ФорумОбговорення скаргНе можу увійти в казино після великого виграшу!

Не можу увійти в казино після великого виграшу!

4 міс. тому від Seezoram
|
1427 переглядів 15 відповідей |
|
Додати публікацію
4 міс. тому

Я виграв близько 2400 євро близько тижня тому в казино SlotMonster. Трохи погравши, я спробував зняти решту 2100 євро, з якими я зіткнувся з технічною проблемою та вирішив помножити ще раз наступного дня, тому я вийшов із казино.


Наступного дня, коли я спробував увійти за допомогою номера телефону та коду, під час входу також запитується моя адреса електронної пошти, яка прив’язана до облікового запису, після чого повідомляється, що адреса електронної пошти вже існує. Коли я продовжую входити в систему, я трохи панікую, а потім вводжу іншу адресу електронної пошти, яку маю, і тоді відкривається новий обліковий запис, у якому я маю 0 крон.


Після допомоги з живою підтримкою цей обліковий запис видаляється, і тепер, коли я намагаюся ввійти знову, використовуючи лише номер і код, вхід просто призводить до білого екрана. Тож не спрацювало.


Я спілкувався зі службою підтримки в реальному часі, надсилав електронну пошту, надіслав десятки скріншотів і навіть відео про те, коли я намагаюся увійти, і їхні поради ні до чого не привели. Минув тиждень, а я все ще не можу ввійти, а через електронну пошту та підтримку в режимі реального часу вони просто просять мене зачекати, доки технічна команда не вдасться вирішити проблему.


Чи є це підставою для подання скарги через Casino Guru чи я маю дати SlotMonster більше часу, щоб спробувати вирішити проблему?

Автоматичний переклад.
Seezoram
4 міс. тому

Привіт. Я бачу, що казино справді готове вирішити цю вашу проблему. Чи може це бути якась технічна проблема, з якою ви зіткнулися, чи це проблема на сайті казино?

Я б рекомендував почекати, доки казино не зможе це виправити, і, звичайно, якщо ви бачите, що це нікуди не йде, ми завжди тут, готові втрутитися, якщо це необхідно. Тому, будь ласка, тримайте нас у курсі та надсилайте будь-яку нову актуальну інформацію.

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Так, вони добре відповідали на мої електронні листи та намагалися відповісти на моє запитання якнайкраще, тому було б розумно дати їм трохи часу, принаймні зараз.

Я думаю, що це проблема переважно з мого боку, яку я, наскільки мені відомо, не можу вирішити самостійно. Я ніколи раніше не стикався з чимось подібним і ніколи не стикався з тим, щоб казино не могло вирішити технічну проблему протягом такого періоду часу.

Тож я вважаю, що час мого великого виграшу та технічна проблема трохи дивні, це вперше трапилося зі мною за 5+ років онлайн-ігор у понад 100 різних казино.

Побачимо, що станеться зараз, я зв’яжуся з ними наприкінці цього тижня і сподіваюся на прогрес. Оскільки з лютого цього року я користуюся новим казино, у мене є певні підозри, що вони борються з якоїсь сторони, що безпосередньо стосується мене!

Автоматичний переклад.
Seezoram
4 міс. тому

Крім того, будучи новим казино, вони повинні докладати більше зусиль, щоб спробувати вигадати речі чи проблеми, як у вашому випадку, щоб вони могли створити своє ім’я. Вам так не здається? Я точно.😉

У будь-якому випадку, будь ласка, тримайте нас у курсі, і, якщо знадобиться, наша команда з розгляду скарг із задоволенням допоможе вам і втрутиться. Хоча я дуже сподіваюся, що це не знадобиться.🤞

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, я дуже сподіваюся, це, звичайно, для їхньої власної репутації. Але ви ніколи не можете бути надто обережними або надто наївними, коли справа доходить до бізнесу, який намагається заробити гроші на вашій участі, це аж ніяк не благодійна організація, якою керують ці казино!

Все одно дякую за ваші відповіді ☺️

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Крім того, будучи новим казино, вони повинні докладати більше зусиль, щоб спробувати вигадати речі чи проблеми, як у вашому випадку, щоб вони могли створити своє ім’я. Вам так не здається? Я точно.😉

У будь-якому випадку, будь ласка, тримайте нас у курсі, і, якщо знадобиться, наша команда з розгляду скарг із задоволенням допоможе вам і втрутиться. Хоча я дуже сподіваюся, що це не знадобиться.🤞

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привет, Romi! Сегодня я написал 2 отзыва (Kent casino и Gama casino)! Скажите, по какой причине их отклонили? Кроме того, в уведомлениях я увидел что мои 2 прошлых отзыва также удалили (данные отзывы были размещены после представления Вам доказательств что я реальный игрок в этих казино)!

Я реальный игрок и готов предоставить скрины из личных кабинетов в этих казино!!! Складывается ощущение что честные отзывы игроков вы не размещаете..... Я недоволен сложившейся ситуацией (я про удаление отзывов) !!!! Прошу объяснить почему вы так сделали?

Змінено автором 4 міс. тому
4 міс. тому

Так, я дуже сподіваюся, це, звичайно, для їхньої власної репутації. Але ви ніколи не можете бути надто обережними або надто наївними, коли справа доходить до бізнесу, який намагається заробити гроші на вашій участі, це аж ніяк не благодійна організація, якою керують ці казино!

Все одно дякую за ваші відповіді ☺️

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ось чому дуже важливо сприймати онлайн-азартні ігри як хобі, за яке ви платите, і нічого більше, чи не так?😉

Будь ласка, дайте нам знати, коли у вас будуть будь-які новини з казино.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привет, Romi! Сегодня я написал 2 отзыва (Kent casino и Gama casino)! Скажите, по какой причине их отклонили? Кроме того, в уведомлениях я увидел что мои 2 прошлых отзыва также удалили (данные отзывы были размещены после представления Вам доказательств что я реальный игрок в этих казино)!

Я реальный игрок и готов предоставить скрины из личных кабинетов в этих казино!!! Складывается ощущение что честные отзывы игроков вы не размещаете..... Я недоволен сложившейся ситуацией (я про удаление отзывов) !!!! Прошу объяснить почему вы так сделали?

4 міс. тому

Привіт. Я дуже шкодую про цю помилку. Дозвольте мені це негайно виправити, будь ласка. Так, ви праві; ми отримали від вас скріншоти, але під час перегляду сталася помилка. Сподіваюся, це більше не повториться.🙏

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт. Я дуже шкодую про цю помилку. Дозвольте мені це негайно виправити, будь ласка. Так, ви праві; ми отримали від вас скріншоти, але під час перегляду сталася помилка. Сподіваюся, це більше не повториться.🙏

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

теперь все отлично, спасибо!

MikeRus
4 міс. тому

Я радий, що це можна було виправити якомога швидше. Ми дуже шкодуємо про цю помилку. Бажаю тобі чудового дня.🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому


Я відкрив рахунок у slotmonster і був здивований, дізнавшись, що можу зробити депозит, оскільки на моїй картці є ігровий блок. Вони використовують сторонні випадкові компанії, такі як шкільні курси або компанії з продажу квитків, які неправильно кодують транзакції. Вони не мають британської ліцензії на азартні ігри, і оскільки вони знаходяться в Коста-Ріці, гравці не захищені. Будьте обережні з даними картки! Після внесення 150 євро я негайно надіслав їм електронний лист із проханням закрити мій обліковий запис і самостійно виключити мене. Вважаючи, що це було зроблено, оскільки їхні умови свідчать, що це буде зроблено негайно, мене турбували купою маркетингових матеріалів, які спровокували мою стару залежність від азартних ігор, і через 5 днів я знову зробив кілька депозитів випадковим компаніям у Франції та в підсумку отримав 3000 євро. Оренда незабаром, і я закінчив! Зрештою зв’язався з чатом і подав скаргу, на яку вони визнали, що знайшли мою електронну пошту, і сказали, що зрозуміли, і я отримаю електронний лист. Цілими днями нічого. Вони заблокували мій vpn, який також сказав, що сайт недоступний у моїй юрисдикції (Великобританія), звичайно, їм потрібна ліцензія на азартні ігри у Великобританії, і вони не повинні приймати британських гравців. Багато відмивання грошей і відсутність захисту, тому тримайтеся подалі від цього сайту. Я звертаюся до відділу боротьби з шахрайством свого банку!

Автоматичний переклад.
sjones78787878
4 міс. тому

Привіт. Я дуже шкодую про цю ситуацію. Наша команда обробки даних все ще перевіряє це казино, але, чесно кажучи, воно виглядає не дуже добре. Його індекс безпеки наразі лише 4,4, що погано.🤷‍♀️

Я хотів би порекомендувати вам подати скаргу тут нашій команді, яка, звичайно, безкоштовна. Вони напевно спробують допомогти вам із проблемою, яка виникла в цьому казино. Перейдіть за цим посиланням , щоб подати скаргу, якщо хочете. Обов’язково дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога, ми чекатимемо вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Знову ж таки, я надіслав електронного листа Slotmonster 5 днів тому із запитанням про поточну ситуацію з проблемою, але вони не відповіли на цей електронний лист.


Після розмови зі службою підтримки в реальному часі вони знову сказали те ж саме: «технічна команда працює над цим і повідомить вас якнайшвидше» тощо. Отже, наприкінці цього тижня минуло 4 тижні без жодного прогресу, і чесно кажучи, тепер я відчуваю, що вони не прагнуть коли-небудь вирішити цю проблему, а натомість просто відкладають її, щоб утримати мене від використання мого облікового запису та вивести мої перемоги!


У моїй книзі це абсолютно неприйнятно! Будь-яке серйозне казино повинно бути в змозі вирішити таку проблему менш ніж за 4 тижні. Мені цікаво, чи настав час вам, хлопці, втрутитися, щоб допомогти в процесі, і якщо так, чи повинен я повідомити про це казино?


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
Seezoram
4 міс. тому

Дякуємо за оновлення, і мені шкода, що проблема все ще не вирішена.

Я б рекомендував вам подати скаргу тут нашій команді, і, сподіваюся, вони зможуть це вирішити. Для цього скористайтеся цим посиланням .

Ні про що повідомляти казино не потрібно; якщо нашій команді з розгляду скарг необхідно зв’язатися з ними, вони зроблять це під час розгляду вашої справи, і ви будете про все проінформовані.

Якщо вам потрібна допомога, повідомте нас. Я тримаю кулаки, щоб ви отримали найкраще вирішення вашої справи.🤞

Автоматичний переклад.
Romi
4 міс. тому

Гаразд, дякую, я дам їм час до кінця цього тижня, а потім подам скаргу!

Дякуємо за ваші відповіді

Автоматичний переклад.
Seezoram
4 міс. тому

Не проблема взагалі. Ми завжди раді, якщо можемо якось допомогти. Будь ласка, тримайте нас у курсі.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого