ФорумОбговорення скаргОнлайн казино Casigood

Онлайн казино Casigood

2 р. тому від Lily1414
|
4101 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт! На початку року я вклав близько тисячі фунтів на цьому сайті. На мій депозит вони додавали бонуси, тепер я ніколи не додаю бонуси, оскільки знаю критерії виведення, коли у вас є бонуси. Я трохи пограв, а потім побачив опцію видалення бонусів, я вибрав цю опцію, вона не лише видалила бонуси, але й усі мої ігрові гроші, які становили близько 700 фунтів. Я поскаржився, але мене відштовхнули й дали загальну вафлю. Мене призначили особистим помічником, але вона просто направила мене до онлайн-чату, який просто підставив мене або посилався на невідповідні політики, яких я не міг знайти. Я не грав на сайті кілька місяців, але через кілька місяців знову вніс 1000 фунтів безглуздо. Я вибрав цей сайт, оскільки раніше мав серйозні проблеми з азартними іграми, і я користуюся gamstop, цей сайт не зареєстрований у gamstop.

Другий раз, коли я зробив депозит, я отримав виграш у розмірі близько 2500 фунтів стерлінгів. Я спробував зняти гроші, але після багатьох днів введення різних форм посвідчення особи вони все одно не дозволили мені зняти гроші. Раніше я перевірив їхні посвідчення особи, і там було написано посвідчення особи або паспорт. Там не вказано лише паспорт для різних регіонів, а лише вказано паспорт або ID-картку. У мене було посвідчення особи, але не було паспорта, і я багато разів говорив їм про це. Спілкування тривало тижнями, погане спілкування, і мені сказали, що посвідчення особи в порядку. Зрештою мені сказали, що це повинен бути паспорт для Великобританії, ніде це не зазначено, тому я замовив паспорт дорожче. Вони знали, що я намагався зняти гроші, але, чекаючи, я пограв трохи більше і мій виграш склав близько 4500.

Мій паспорт прийшов, і я очікував на зняття, і я грав ще трохи. Вони також сказали, що мені доведеться відкрити певний онлайн-рахунок у банку, щоб зняти гроші, і все більше причин припинити зняття. Це тривало вже кілька місяців. Я грав приблизно 2 години, і гроші пішли, жодних виграшів, абсолютно нечесно.

Я скаржився в усі торгові точки, але мені просто підкинули, цей сайт абсолютно нерегульований.

Я попросив якнайшвидше закрити мій обліковий запис назавжди. Вони закрили його, але без мого відома відкрили через тиждень. Вони також продовжували бомбардувати мене пропозиціями та бонусами. Це сталося після того, як я сказав їм закрити обліковий запис, що я був вразливим гравцем, у якого були серйозні проблеми з азартними іграми, з боргами за азартні ігри, і що я був втягнутий у борги, граючи на їхньому сайті.

Я знову поклав гроші, ось що роблять гравці, коли вас бомбардують пропозиціями тощо, я програв. Я поскаржився та запитав, чому мій обліковий запис було відкрито повторно.

Цей сайт є корумпованим і несправедливим і робить усе, щоб перешкодити вам вигравати та знімати гроші. Я просив якусь компенсацію, але мені відмовили.

Ви можете щось зробити, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Lily1414
2 р. тому

Привіт,

це сумна історія, і мені дуже шкода, що ви вибрали таке погане казино.:

file

Я вважаю, що вам слід подати скаргу лише для того, щоб ми могли обговорити з казино питання відповідальної гри в азартні ігри - якщо люди, які стоять за цим, хочуть їх слухати. На жаль, ви втратили свій виграш, але я думаю, що ми не можемо з цим допомогти.

У будь-якому разі надішліть скаргу, і ми побачимо, що можна зробити.

Можливо, вам стане в нагоді наш відповідальний розділ, не соромтеся його переглянути:

https://casino.guru/problem-gambling

Як я вважаю, ви також можете знайти підтримку тут:

https://casino.guru/forum/responsible-gambling/self-exclusion-from-all-online-casinos

https://casino.guru/forum/responsible-gambling/are-you-looking-for-professional-help--find-it-here





Автоматичний переклад.
Lily1414
2 р. тому

Мені прикро чути про ваш поганий досвід роботи з цим сайтом. Схоже, вони дуже ускладнили вам зняття грошей, а потім забрали ваш виграш. Я рекомендую уникати цього сайту, якщо можете, і, як сказала Радка, вам слід подати скаргу. Сподіваюся, можна щось зробити, щоб повернути ваші гроші. Удачі.

Автоматичний переклад.
Lily1414
2 р. тому

Привіт Лілі,


Мені прикро чути про ваші проблеми з цим казино.


Я багато разів переживав те саме, що й ти. Не соромтеся прочитати деякі з моїх дописів у розділі відповідального азартних ігор на форумі, а також інтерв’ю, яке я дав із Саймоном щодо глобального самовиключення, яке намагається створити Casinoguru.


На жаль, немає магічного засобу, який би зняв це прокляття, з яким живуть деякі з нас.


Найкраща порада, яку я можу вам дати, це триматися на певній відстані від казино (простіше сказати, ніж зробити!). Час і простір допомагають. Є багато варіантів допомоги, за якими ви можете спробувати полегшити життя, які ви знайдете в тому ж розділі форуму.


Вибачте, але більшість цих неліцензійних казино «не на Gamstop» є чистим шахрайством, і у вас дуже мало шансів повернути будь-які свої кошти.


Не соромтеся звертатися до мене, якщо вам потрібна допомога чи порада. Саймон зв’яже вас зі мною, якщо ви вважаєте, що це може бути корисним.


Тримайся міцно.


Чарлі

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мені прикро чути про ваш досвід, Лілі.

Як каже Чарлі, більшість із цих казино просто намагаються скористатися людьми з нав’язливою поведінкою та відкладуть виведення коштів до точки, коли виграш буде втрачено. Однак я вважаю, що вибір кращого казино не принесе вам користі.

Це посилання на інтерв’ю, про яке згадував Чарлі. Я переконаний, що ви знайдете в ньому натхнення.

Будь ласка, не соромтеся звертатися до мене, якщо вам потрібна додаткова підтримка.


Саймон



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Існують «чорні списки» казино. На жаль, іноді це все дуже несправедливо. Одного разу я також втратив багато грошей. Досі не отримав його назад. Неймовірно. 3 роки тому вже. Сподіваюся, вам пощастить більше. Зрештою, це ще й справа удачі. Після того, що сталося... Якщо ви подасте скаргу... Я не знаю, чи повернуть вам гроші, але це може допомогти внести це казино в чорний список. Принаймні так повинно бути.

Змінено Daniel 1 рік тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.