ФорумОбговорення скаргПроблема з вилученням лапіландерів

Проблема з вилученням лапіландерів

2 р. тому від cws86
|
3557 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
2 р. тому

спочатку внесено близько 500 євро. Як завжди, оскільки я добре знаю процес, я хотів подати документи kyc якомога раніше. У якому я подав водійські права, посвідчення особи, паспорт, виписку з банку, рахунок за комунальні послуги, а також знімки екрана мого банківського рахунку, на якому вказано IBAN. Я збільшив свої кошти до 1200, тобто 700 прибутку.


чекав 72 години і зв'язався з їхнім онлайн-чатом, у якому вони затвердили документи, поки я чекав! Чудово! Потім мені сказали, що мій обліковий запис повністю підтверджено, і я обробив 2 зняття коштів.


обидва були потім відхилені, з 4 конфліктуючими електронними листами для кожного зняття коштів, зазначеними в кожному окремому електронному листі, моє зняття було скасовано, оскільки мій обліковий запис не підтверджено, скасовано, тому що він повернувся до іншого способу оплати (це не було, це було зроблено через той самий iban за допомогою банківського переказу), інший заявив, що я можу зробити лише один зняття за раз, а інший заявив, що я не виконував умови бонусу (ніколи не мав і не використовував бонус!)


Я знову зв’язався з ними, і мені сказали, що мій обліковий запис потребує додаткової перевірки, фотографію, на якій я тримаю свій паспорт. Це було підтверджено протягом 2 днів, а 11 грудня було здійснено ще одне зняття на суму 500. Відповідно до умов, поки це звучить, у них є час до 17:00 цього вечора, і 72 години закінчаться. Я зв’язався з ними і сказав, що мій обліковий запис підтверджено, а мій рахунок очікує на зняття. Я втратив впевненість, що це станеться, і я просто чекаю, коли з’явиться наступний привід. Усі електронні листи, журнали чату тощо були збережені. Коротше кажучи, пройшло майже 3 тижні, і я все ще не успішно вилучив кошти, хоча зараз вони стверджують, що мій обліковий запис повністю підтверджено.

Автоматичний переклад.
cws86
2 р. тому

Для мене це більше схоже на брак професіоналізму, ніж на шахрайство. У будь-якому випадку, ви граєте в казино, яке має погану репутацію згідно з нашими тестами та оглядами, тому я не дуже здивований вашим випадком.

Я б сказав, чекайте, переконайтеся, що ви не втратите свої виграші, відтворюючи їх, і час від часу нагадуйте собі службу підтримки казино.

Добре те, що казино ліцензоване на Мальті, тому у вас все ще є орган, якому ви можете поскаржитися, якщо все інше не вдасться.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну ви отримали свої гроші

у мене такий же isseu

депозит близько 1600

а мій виграш 2400

всього 4000 євро

я дав їм 24 години, а потім зв’яжусь з менеджером

Автоматичний переклад.
adoui85el
2 р. тому

Привіт, нагадуємо, будь ласка, скористайтеся кнопкою відповіді, інакше одержувач не отримає сповіщення про вашу публікацію.

Я припускаю, що попередня публікація також стосується вас: «У всякому разі, ви граєте в казино, яке має погану репутацію згідно з нашими тестами та оглядами, тому я не дуже здивований вашою справою.

Я б сказав, чекайте, переконайтеся, що ви не втратите свої виграші, відтворюючи їх, і час від часу нагадуйте собі службу підтримки казино.

Добре те, що казино ліцензоване на Мальті, тому у вас все ще є повноваження, яким ви можете поскаржитися, якщо все інше не вдасться».

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого