ФорумОбговорення скаргПовністю розчарований у казино Гуру

Повністю розчарований у казино Гуру

3 р. тому від OmerKei
|
2813 переглядів 4 відповіді |
|
3 р. тому

Привіт,


Мене звуть Омер, і мене обмануло онлайн -казино cslotv.com.


Після того, як я звернувся до адвоката, він рекомендує мені опублікувати скаргу на Casino.guru, і це я зробив.


Через кілька днів casino.guru відхилив мою скаргу, навіть якщо я додав скріншоти та докази, які пояснюють мою скаргу.


Я спробував надіслати електронний лист, і співробітник на ім’я Петронела сказав мені, що вони не приймають мою скаргу.


Я дуже розчарований у цьому.


Такий веб -сайт, як casino.guru, зобов’язаний надавати необхідну інформацію та інформувати людей про сайти Scam, такі як cslotv.


Він також зобов’язаний допомагати людям, які потрапили в шахрайство.


Я все ще не вірю, як співробітники гуру казино можуть подивитися на себе в дзеркало, дозволивши такому аферисту красти гроші у людей.


Немає слів про те, як я ставлюсь до персоналу, який нічого не зробив, щоб мені допомогти.

Автоматичний переклад.
OmerKei
3 р. тому

Привіт, я просто розглядаю справу. Петронела не відхилив вашу справу без причини. Вона відхилила його, тому що ви вже подавали ту саму справу 5 місяців тому, а потім 2 рази ту саму справу після цього. Наступні 2 справи були відхилені, перша схвалена, і наша команда вирішила це питання. Я говорю про цей випадок:

https://casino.guru/slotv-casino-player-s-criticizing-false-advertisement

З іншого боку, я вже звертався до Петронели та Петра, тому що у мене є деякі питання щодо цього. Вони, здається, сьогодні поза офісом, але я зв’яжусь з вами тут ще раз, коли отримаю від них більше інформації.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Привіт дорогий Даніель,


Дійсно, я написав скаргу 5 місяців тому, і вони відхилили її без поважних причин.


Я дав свідчення, які пояснюють мою скаргу, і вони все ще дозволяють цю аферу без попередження потенційним гравцям.

Автоматичний переклад.
OmerKei
3 р. тому

Я почав збирати більше інформації про вашу справу. Перш за все, ви стверджуєте, що втратили 39 000 доларів, але кешбек не розраховується з цієї суми. Обчислюється як сума депозитів - сума зняття - сума бонусів.

Це означає, що якщо ви втратили 39 000 доларів, це означало б, що ви внесли 39 000 доларів, і насправді це я подумав, коли я вперше прочитав про вашу справу тут.

З іншого боку, я вважаю, що якщо ви можете отримати будь -який кешбек вище 1000 доларів, то ви повинні його отримати, тому що ви не могли знати, що він обмежений на основі такого електронного листа, надісланого казино:

file

У всякому разі, це лише моя думка. Я винесу це на наступну зустріч, яку ми проведемо цього тижня, щодо складніших скарг, поданих гравцями, і побачу, що про це подумають мої колеги.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Тож не треба так ображати Омера 🙂

Тут подається багато скарг, але команда гуру казино дуже піклується про них, ви можете побачити це у скаргах і тому, як вони намагаються вам допомогти, багато досліджуючи.

І зобов’язані вони чи ні - це факт.

І хоча ви образили співробітників Гуру у своєму першому тексті, до вас ставились дуже ввічливо і з повагою, і вони хочуть вам допомогти, як ви бачите 🙂

Я просто хочу сказати, що час від часу можуть виникати непорозуміння, і це не привід довго ображати інших. ✌🏻

Якщо є достатньо доказів, я переконаний, що команда гуру вам неодмінно допоможе help

Зі свого боку, я хотів би ще раз подякувати вам за все, дорога команда гуру ✌🏻👳‍♂️✌🏻

Я дійсно не думаю, що ЗБІЛЬШО, що ти так сильно клопочешся, щоб допомогти людям, які самі не мають голосу! Через команду Гуру можна почути голос навіть найменших, і я дякую вам за це ❤✌🏻🕊🐣🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого