ФорумОбговорення скаргМожливо, ви захочете прочитати

Можливо, ви захочете прочитати

8 міс. тому від hoffmancamron873
|
1121 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
8 міс. тому

Шановний Кемрон


Я розумію ваше незадоволення результатом вашої скарги, але, як я написав у ланцюжку скарг після ретельного перегляду доказів, наданих казино, ви не пройшли процес перевірки з поважних причин, і ми погоджуємося з рішенням казино.


На жаль, через GDPR та інші правила, яких ми повинні дотримуватися, ми не можемо поділитися доказами.


Я розумію ваше розчарування, але майте на увазі, що ми намагаємося допомогти гравцям, вирішуючи проблеми між гравцями та казино, якщо це можливо, і ми пропонуємо цю послугу безкоштовно. Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино, ігри онлайн-казино та виступає посередником у вирішенні суперечок між гравцями, що не контролюється жодним оператором азартних ігор.


Я можу вас запевнити, що ми завжди розглядаємо кожну скаргу незалежно та приймаємо рішення на основі фактів, які можемо зібрати.


На жаль, після збору всієї необхідної інформації ми змушені відхилити вашу скаргу, і немає підстав для повторного розгляду вашої скарги, оскільки причини відхилення залишаються тими самими.


Нам шкода, що ми не можемо більше допомогти в цьому випадку. Якщо у вас у майбутньому виникнуть проблеми з цим або будь-яким іншим казино, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами, і ми зробимо все можливе, щоб допомогти.


Я на кількох сайтах казино використовував одне й те саме державне посвідчення особи, депонував і знімав тисячі доларів, і ніколи не мав жодних проблем. Але, мабуть, я не маю права знати, чому мій рахунок закрили і мої гроші вкрали. Але вони мали докази або вагомі причини, чому вони це зробили, але я не маю права знати, чому. Отже, у вас є все. Онлайн-казино можуть закрити ваш обліковий запис і вкрасти ваші гроші, і все, що потрібно зробити, це сказати, що вони мають докази чи докази неправильних дій або порушення правила. І тоді ніколи не доведеться показувати їх і їхати з грошима на захід сонця


Автоматичний переклад.
hoffmancamron873
8 міс. тому

Дозвольте мені додати до вашої скарги посилання, яке можна натиснути, щоб інші також могли побачити її повний вміст:

https://casino.guru/club-player-casino-player-s-winnings-haven-t-been-1

Не маючи жодного бажання підживлювати ваш вогонь, я вважаю, що буде справедливо згадати наступне:

«Реального грошового балансу не було, його єдиним депозитом був депозит підтвердження, який було повернуто»

Це внутрішня інформація, яку ми також отримали від казино.




Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Лол, у мене є скріншоти, щоб довести це o мав понад триста доларів, але все гаразд. Я засвоїв свій урок і тепер граю лише на сайтах, які вас не обманюють і не виводять готівкою будь-яку суму в доларах, яку ви зажадаєте, що я дуже цікаво, що жоден із цих сайтів не знайдено у вашій величезній кількості сайтів на цій сторінці.

Автоматичний переклад.
hoffmancamron873
7 міс. тому

Ви також надали ці докази Міхалу, який розглядав вашу скаргу? Я не думаю, що це ракетобудування — знати зі скріншотів, чи ви внесли 300 доларів.

Однак такий досвід, безумовно, є повчальним принаймні на майбутнє, і я сподіваюся, що ви залишитеся з казино, де з вами подібного не траплялося.

У будь-якому разі, як щодо казино, яких ви не знайшли на нашому веб-сайті і граєте в них?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого