ФорумОбговорення скаргПлатин казино не хоче виплачувати гроші

Платин казино не хоче виплачувати гроші

2 р. тому від ivma81
|
8479 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому

Доброго дня. Я хотів би попередити вас про це казино. Зокрема, незважаючи на те, що я зареєстрований і мій обліковий запис підтверджено в цьому онлайн-казино. Вони не хочуть мені платити. Все було добре, поки я не виграв гроші. Коли я хотів заплатити, вони схвалили мій платіж. І так з дня на день протягом місяця

мені збрехали, що заплатили. Тоді поскаржилася на пошту. У мене вимагали виписки з банківського рахунку, щоб підтвердити, що я не отримував гроші. Коли я надіслав їм оригінали виписок з банку, вони сказали, що вони недійсні, тому що на виписках немає логотипу банку. Зараз вони повернули гроші на мій рахунок в онлайн-казино, але вони також заблокували мене, щоб я не міг грати або розпоряджатися своїми грошима. Поки я платив гроші, все було добре. Але коли я отримав гроші, нічого не сталося. Тож я хочу попередити вас, щоб уникали цього казино. Більших злодіїв і бандитів я не бачив. Спасибі за розуміння

Автоматичний переклад.
ivma81
2 р. тому

Я б сказав, що вони фактично підтвердили, що ви не отримали гроші до свого банку в момент, коли вони повернули їх на ваш рахунок у казино. Інакше вони б вам його не повернули.

Будь ласка, надішліть скаргу на казино. Боюся, ми мало що можемо зробити тут, на форумі, оскільки вони заблокували вас. Я бачу, що казино Platin зазвичай реагує на скарги, подані через наш веб-сайт, тому є хороші шанси, що ми зможемо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Дякую. Я подав скаргу

Автоматичний переклад.
ivma81
2 р. тому

Привіт,

мені здається, що ваш обліковий запис ще не повністю підтверджено, тож, ймовірно, це спричиняє затримку.

Я помітив, що виникла проблема з вашою банківською випискою та відсутнім логотипом. Ну, не впевнений, чи є альтернатива. Мушу сказати, я ніколи не бачив банківської виписки без логотипу банку.

Давайте подивимося, що ми можемо дізнатися через скаргу .

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Обліковий запис перевірено. Я вже зробив платіж кілька місяців тому. Ця проблема виникла з другим платежем. Коли мені збрехали, що заплатили, то заплатили. Тоді мене попросили підтвердити випискою з банку, що грошей я не отримував. Коли я надіслав їм свої банківські виписки, вони автоматично повернули гроші на мій рахунок онлайн-казино. А тепер мені кажуть, що виписка з банку недійсна, бо на ній немає логотипу банку. Це виписки з онлайн-банкінгу. Мені не спадає на думку дзвонити в банк, щоб вони зробили логотип тільки для мене через казино. Скажуть, що я не нормальний

Автоматичний переклад.
ivma81
2 р. тому

Послухайте. У чому тут проблема? ? Я не бачу проблеми file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Послухайте. У чому тут проблема? ? Я не бачу проблеми file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну,

Я думаю, що ви можете попросити свій банк про друковану версію. Ти можеш?

Або знайдіть спосіб витягнути документ у формі .pdf із нашої банківської програми. Якщо я роблю це в своєму банківському додатку, документ відображає заголовок із адресою мого банку та логотипом.

На жаль, це звичайна річ, коли казино не приймають друковані екрани, створені за допомогою Інтернет-банкінгу для такої мети. Крім того, казино може зателефонувати вам, ви можете поділитися екраном і увійти у свій банківський додаток. Але я б розглядав це як останній варіант.

Як на мене зараз, проблема в тому, що в цьому документі не зображений його творець – банк у цій ситуації.

Друкована версія, перетворена у формат .pdf, має допомогти.

Будь ласка, дайте мені знати, як це працює.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Тому я надіслав їм pdf на цілий місяць. Здається, я відправив їм увесь червень. Я завантажив його зі свого онлайн-банкінгу

Автоматичний переклад.
ivma81
2 р. тому

Я не можу запитати в банку. Тому що я маю інтернет-банкінг. Якби в мене не було онлайн-банкінгу, вони б самі відправили. Оскільки він у мене є, я не можу його відправити

Автоматичний переклад.
ivma81
2 р. тому

Навіть якщо ви користуєтеся віртуальним онлайн-банком, ви повинні мати можливість зв’язатися зі службою підтримки або особистим консультантом банку.

Знайдіть контактну форму або лінію підтримки.

Сподіваюся, вам це не знадобиться. Можливо, цієї завантаженої версії буде достатньо.

Дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Завантажується у форматі pdf

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Тепер бачу, що підтвердили виписку з банку. Але мій обліковий запис досі заблоковано

Автоматичний переклад.
ivma81
2 р. тому

Я сприйму це як гарну новину. 🙂

Завершення верифікації може зайняти кілька днів. Просто переконайтеся, що немає жодного іншого документа. За потреби зверніться до служби підтримки.

Дай мені знати, що ти дізнався.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Тепер я це перевірив. Тепер знову просять верифікацію paysafe. Для цього треба мати нерви

Автоматичний переклад.
ivma81
2 р. тому

Я розумію, але майте на увазі, що казино просто має довести, що це ви грали, зробили депозит, виграли та що всі варіанти оплати пов’язані безпосередньо з вами.

Сподіваюся, скоро закінчиться. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Мені цікаво, як їм було нецікаво, коли я платив гроші. Тоді все було добре

Автоматичний переклад.
ivma81
2 р. тому

Так це працює в 99% казино. Для них було б дуже багато часу, щоб перевірити кожного, хто робить депозит. З іншого боку, я розумію, що гравець не має жодної різниці щодо вас. Якщо вони хочуть перевірити вас, вони повинні зробити це до того, як ви почнете там грати та витрачати гроші. Власне так це працює в онлайн-казино з чеською ліцензією.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Мій обліковий запис перевірено. Але коли я отримав прибуток. Вони просять провести додаткові перевірки. Після виграшу вони попросили мої виписки з банківського рахунку. Коли я це зробив, тепер вони знову вимагають перевірки. У мене більше немає на них нервів

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дозвольте сказати, що я відмовляюся від цього казино. Я розіграю гроші, які вони не хочуть мені платити. І я більше не буду ними платити. Вони просто шукають причину, щоб не платити гроші. Моя порада: не грайте в це казино. Я також закрию свій рахунок у них. Легко сказати злодії

Автоматичний переклад.
ivma81
2 р. тому

Який сенс розігрувати виграш? Що станеться, якщо вам пощастить і ви виграєте ще більше? Ви збираєтеся грати ще більше, щоб бути впевненим, що втратите все? Який сенс грати, якщо хочеш програти? я не розумію...

Ви подали скаргу, ми намагаємося вам допомогти, але ми не можемо допомогти, якщо ви не відповісте на скаргу та зіграєте всі гроші. Навіть якби ми хотіли покарати казино за невиплату грошей, ми не можемо, тому що казино просто скаже, що вони були готові заплатити, але ви програли їх до того, як вони встигли надіслати зняття.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого