Привіт,
у чому, здається, проблема, будь ласка? Ви можете бути більш конкретними?
Hello,
what seems to be the problem, please? Can you be more specific?
Я надіслав їм всю документацію, щоб перевірити мене. І просять перевірити старі банківські реквізити. Я надіслав електронний лист із цією інформацією від свого банку. Вони не можуть користуватися електронною поштою й хочуть отримати лист від мого банку. У мене сьогодні живий чат зі своїм банком, оскільки це Pockit і все в Інтернеті. Вони не можуть надіслати листа з цією інформацією, тому я не знаю, що робити далі.
I have send all documentation for them to verify me. And they are asking for old bank details to be verified. I sent a email with this information on from my bank. They can’t use the email and want a letter from my bank. I have live chat with my bank today as it’s Pockit and all online. They can’t send a letter with this information on so I don’t know what to do next.
Привіт,
Я припускаю, що казино попросило вас надати виписку з банківського рахунку, яка підтверджує ваші транзакції кілька місяців тому, чи правильно я розумію?
Якщо так, перевірте свою програму онлайн-банкінгу та знайдіть опцію для створення цього списку транзакцій у форматі .pdf.
Це повинно вирішити проблему.
Крім того, вас можуть попросити роздрукувати його та надіслати у відсканованому або незмінному форматі фотографії.
Спробуйте знайти його і дайте мені знати, будь ласка.
Hello,
I'm guessing that the casino asked you to provide the bank statement proving your transactions a few months back, am I correct?
If so, check your online banking app and search for the option to generate this list of transactions in .pdf format.
It should solve the problem.
Alternatively, you can be asked to print it and send it as a scan or unaltered photo format.
Try to find it and let me know, please.
Привіт.
Чудова новина! Щиро вітаю! 👍
Дуже дякую за оновлення. Я повідомлю про це нашу групу розгляду скарг.
Отже, будь ласка, скільки часу знадобилося, щоб отримати ваш виграш, і який спосіб оплати ви використовували?
Hello.
Great news! Congratulations! 👍
Thank you very much for your update. I will inform our Complaint Team.
So, how long did it take in total to receive your winnings please and what payment method did you use?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.