Не виплачує

3 р. тому від Kev1987
|
2806 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
3 р. тому

Привіт, хлопці, я новачок у цьому, тому будь-яка порада дуже вдячна. Я вже 5 тижнів перебуваю в лікарні з Covid. Я почав відчувати себе трохи краще, тому вирішив увійти до свого облікового запису Vegasbaby, на який я підписався в січні, щоб зіграти кілька ігор. Ще в січні мене попросили надіслати посвідчення особи та підтвердження адреси, перш ніж я зміг внести депозит. Я зробив це, і все було перевірено. Тоді я зробив кілька депозитів, але не виграв, тому не працював ще трохи більше тижня тому. Я зробив близько 4 окремих депозитів і виграв 1000 фунтів стерлінгів. Я вирішив зняти 800 фунтів стерлінгів. Наступного дня я отримав електронне повідомлення про те, що повинен завантажити документ, що посвідчує особу. Я зайшов у чат і пояснив, що був у січні, і це було перевірено. Потім мені сказали, що це було перевірено помилково, і його довелося завантажувати ще раз із безліччю різних документів. Вони вимагали підтвердження мого банківського рахунку, на який я поклав депозит у січні, незважаючи на те, що цей рахунок був закритий і на мій рахунок додано новий спосіб оплати. Я пояснив, що перебуваю в лікарні, тому не маю доступу до старих виписок. Вони відмовились прийняти це, тому я провів останні 6 днів, перебуваючи в лікарні, збираючи всі ці документи, зв'язавшись зі своїм старим банком тощо. Документи були відхилені кілька разів, мабуть, за погану якість або неправильний формат. Після того, що схоже на сотню чатових розмов та електронних листів туди-сюди, усі мої документи були повністю затверджені сьогодні, і чат у прямому ефірі сказав, що моє зняття буде оброблено. Зараз я отримав електронний лист із повідомленням, що перед завершенням мого зняття потрібно здійснити телефонний дзвінок для підтвердження. Я вже кілька разів пояснював, що у мене немає мобільного, а лише ipad, і що я буду боротись по телефону, як на привітанні кисню. Я запитав, чи можуть вони зателефонувати мені через Skype або масштабування, і вони відмовили. Я не маю уявлення, що ще робити, я навіть не можу змусити когось принести мій телефон, оскільки я маю ключі від будинку в лікарні, і, згідно з чинними нормами, заборонено відвідувати. Всі мої документи перевірені, хіба цього недостатньо?

Автоматичний переклад.
Kev1987
3 р. тому

О, я справді шкодую про вашу ситуацію. Правда полягає в тому, що того, що ви надали, має бути достатньо, з іншого боку, виклики перевірки є дуже поширеним методом. Я насправді вважаю, що проблема може бути в тому, що ви увійшли з лікарні - чи використовували ви wifi? Це може позначити ваш рахунок як потенційного шахрайства та власника декількох рахунків, оскільки, мабуть, ще один гравець входив із лікарні в те саме казино.

Я вважаю, що це просто невдала ситуація. Я також вважаю, що вам, можливо, важко зробити дзвінок для перевірки через стан вашого здоров'я, з іншого боку, казино, мабуть, чув багато подібних виправдань від людей, які видавали себе за когось іншого.

Я рекомендую вам тут встановити обмеження втрат у казино на тиждень, щоб переконатися, що ви все ще можете грати в казино, але ви не втратите виграш. Тоді ви зможете здійснити дзвінок для підтвердження, коли вам стане краще. Так, неприємно чекати грошей, але я не думаю, що вам вдасться пришвидшити процес 😕

Одужуй швидше!

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Привіт, дякую за відповідь. Я використовую свій власний wifi-ключ. Вони повинні знати, що вони не прикидаються кимось іншим, оскільки мені довелося надіслати фото, якщо я тримаю посвідчення особи, і я також попросив їх, чи можуть вони також зателефонувати мені, щоб побачити, що я в лікарні досить погано. Це просто розчаровує те, що всі мої посвідчення вже були підтверджені тоді, тому що я зробив запит на вилучення, все це раптом відхиляється, і їх виправдання було те, що це було схвалено помилково. Я нахилився назад, щоб надати все, що вони вимагають, і зробити скріншоти з чату в режимі реального часу, кажучи, що як тільки все, що я надіслав, буде перевірено і підтверджено, що моє зняття буде оброблено миттєво, але зараз воно проводиться ще раз.

Автоматичний переклад.
Kev1987
3 р. тому

Я знайшов скаргу, подану проти казино, пов’язаного з Vegas Baby: https://casino.guru/royal-slots-casino-player-s-struggling-to-withdraw

Скарга була невирішена, оскільки казино не має "жодної політики реагування" на скарги, але мій колега згадав Незалежну службу вирішення ставок (IBAS) за цим посиланням: https://www.ibas-uk.com/, щоб ви могли альтернативно спробуйте подати скаргу туди.

У будь-якому випадку, як я вже згадував раніше, я роблю це після дзвінка для перевірки, і коли ви це робите, я рекомендую вам записати на випадок, якщо вони стверджують, що ви сказали щось не так у дзвінку, і вони не будуть вам платити за це.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого