімальний депозит цим методом ... Я теж це роблю .. Тепер, якщо скажу скасувати знову або виведення повинно бути з методом, який я зробив перший депозит .... У нього є образ, який ви робите, я повинен це зробити, я дуже боюся, що я вплутався в аферистів.

Автоматичний переклад.
Pagare4
3 р. тому

Відповідно до того, що ви описуєте, я б сказав, що вам просто не пощастило. Взагалі кажучи, так, потрібно повернути гроші до того ж способу оплати. Коли вони попросили вас знятись назад на ewallet, я можу зрозуміти, чому вони попросили внести депозит (адже їм потрібно було зареєструвати новий спосіб оплати у своїй системі). Але я не розумію, чому вони також скасували останнє відкликання. Я думаю, що людина, яка її скасувала, не знала про попередні випуски. Я пропоную вам звернутися в службу підтримки, описати ситуацію і запитати їх, чому вони скасували останнє зняття, коли вони сказали вам зробити це раніше.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт всім їм тут новим і маю скаргу на покі закрутки, я граю тут вже рік, без проблем зняти, але тепер я виграв багато грошей, вони попросили мене тримати свої документи та надсилати їх, потім вони попросили мене отримати їх нотаріально посвідчили, тому я заплатив за це, щоб зробити це, і надіслав їх через те, що зараз не чув від них протягом тижня, і в прямому чаті сказали, що є технічна помилка, ось чому мій вихід був відмінений, тому я подав ще одне зняття, а потім перейшов на чат ще раз, щоб побачити, яка затримка була, і та сама людина сказала, що мені потрібні мої нотаріально посвідчені документи, хай я їх надсилаю через OMG FRUSTRATING, просто цікаво, чи не мав хтось тут цей досвід? Ура

Автоматичний переклад.
broncos36
3 р. тому

Привіт, я знаю, що це може розчарувати, коли ти надсилаєш щось, про що вони тебе просять, а потім просять точно те саме. За цим може бути багато простих причин. Наприклад, людина, яка повинна обробити документи, які ви надіслали вперше, зберегла їх у неправильний файл, щоб наступна особа їх не знайшла, тому вам може просто не пощастило, що хтось помилився раніше before

Повідомте нас, як це відбувалося з виведенням.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Сподіваємось, помилка Даніель і так, m8, безумовно, дайте вам знати.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Привіт, Даніель все ще отримує таку ж відповідь m8. Я хотів би подати скаргу, будь ласка m8

Автоматичний переклад.
broncos36
3 р. тому

Звичайно, ви можете це зробити прямо тут: https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.