Шановний Кемрон
Я розумію ваше незадоволення результатом вашої скарги, але, як я написав у ланцюжку скарг після ретельного перегляду доказів, наданих казино, ви не пройшли процес перевірки з поважних причин, і ми погоджуємося з рішенням казино.
На жаль, через GDPR та інші правила, яких ми повинні дотримуватися, ми не можемо поділитися доказами.
Я розумію ваше розчарування, але майте на увазі, що ми намагаємося допомогти гравцям, вирішуючи проблеми між гравцями та казино, якщо це можливо, і ми пропонуємо цю послугу безкоштовно. Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино, ігри онлайн-казино та виступає посередником у вирішенні суперечок між гравцями, що не контролюється жодним оператором азартних ігор.
Я можу вас запевнити, що ми завжди розглядаємо кожну скаргу незалежно та приймаємо рішення на основі фактів, які можемо зібрати.
На жаль, після збору всієї необхідної інформації ми змушені відхилити вашу скаргу, і немає підстав для повторного розгляду вашої скарги, оскільки причини відхилення залишаються тими самими.
Нам шкода, що ми не можемо більше допомогти в цьому випадку. Якщо у вас у майбутньому виникнуть проблеми з цим або будь-яким іншим казино, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами, і ми зробимо все можливе, щоб допомогти.
Я на кількох сайтах казино використовував одне й те саме державне посвідчення особи, депонував і знімав тисячі доларів, і ніколи не мав жодних проблем. Але, мабуть, я не маю права знати, чому мій рахунок закрили і мої гроші вкрали. Але вони мали докази або вагомі причини, чому вони це зробили, але я не маю права знати, чому. Отже, у вас є все. Онлайн-казино можуть закрити ваш обліковий запис і вкрасти ваші гроші, і все, що потрібно зробити, це сказати, що вони мають докази чи докази неправильних дій або порушення правила. І тоді ніколи не доведеться показувати їх і їхати з грошима на захід сонця
Dear camron
i understand your dissatisfaction with the outcome of your complaint, but as I have written in the complaint thread after a careful review of the evidence provided by the casino you did not pass the verification process for valid reasons, and we agree with the casino's decision.
Unfortunately, due to GDPR and other regulations that we have to follow we can’t share the evidence.
I understand your frustration, but please bear in mind that we are trying to help players by resolving issues between the players and the casinos if possible, and we are offering this service free of charge. Casino.guru is an independent source of information about online casinos, online casino games and acts as a mediator in resolving players’ disputes that is not controlled by any gambling operator.
I can assure you that we always look at each complaint independently and make our decisions based on the facts we can gather.
Unfortunately, after gathering all the necessary information we are forced to reject your complaint and there is no reason to reopen your complaint as the reasons for the rejection remain the same.
We are sorry we could not be of more help on this occasion. If you run into any issues with this or any other casino in the future, please do not hesitate to contact us and we will do our best to help.
I am on several casino sites used the same state issued ID deposited and withdrew thousands of dollars and never have had any issues. But apparently I am not entitled to know why my account got closed and my money stolen. But they had evidence or valid reasons why they did it but im not entitled to know why. So there you have it online Casinos can shut your account down steal your money and all the have to do is say they have evidence or proof of wrong doing or breaking a rule. And than never have to actually show any and drive off with your money into the sunset