На casino.guru написано, що iGame приймає гравців у Великобританії, але коли я зареєструвався, у списку країн не було варіантів Англія, Великобританія чи ГБ, тому я вибрав замість Джерсі. Я зробив депозит, отримав бонус і грав. Я врешті-решт втратив кошти під час гри, але наступного дня, коли я спробував увійти в систему, мені надійшло повідомлення про те, що мій обліковий запис було призупинено через неправдиві дані про реєстрацію. Коли я зв’язався із службою підтримки, щоб пояснити це, вони сказали, що вони не приймають гравців з Великобританії. Якби я знав це, тоді депозит не був би внесений. Ніде не зазначено на їх домашній сторінці чи в умовах, яким гравцям у Великобританії заборонено грати на цьому сайті. Безумовно, це має бути десь зазначено, щоб зупинити реєстрацію британських гравців таким чином. Це ви дізнаєтесь лише після того, як вони знімуть ваш депозит. Це могло б стати дуже безладним, якби я виграв багато грошей.
On casino.guru it says iGame accepts UK players but when I registered there was not an option England, UK or GB in there country list so I picked Jersey instead. I made a deposit got a bonus and played. I eventually lost my funds whilst playing but the next day when I tried to log in I received an email saying my account was suspended due to registration details being false. When I contacted customer support to explain this they told me they do not accept players from the UK. If I would have known this then the deposit would not have been made. It does not say anywhere on their homepage or in the terms and conditions that players in the UK are prohibited from playing on this site. Surely this must be stated somewhere to stop UK players from registering this way. You only find this out once they take your deposit. This could have got very messy if I had won a lot money.